NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت متفق على معاد ومظبط كل حاجه على أساس اني هفضل اليوم كلو معها
و أنا اصلا شيف وكنت شغال في مستشفى وانا اخر واحد مطلع اكل للمرضى وفي واحد منهم اتكل فا اهلو عملو حوار وقالو أن الاكل طلعلو غلط وعملوا محضر وجت المباحث وكانت حوار كبير عشان الراجل كان واصل شويه المهم أنا بقى صاحي من بدري ومظبط نفسي ونزلت ركبت موصلات لقيت المدير بتاعي بيكلمني وبيقولي تجيلي حالا بقولو ليه في ايه قالي المباحث هنا وبتسئل عليك نزلت من العربيه وروحت على المستشفى وطبعا اليوم كلو باظ
تبقا مظبط يومك تقضيه مع مزه
تلاقى نفسك مقضيه مع الشرطه😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, ناقد بناء, drsniper666 و شخص آخر
اعتقد اصعبهم يا دودو يوم زياره الرقابه الإدارية و انتي بتلفي معاهم و قاعده تتخيلي كنتي هتكوني بتعملي ايه دلوقتي

احكلولنا عن نيكه كنت مظبتها وباظت قبل ميعدها بحاجات بسيطه .. لان الموضوع دا حصل معايا واكتر من مره ..
= مره كنت رايحه لقاء فى شقتى وانا بغير هدومى لاقيت البيريود جاتلى وباظ اليوم على كدا
= مره كنت مظبطه ميعاد هزوغ من الشغل بدرى ونتقابل وبعد معملت خط السير وماشيه يقابلنى تفتيش من الرقابه الاداريه ويضيع عليا اليوم
= مره وانا نازله من بيتى الاقى تليفون من واحده قريبتى بتولد فى المستشفى الى شغاله فيها وطبعا مينفعش اقولها مش جايه لاى سبب فلاغيت الميعاد وروحت وقفت معاها
= مره كنت متفقه على ميعاد يوم التلات وكنت اجازه قبلها فى البيت فاليوم سقط منى ومكتسفتش انو التلات غير التلات بالليل
كنت مظبط مع واحده وكل حاجه ملقتش مكان وده حصل كذا مره
وطبعا حوار يجيلها البريود
واحيانا الشغل

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
احكلولنا عن نيكه كنت مظبتها وباظت قبل ميعدها بحاجات بسيطه .. لان الموضوع دا حصل معايا واكتر من مره ..
= مره كنت رايحه لقاء فى شقتى وانا بغير هدومى لاقيت البيريود جاتلى وباظ اليوم على كدا
= مره كنت مظبطه ميعاد هزوغ من الشغل بدرى ونتقابل وبعد معملت خط السير وماشيه يقابلنى تفتيش من الرقابه الاداريه ويضيع عليا اليوم
= مره وانا نازله من بيتى الاقى تليفون من واحده قريبتى بتولد فى المستشفى الى شغاله فيها وطبعا مينفعش اقولها مش جايه لاى سبب فلاغيت الميعاد وروحت وقفت معاها
= مره كنت متفقه على ميعاد يوم التلات وكنت اجازه قبلها فى البيت فاليوم سقط منى ومكتسفتش انو التلات غير التلات بالليل
اوبس كل ده
زمانهم دمانين ع كدة حتي لو انتي اللي سقطتي 😂😂😂😂

انا صعبان عليا بتوع الرقابة الادارية هتتحسبنى فيهم لما توديهم النار ههههههههه

بتحصل كتير ... و طبعا بيبقى الامان و عدم المشاكل هى الأولى ... كان مرة فى ترتيب مع واحدة زميلتى فى الشغل جايالى .. و بعدين فى نفس اليوم و قبلها بكام ساعة عرفتنى أن جوزها عازم أخته .. و عرضت على تعمل مشكلة و تتخانق و تلغى العزومة .. قولتلها لا طبعا و اجلنا المعاد

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت في فندق مع واحدة صاحبتي هيا غرفة وانا غرفة طلعنا كل واحد الغرفة بتاعتة شوية ونزلتلها نزلت بوس وتفريش فيها وقلعنا خلاص ولسه بدخل بتاعي لقينا الباب بيخبط طلع بتوع الريسيبشن لبسنا بسرعة البرق وكان حوار بس خلص بسلام

• عجبني
هههههههههههه
ده انتي حد باصصلك في الموضوع بقا

• بيضحكني
كتير بكون مزبط موعد والمكان جاهز تبوظ علي اهون سبب سواء منها اهون سبب

العلاقة الزوجيه هي الي غالبا بنسبة ٩٩ % مش بتبوظ ولو الرجل عنده زوجتين يضمن ينيك كل يوم

• عجبني
اعتقد اصعبهم يا دودو يوم زياره الرقابه الإدارية و انتي بتلفي معاهم و قاعده تتخيلي كنتي هتكوني بتعملي ايه دلوقتي
انت فايق ورايق
بقولك الرقابه الاداريه كبست عليا فى الشغل
انا ساعتها نسيت ولادى اصلا وبقا كل تفكيرى
اطلع سليمه من التفتيش دا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: gasser selim و الصقر_الجارح
حظك فقر 😂

حظك فقر 😂
حضرتك دى المرات الى باظت بس وزى مانت شايف يتعدو على الصوابع
اما بالنسبه للمرات الى نجحت مش هقول العدد علشان الحسد

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: زبي مولع فشخ و LEGEND KYSER
لسه مجربتش النيكة اصلا 😂😂🤦‍♂️

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER و مدام دعاء
لسه مجربتش النيكة اصلا 😂😂🤦‍♂️
تمام لما تجرب ونيكه تبوظ منك هتلاقى البوست لسه موجود
ابقا احكيهالنا بقا

كنت مظبط ميعاد وانا خارج من المكتب والدنيا بيس إذ فجاه زياره مفاجئه من مدير الامن وكنت هتفشخ حلفت بعد كده مش هظبط ميعاد وانا فى الشغل لازم اكون اجازه

• بيضحكني
انت فايق ورايق
بقولك الرقابه الاداريه كبست عليا فى الشغل
انا ساعتها نسيت ولادى اصلا وبقا كل تفكيرى
اطلع سليمه من التفتيش دا
هههههههههههههههههههه نفس موقفى برضه بس احنا التعليقه عندنا بليله كبيرة سعادتك فيها حاجات كتير

لا كتير كفايه لو فيه عيال صغيره يفصلو التخين . 😂

حضرتك دى المرات الى باظت بس وزى مانت شايف يتعدو على الصوابع
اما بالنسبه للمرات الى نجحت مش هقول العدد علشان الحسد
كل الدعم عبعاطي بيمسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%