NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فارس الخيال

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 سبتمبر 2023
المشاركات
19
مستوى التفاعل
166
نقاط
332
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دى حقيقة وحصلت على لسان صاحبها
اعرفكم ب أبطال القصه
عبدو 30 سنه من الصعيد 165 سم وجسمي حلو مش رفيع
مش هقولكم الواد الجامد ومفيش مني بس ليا خبره حلوه ف الجنس وبعرف اكيف اى بنت او ست مهما كان كيفها ووضعها زبي تقريبا 20 سم مش تخين اوى بس شكله حلو روز 19 من بحرى بنوته جميله ورقيقة طولها حوالي 158سم ووزنها تقريبا 50 كيلو
وبزازها حلوين اوى مش كبار ولا صغيرين وحلماتها مدوره
وبيضه نفس لون بزازها شكلهم روعه وبشرتها بيضة
وطيزها صغيره بس مدوره وحلوه وتلفت نظر اى حد يشوفها من اول مره
طبعا انتو بتتسالو اى اللى جاب بلح الشام لعنب اليمين
ازاى البطل من الصعيد والبطلة من بحرى
وده اللى هنعرفه من سرد القصه وتفاصيلها
احب اعرفكم بنفسي انا عبدو شاب من الصعيد عندي 30 سنه حاليا وانا زى اى شاب ف السن ده مش متجوز مقضي حياتي شقط وكل يوم اعترف ع بنت جديده هيبقي ولا جواز ولا كلام وده حالى من فتره كبيره من وانا عندي 23 سنه تقريبا وانا مقضيها كده مره فون ومره فيس وهكذا
وانا بقي كيفى ومتعتى انى اتعرف على بنات وانام معاهم سواء فون أو شات او فيديو وبشهاده كل اللى عرفونى
وخبرة السنين انى جامد ع اى وحده واقدر اوصلها ل أقصى حدود متعتها بمجرد الكلام بس وكتير اتطلب مني انى اقابل وامارس بجد ع الواقع بس انا كنت برفض دايما
لانى واخد وعد ع نفسي انى اول وحده هلمسها وانام معاها واطلع خبره السنين معاها اللى هتكون مراتى
وطبعا انا مقضيها ع الفيس ومعايا كذا اكونت الاكونت الأساسي بتاعى ميبنش خالص انى كده إنما الاكونتات الفيك طبعا خاربها عليها وانا من النوع اللي بحب القصص اكتر من الافلام وبحب أمارس مع وحده اكتر من القصص
خدت فتره قافل الاكونتات الفيك قبل شهر رمضان بشهر تقريبا وفاتح الاكونت الأساسي بتاعى وقولت مش هفتح الا بعد رمضان وفي ايام كنت بضعف وادخل اقرى قصص واجبهم وخلاص بس مكنتش افتح الاكونتات التاني
مره اقرى ع الفيس ومره ع موقع نسوانجى المعروف طبعا
وفى يوم كنت هايج اوى ومحتاج وحده باى طريقة
فضلت اقلب ف الفيس ف كل بيدجات القصص ومكنتش بختار من الكومنتات عشان اغلبهم خولات وعاملين بنات او شراميط بيطلبو فلوس وانا مش بحب النوع ده
كنت بشوف اللايكات ع القصص وادخل صفحة اى بنت عامله لايك واللى احسن انها بنت ناس وداخله تقرى بس من غير ما حد يحس بيها كنت هيا دى اللى بدخلها وبعت ل كذا وحده بالفعل محدش رد ف نفس الوقت عدى اليوم وكام يوم وراه
وفى يوم لقيت وحده من اللى بعتلهم ردت ع رسالتي
وكانت بنت محترمه وانا كلمتها بكل احترام وعرفتها انى جبتها منين عشان كده بعتلها طبعا أنكرت انها تعرف الكلام ده وانا مضغطتش عليها وقولتلها ع العموم براحتك انا اصلا مش عايز منك حاجه انا كنت هبعتلك قصص بس انتى طالما ملكيش فيها ف انا اسف وسلام
لقيتها مردتش وسبتها شويه وكنت بدور ع قصه حلوه
لقيت وحده ونسختها وبعتها ليها وهيا شافتها
سبتها تخلص قراية براحتها مكنتش باعت القصه كامله طبعا عشان افتح كلام تاني
وبعدين بعتلها اى رايك في القصه وردت عليا انها حلوه
قولتلها ليها تكمله ع ابعتهالك قالتلى ياريت وبعتها
ومن هنا وبقينا نتكلم في القصص اول تعارفنا وانا محبش اخوفها منى واطلب منها تعارف او اى حاجه لغاية ما جت ف مره تسالني عن كام حاجه في الجنس والشباب بتحب اى وتكره اى وكنت برد عليها في كل سؤال
وفتحت بينا تواصل وبقينا زى الأصحاب بتحكيلي واسمعها وافيدها قد ما اقدر وابعتلها قصص
وكده يكون الجزء الأول انتهى ومعلش هو مفهوش جنس بس دى مقدمه وتعريف عشان سير أحداث القصه والجزء التاني هيعجبكم.
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى, Gattuso, أموت فى الجنس و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: فارس الخيال
  • عجبني
التفاعلات: CESAR
القصه دى حقيقة وحصلت على لسان صاحبها
اعرفكم ب أبطال القصه
عبدو 30 سنه من الصعيد 165 سم وجسمي حلو مش رفيع
مش هقولكم الواد الجامد ومفيش مني بس ليا خبره حلوه ف الجنس وبعرف اكيف اى بنت او ست مهما كان كيفها ووضعها زبي تقريبا 20 سم مش تخين اوى بس شكله حلو روز 19 من بحرى بنوته جميله ورقيقة طولها حوالي 158سم ووزنها تقريبا 50 كيلو
وبزازها حلوين اوى مش كبار ولا صغيرين وحلماتها مدوره
وبيضه نفس لون بزازها شكلهم روعه وبشرتها بيضة
وطيزها صغيره بس مدوره وحلوه وتلفت نظر اى حد يشوفها من اول مره
طبعا انتو بتتسالو اى اللى جاب بلح الشام لعنب اليمين
ازاى البطل من الصعيد والبطلة من بحرى
وده اللى هنعرفه من سرد القصه وتفاصيلها
احب اعرفكم بنفسي انا عبدو شاب من الصعيد عندي 30 سنه حاليا وانا زى اى شاب ف السن ده مش متجوز مقضي حياتي شقط وكل يوم اعترف ع بنت جديده هيبقي ولا جواز ولا كلام وده حالى من فتره كبيره من وانا عندي 23 سنه تقريبا وانا مقضيها كده مره فون ومره فيس وهكذا
وانا بقي كيفى ومتعتى انى اتعرف على بنات وانام معاهم سواء فون أو شات او فيديو وبشهاده كل اللى عرفونى
وخبرة السنين انى جامد ع اى وحده واقدر اوصلها ل أقصى حدود متعتها بمجرد الكلام بس وكتير اتطلب مني انى اقابل وامارس بجد ع الواقع بس انا كنت برفض دايما
لانى واخد وعد ع نفسي انى اول وحده هلمسها وانام معاها واطلع خبره السنين معاها اللى هتكون مراتى
وطبعا انا مقضيها ع الفيس ومعايا كذا اكونت الاكونت الأساسي بتاعى ميبنش خالص انى كده إنما الاكونتات الفيك طبعا خاربها عليها وانا من النوع اللي بحب القصص اكتر من الافلام وبحب أمارس مع وحده اكتر من القصص
خدت فتره قافل الاكونتات الفيك قبل شهر رمضان بشهر تقريبا وفاتح الاكونت الأساسي بتاعى وقولت مش هفتح الا بعد رمضان وفي ايام كنت بضعف وادخل اقرى قصص واجبهم وخلاص بس مكنتش افتح الاكونتات التاني
مره اقرى ع الفيس ومره ع موقع نسوانجى المعروف طبعا
وفى يوم كنت هايج اوى ومحتاج وحده باى طريقة
فضلت اقلب ف الفيس ف كل بيدجات القصص ومكنتش بختار من الكومنتات عشان اغلبهم خولات وعاملين بنات او شراميط بيطلبو فلوس وانا مش بحب النوع ده
كنت بشوف اللايكات ع القصص وادخل صفحة اى بنت عامله لايك واللى احسن انها بنت ناس وداخله تقرى بس من غير ما حد يحس بيها كنت هيا دى اللى بدخلها وبعت ل كذا وحده بالفعل محدش رد ف نفس الوقت عدى اليوم وكام يوم وراه
وفى يوم لقيت وحده من اللى بعتلهم ردت ع رسالتي
وكانت بنت محترمه وانا كلمتها بكل احترام وعرفتها انى جبتها منين عشان كده بعتلها طبعا أنكرت انها تعرف الكلام ده وانا مضغطتش عليها وقولتلها ع العموم براحتك انا اصلا مش عايز منك حاجه انا كنت هبعتلك قصص بس انتى طالما ملكيش فيها ف انا اسف وسلام
لقيتها مردتش وسبتها شويه وكنت بدور ع قصه حلوه
لقيت وحده ونسختها وبعتها ليها وهيا شافتها
سبتها تخلص قراية براحتها مكنتش باعت القصه كامله طبعا عشان افتح كلام تاني
وبعدين بعتلها اى رايك في القصه وردت عليا انها حلوه
قولتلها ليها تكمله ع ابعتهالك قالتلى ياريت وبعتها
ومن هنا وبقينا نتكلم في القصص اول تعارفنا وانا محبش اخوفها منى واطلب منها تعارف او اى حاجه لغاية ما جت ف مره تسالني عن كام حاجه في الجنس والشباب بتحب اى وتكره اى وكنت برد عليها في كل سؤال
وفتحت بينا تواصل وبقينا زى الأصحاب بتحكيلي واسمعها وافيدها قد ما اقدر وابعتلها قصص
وكده يكون الجزء الأول انتهى ومعلش هو مفهوش جنس بس دى مقدمه وتعريف عشان سير أحداث القصه والجزء التاني هيعجبكم.
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: فارس الخيال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%