NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا مدام يامدااام دا بيظبط الشباب الخول والعلق ودى حاجه حلوه وريأكشناتو فظيعه بتفصل دحك مش عشان بيشتم بس فا دا الى بيدحك وبيغير مود ناس كتير لو مدايقه بيرسم الدحكه فقلوب كتيير من الشباب
ههههههه خليك يمنيل معاه والنبى هتغرق

علي فكره تقريبا احسن وقت فيالحياه الزوجيه اول كام سنه لان الزوجين لسه مكانوش لحقو زهقوا من بعض وبرضو العيال عمتا بتبقا بضان شويه فالحوار ده انما بقا ايه اول كام السنه الشقه كلها بتاعتنا انش**** انيكها فالصاله

• بيضحكني
علي فكره تقريبا احسن وقت فيالحياه الزوجيه اول كام سنه لان الزوجين لسه مكانوش لحقو زهقوا من بعض وبرضو العيال عمتا بتبقا بضان شويه فالحوار ده انما بقا ايه اول كام السنه الشقه كلها بتاعتنا انش**** انيكها فالصاله
لا الحاجه دى مادام لاتنين عوزينها
العيال مش بيبقو مشكله

• بيضحكني
التفاعلات: Señora Abeer
لا الحاجه دى مادام لاتنين عوزينها
العيال مش بيبقو مشكله
انا اقصد الصوت مثلا البنت عاوزه حاجه يعني مثلا ماينفعش ادي مراتي سبانك والعيال فالشقه ممكن يدخلو فجاه فاللحظه دي

ههههههه خليك يمنيل معاه والنبى هتغرق
اغرق ايه دا الى يمشى ورا بهجت يكسب كل حاجه اتفرجى على مقاطع ليه مثلا جوز نونا فشخو حرفيا

انا اقصد الصوت مثلا البنت عاوزه حاجه يعني مثلا ماينفعش ادي مراتي سبانك والعيال فالشقه ممكن يدخلو فجاه فاللحظه دي
انما قبل كده بنبقا رافعين شعار لقد خلقنا **** احراراََ

لا طبعا انت بتكون مربيهم على الخصوصيه
وبعدين مفروض بتقفل الباب والاوضه بتاعتكم بتبقه بعيد شويه ..زائد انك بتختار معاد كويس ومناسب

• حبيته
التفاعلات: TURBOCIVIC
نفسي يكون عوض لما رجع

لا طبعا انت بتكون مربيهم على الخصوصيه
وبعدين مفروض بتقفل الباب والاوضه بتاعتكم بتبقه بعيد شويه ..زائد انك بتختار معاد كويس ومناسب
خالصه يانجم منك نستفييد❤️

• حبيته
اغرق ايه دا الى يمشى ورا بهجت يكسب كل حاجه اتفرجى على مقاطع ليه مثلا جوز نونا فشخو حرفيا
انا جوز نونا يبن الم****ة😂😂😂

النهارده خبطت فى دماغى فكره مجنونه اسجل ليا انا وجوزى وهو رايح الشغل الصبح ..فكره مجنونه صح هههههه ..وهو رايح الشغل قولتله عايزه بوسه ووو احيه كان حيقطع شفايفى ونزل على بزازى كان عوز يرضع لولا قولتلو بس كفايه ..احيه الراجل دا اعمل فيه اى وف هيجانه😅

البوس ده كان تحت السرير ؟

• بيضحكني
  • بيضحكني
حظه ❤️‍🔥
التارچت يقفله بره وجوه 😂💕

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل