NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اختى دينا المتناكه وهل هى لسه شرموطه ولا بقت محترمه

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
السلام عليكم انا اسمى احمد ودا اول مشاركه ليا على المنتدى !
بس كنت عايز احكيلكم قصه اختى دينا واللى بتكبرنى ب 4 سنوات ، اولا هى عندها 20 سنه فى كليه تربيه
احنا من عيله ملتزمه وكلنا بنحب بعض ، بدات القصه من 7 سنين يعنى كانت فى الوقت ده عندها 13 سنه وكان جسمها حلو جدا وصدرها منفوخ وطيزها كبيره وفى الوقت ده كانت فى علاقه مع شاب من نفس منطقتنا وكان بيكلمها فى الموبايل وانا كنت اعرف بس مكنتش بتكلم
المهم كنت عارف ان بينهم علاقه جنسيه خفيفه وده لما كنت بسمعها بالليل بتعمل معاه سكس فون ومن ساعتها عرفت انها شرموطه
وكانت كل سنه تتعرف على شاب وتكلمه بس مش عارف هل كانت بتعمل معاه علاقه ولا لا بس لحد ما هى وصلت للصف الثالث الاعدادي وكانت بتكلم شباب على النت وكانت بتصورلهم فيديوهات جنسيه لها وهى بتلعب فى كسها وكنت بسمعها وبشوفها من خرم الباب
وعدت السنين بردو وانا عارف انها بتكلم ناس كتير وشرموطه
لحد ما هى وصلت للصف الثاني الثانوي واتعرفت على شاب من نفس البلد وكان بيكلمها و واعدها انه هيخطبها وكان جه اتقدم بعدها بفتره بس رفضنا بس الشاب ده كان غير اى شاب هى اتعرفت عليه علشان دا الوحيد اللى كنت اعرف عنه كل حاجه هى كانت بتعملها معاه ، وده لما سمعتها كالعاده بتكلمه فى الموبايل وبتعمل معاه سكس فون وكانت بتقوله كلام انا عمرى ما هنساه منه انها بتحب لما تروح عنده تتناك من قدام وهو بيقولها لا انا بحب انيك طيازك والخ...
وكنت عارف انها بتروحله البيت وتتناك منه هناك وده اللى كنت بسمعه منها وفى الوقت ده جسمها ربرب بطريقه غريبه وطيازها كبرت وبزازها بردو فا كنت متاكد انها بتتناك:wave:
بس هى دلوقتي مخطوبه وبقت محترمه فى لبسها والخ....
فا كنت عايز اعرف هل هى لسه شرموطه ولا لا ، وهل ممكن تحون اتفتحت من اى شاب مارست معاهم
وهل انا ديوث لانى كنت عارف كل ده ومتكلمتش
قولو رايكم فى الكومنتات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%