NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اختك فاضيه من البيت والعيال يافرعون
انا هى ساعه بتدخل هنا اتسلى واطلع
بس حاضر يقلبي هشوفو هههه
يا مدااام زوز انبسطى وفرفشى العيال ارميهم فالترعه يعومو مع العيال والبيت بيتروق عادى كلها ساعه بالكتير والاكل اى حاجه بتتعمل وبتتاكل ولا عندنا احنا بس فالصعيد الكلام دا؟

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
يا مدااام زوز انبسطى وفرفشى العيال ارميهم فالترعه يعومو مع العيال والبيت بيتروق عادى كلها ساعه بالكتير والاكل اى حاجه بتتعمل وبتتاكل ولا عندنا احنا بس فالصعيد الكلام دا؟
النبي عسل 😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: عاشق الديوثيين1
التسجيل عادي و صوتك يادوب باين في الاول بس **** يسعدكم شكلك مبسوطه و ده المهم

• حبيته
التسجيل عادي و صوتك يادوب باين في الاول بس **** يسعدكم شكلك مبسوطه و ده المهم
قلبى
تسلم 🥰🥰

• حبيته
التفاعلات: A777
النبي عسل 😂😂😂😂
انت معقداها ليه النسوان هنا مبسوطه بتضى طول النهار واليل بيقعدو فالبيت قعده عيله العيال بتلعب فالشارع والناس الكبيره بتشيش وضمنه والحريم مع بعض ولو فالنهار العيال بتعوم فالترعه والدنيا بسيطه حياه البسطاء دى جميله بجد واكل الفلاحين فطير مشلتت بسمنه بلدى وعسل اسود ولا المخروطه ولا طاجن الفول بالسمنه البلدى ولا الجبنه القريش بابابابابابابابابابا ولا القصب لما يبق طازه من الارض ويتمص ولا الفواكه تبق بلدى وجنياها باديكى وتاكليها اكاد من اللذه اذووووب

• حبيته
قلبى
تسلم 🥰🥰
شكرا ❤️
نصيحه مني خلي للي بينك و جوزك ليكم الحسد وحش و مش هتستفيدي حاجه من انك تشاركي حاجه زي دي على المنتدى

• حبيته
انت معقداها ليه النسوان هنا مبسوطه بتضى طول النهار واليل بيقعدو فالبيت قعده عيله العيال بتلعب فالشارع والناس الكبيره بتشيش وضمنه والحريم مع بعض ولو فالنهار العيال بتعوم فالترعه والدنيا بسيطه حياه البسطاء دى جميله بجد واكل الفلاحين فطير مشلتت بسمنه بلدى وعسل اسود ولا المخروطه ولا طاجن الفول بالسمنه البلدى ولا الجبنه القريش بابابابابابابابابابا ولا القصب لما يبق طازه من الارض ويتمص ولا الفواكه تبق بلدى وجنياها باديكى وتاكليها اكاد من اللذه اذووووب
احلى عيشه واحلى ناس
**** يديم عليك راحه البال يقلب اختك 🥰

شكرا ❤️
نصيحه مني خلي للي بينك و جوزك ليكم الحسد وحش و مش هتستفيدي حاجه من انك تشاركي حاجه زي دي على المنتدى
صح كلامك 🥰

• حبيته
التفاعلات: A777
النبي عسل 😂😂😂😂
الحياه حلوه وبسيطه بس بعيد عن المدينه وقرفها هداوه اليل وحلاوه الهوا الساقع بتاع الزرع يبوووووى ولا حلاوه الهدووووء حرفيا حياه الفلاحين جميله قوووى

• حبيته
الحياه حلوه وبسيطه بس بعيد عن المدينه وقرفها هداوه اليل وحلاوه الهوا الساقع بتاع الزرع يبوووووى ولا حلاوه الهدووووء حرفيا حياه الفلاحين جميله قوووى
🥰🥰

احلى عيشه واحلى ناس
**** يديم عليك راحه البال يقلب اختك 🥰
لا بجد فايتك متعه وراحه انت والعيال وجوزك خراااافه جربى اسبوع فريف وعيشى على العادات الى دى هترتاحى حرفيا راحه بجد حياه بسيطه اكل فالطواجن بتاعه زمات دى والعيش الشمسى اللقمه لما تتقمر عالنار كد طازه وسخنه ولو عالغدى شويه طبيخ احمر ورز ولحمه او فراخ حلاوه الريف والصعيد بجد والاكل يبق فزبديه طواجن يعنى متستغربيش امى بتعمل الرز والسمك وغلب الاكل فطواجن فخار دى

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا بجد فايتك متعه وراحه انت والعيال وجوزك خراااافه جربى اسبوع فريف وعيشى على العادات الى دى هترتاحى حرفيا راحه بجد حياه بسيطه اكل فالطواجن بتاعه زمات دى والعيش الشمسى اللقمه لما تتقمر عالنار كد طازه وسخنه ولو عالغدى شويه طبيخ احمر ورز ولحمه او فراخ حلاوه الريف والصعيد بجد والاكل يبق فزبديه طواجن يعنى متستغربيش امى بتعمل الرز والسمك وغلب الاكل فطواجن فخار دى
بصراحه بتكون روعه فى الفخار 😍

ياجزمه 😍
طب ليه مش قولت من الاول
المفروض مقولش علشان معملش لمحمود مشاكل للاكونت بتاعه و كنت حقولك خاص علشان لما اعلقلك. تعرفي بس انت قافلة الخاص

جربى تعملى اكل فطواجن جربى تنامى عالحصيره ساعه العصريه بعد ما تبخى(ترشى) المطرح(المكان) جمداااان ولا كوبايه الشاى يجدعان بق الحب وحلاوتو 🤍😍

بصراحه بتكون روعه فى الفخار 😍
اجمد من حلل دلوقتى بجد انا امى بتعملنا الاكل كلو فطواجن ملخيه او رز او طبيخ بكل انواعو او تقلى وتحمر اللحمه فيه وحلاوه دا كلو الفطير بالسمنه البلدى والعسل الاسود ولا لما يبق ملوخيه خضره لسه جاين من الغيط حالا ولا حلاوه اللبن لما يتشرب بعد الحلب علطوووووول بجد انا عايش لوحدى وحيد فكدا بس مرتاح مش عاوز اتجوز على كد راحه الوحده راحهه نفسيه

النهارده خبطت فى دماغى فكره مجنونه اسجل ليا انا وجوزى وهو رايح الشغل الصبح ..فكره مجنونه صح هههههه ..وهو رايح الشغل قولتله عايزه بوسه ووو احيه كان حيقطع شفايفى ونزل على بزازى كان عوز يرضع لولا قولتلو بس كفايه ..احيه الراجل دا اعمل فيه اى وف هيجانه😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%