NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال نقاش استشارة اخر كلام الرجالة عن موضوع امي بجد مش اي هيجان وخلاص

يسطا دي افرازات تقيله و امك كده حرفيا بتكون هايجه طول الوقت و ده طبيعي للجسم ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا من خبرتي مع النيك لمدة عامين اقلك ان البنت او الست النيك مبيعملش سحر فجسمها

النيك سحره على مزاجها
يعني انت لازم تلاحظ هل مامتك دايما بتطلع او لا ودايما يعني مرتين تلاتة فالاسبوع ولا اقل

ولما تظل فالبيت مبتطلعش مزاجها كيف بيكون عصبية وخلقها ضيق ولا عادي متفرقش
على حسب ده حيكون واضح هل امك بتطلع تتمتع ولا ماشية مشوار

وموضوع الكلوت دول افرازات اللبن مش كده يا فهيم ومستحيل يكون كده انت بنفسك جرب نزل لبن فكلوتك وتعال شوفه بعد نص ساعة مستحيل تلاقيه بالحالة اللي فالصورة يبان ليه نازل دقيقتين تلاتة

واخيرا يا صحبي حتى لو انت كانت ميولك كده بلاش تخليها متاحة للعام ويشوفها اللي يسوى واللي مبيسواش شفلك حد توثق فيه وعيش حياتك معاه حتى لو حتعزمه بيتكم يعمل عليها عشرة وهيا نايمة بس بلاش تفضحها كده

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سالب بنوتي سوري و حياة غريبة مع امي

النيك سحره على مزاجها
يعني انت لازم تلاحظ هل مامتك دايما بتطلع او لا ودايما يعني مرتين تلاتة فالاسبوع ولا اقل

وموضوع الكلوت دول افرازات اللبن مش كده يا فهيم ومستحيل يكون كده انت بنفسك جرب نزل لبن فكلوتك وتعال شوفه بعد نص ساعة مستحيل تلاقيه بالحالة اللي فالصورة يبان ليه نازل دقيقتين تلاتة

واخيرا يا صحبي حتى لو انت كانت ميولك كده بلاش تخليها متاحة للعام ويشوفها اللي يسوى واللي مبيسواش شفلك حد توثق فيه وعيش حياتك معاه حتى لو حتعزمه بيتكم يعمل عليها عشرة وهيا نايمة بس بلاش تفضحها كده
اوقات الصراحة بترجع من بره مبسوطة بس بنقول عادي واوقات بتقعد في البيت كذا يوم بس مش بتبقا مخنوقة يعني

النيك سحره على مزاجها

على فكرة حكيك كتير حلو

• حبيته
التفاعلات: ميدو مجهول الهوية
  • حبيته
التفاعلات: سالب بنوتي سوري
اوقات الصراحة بترجع من بره مبسوطة بس بنقول عادي واوقات بتقعد في البيت كذا يوم بس مش بتبقا مخنوقة يعني
خلاص لان النيك حرفيا عبارة عن ادمان لو وقفته نفسيتك حتتعب والطريقة الوحيدة ان الست متمشيش على حل شعرها انها تكون وفية ومخلصة للي بتحبه اللي هو جوزها
كلام القصص اللي بيقول الست لو جوزها منكهاش تروح تتناك من البياعين فالسوق والبواب واي حتة كلب ماشي فالشارع ده كلام وهم
طالما انها مش معصبة حتى لما تظل بالبيت يعني وضعها فالسليم

وامك شي طبيعي ترجع مبسوطة لما تطلع ما انت قلت ابوك معدش ينفع خالص وامك قاعدة فالبيت 24ساعة يعني اي تمشاية ولا شمة هواء نظيف حتبسطها

• أتفق
التفاعلات: حياة غريبة مع امي
خلاص لان النيك حرفيا عبارة عن ادمان لو وقفته نفسيتك حتتعب والطريقة الوحيدة ان الست متمشيش على حل شعرها انها تكون وفية ومخلصة للي بتحبه اللي هو جوزها
كلام القصص اللي بيقول الست لو جوزها منكهاش تروح تتناك من البياعين فالسوق والبواب واي حتة كلب ماشي فالشارع ده كلام وهم
طالما انها مش معصبة حتى لما تظل بالبيت يعني وضعها فالسليم

وامك شي طبيعي ترجع مبسوطة لما تطلع ما انت قلت ابوك معدش ينفع خالص وامك قاعدة فالبيت 24ساعة يعني اي تمشاية ولا شمة هواء نظيف حتبسطها
اشكرك يا غالي

علشان بجد اخلص من الحوار دا وينتهي يا رجالة
وبكلم الرجالة الي في الجروب مش اي حد هايج وخلاص وداخل يعمل نفسه راجل ويقول كلمتين ويشتم وخلاص

المهم انا نزلت موضوع قبل كدة عن امي والموضوع دا زيه بس في حاجة زيادة دلوقتي دا كلوت امي بجد كنت مصوره ليها الي فيه دا لبن يعني سائل منوي راجل ولا لا لانه ولا ملمسه ولا ريحته كانت كدة ولا افرازات وخلاص وعادي لان ناس قالت كدة وناس قالت كدة
والكلوت اهو

Internet-6 Internet-5 Internet-7
وصور امي تاني اهيه علشان الي ليه خبره بجد بشكل الجسم او شكل الطيز مثلا او اي حاجة يقول بس مش يقول من غير دليل علي كلامه وتفكيره يعني يقول رأيه اهم حاجة بصراحة والموضوع اهو تاني الكلام للناس الي مشافتش التاني

Internet-7 Internet-6 Internet-5 Internet-4 Internet-3 Internet-2 Internet-1
وصورة كمان لطيزها اهي لأن مش عندي غيرها تاني

HLl-JXj9-md

دي كانت صورة امي بجد من حوالي سنة تقريبا كنت مصورها ليها تجسس وكنت منزلها علي حساب تاني بس للاسف نسيت كلمة السر ومعرفتش افتحه تاني وياريت محدش يجي يقولي مش امي والكلام دا انا مش هستفاد حاجة لما احور لاني مش بطلب من حد حاجة
المهم انا عايز الرجالة الي بتفهم في اجسام الستات بجد تقول هل يبان علي جسمها بجد انها بتمارس الجنس بأي شكل يعني من بزازها او طيزها او البطن اي حاجة تبين اذا كانت بتمارس الجنس ولا لا لان ابويا بقاله 3 سنين تعبان وجاله القلب ومينفعش يعمل حاجة وهي جسمها لحد دلوقتي متغيرش كتير زي ما هو بس طيزها كبرت شوية وبس فياريت بجد اجابة

وشكرا لأي راجل هيساعد بجد
أمك جسمها نار اووى وبتتناك

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده
انا بجد خلاص هغتصبها من كتر التعب
يبنى انا بقرأ أول البوست لاقيتك اقتنعت بكلام الناس انها مش بتتناك وكلها إفرازات وبس وإنك مش حتشك فيها أنت اتحولت لديوث ونفسك تنكها ولا ايه

يبنى انا بقرأ أول البوست لاقيتك اقتنعت بكلام الناس انها مش بتتناك وكلها إفرازات وبس وإنك مش حتشك فيها أنت اتحولت لديوث ونفسك تنكها ولا ايه
انا عايز انيكها مش انها تتناك

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و عاشق الكس والطيز الجامده
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%