NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • بيضحكني
التفاعلات: زبي مولع فشخ
احكلولنا عن نيكه كنت مظبتها وباظت قبل ميعدها بحاجات بسيطه .. لان الموضوع دا حصل معايا واكتر من مره ..
= مره كنت رايحه لقاء فى شقتى وانا بغير هدومى لاقيت البيريود جاتلى وباظ اليوم على كدا
= مره كنت مظبطه ميعاد هزوغ من الشغل بدرى ونتقابل وبعد معملت خط السير وماشيه يقابلنى تفتيش من الرقابه الاداريه ويضيع عليا اليوم
= مره وانا نازله من بيتى الاقى تليفون من واحده قريبتى بتولد فى المستشفى الى شغاله فيها وطبعا مينفعش اقولها مش جايه لاى سبب فلاغيت الميعاد وروحت وقفت معاها
= مره كنت متفقه على ميعاد يوم التلات وكنت اجازه قبلها فى البيت فاليوم سقط منى ومكتسفتش انو التلات غير التلات بالليل
مين البومة اللى باصلاك ف كل النيك الضايع ده 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكلولنا عن نيكه كنت مظبتها وباظت قبل ميعدها بحاجات بسيطه .. لان الموضوع دا حصل معايا واكتر من مره ..
= مره كنت رايحه لقاء فى شقتى وانا بغير هدومى لاقيت البيريود جاتلى وباظ اليوم على كدا
= مره كنت مظبطه ميعاد هزوغ من الشغل بدرى ونتقابل وبعد معملت خط السير وماشيه يقابلنى تفتيش من الرقابه الاداريه ويضيع عليا اليوم
= مره وانا نازله من بيتى الاقى تليفون من واحده قريبتى بتولد فى المستشفى الى شغاله فيها وطبعا مينفعش اقولها مش جايه لاى سبب فلاغيت الميعاد وروحت وقفت معاها
= مره كنت متفقه على ميعاد يوم التلات وكنت اجازه قبلها فى البيت فاليوم سقط منى ومكتسفتش انو التلات غير التلات بالليل
معرفش سؤال جيه فبالي واسف عليه يا مدام دعاء ومش حابه تردى فاعتبري ما كتبتش حاجه
شغلك في المستشفى كان عامل من عوامل تجاربك الكتير فالسكس يعني تجاربك كانت بتزيد بس تعاملات المستشفي كنتي بتشقطي او تتشقطي فيها ؟؟

معرفش سؤال جيه فبالي واسف عليه يا مدام دعاء ومش حابه تردى فاعتبري ما كتبتش حاجه
شغلك في المستشفى كان عامل من عوامل تجاربك الكتير فالسكس يعني تجاربك كانت بتزيد بس تعاملات المستشفي كنتي بتشقطي او تتشقطي فيها ؟؟
لا كنت ببعد علاقاتى عن شغلى

• عجبني
التفاعلات: gasser selim, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥, تحرر و و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
  • حبيته
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
التفاعلات: Mohamed a medo
  • أتفق
احا ايه كل دا 😂 انا لو واحد منهم كنت هاجي انا البيت بنفسي اشوف فيه ايه 😂

• حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
بتختاري اللي تنامي معاهم إزاي يا مدام دعاء وهل كنتي بتنامي مع رجالة تاني غير جوزك لما كنتي متجوزة ولا هو بس؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%