NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتختاري اللي تنامي معاهم إزاي يا مدام دعاء وهل كنتي بتنامي مع رجالة تاني غير جوزك لما كنتي متجوزة ولا هو بس؟
مانت لو كنت جيت فى ميعادك من اول المحاضره كنت حضرت شرح الجزء دا

مانت لو كنت جيت فى ميعادك من اول المحاضره كنت حضرت شرح الجزء دا
معلش يا دكتورة المنبه رن متأخر عشان التوقيت الصيفي 😂

أنا معاكي من بدرى أوى
ينفع تحجزى لى معاد
و عندى المكان الآمن متاح ف أى وقت
انا شامه ريحة شقط
اوعى تكون بتشقطنى ياد

• عجبني
التفاعلات: Bentel
احكلولنا عن نيكه كنت مظبتها وباظت قبل ميعدها بحاجات بسيطه .. لان الموضوع دا حصل معايا واكتر من مره ..
= مره كنت رايحه لقاء فى شقتى وانا بغير هدومى لاقيت البيريود جاتلى وباظ اليوم على كدا
= مره كنت مظبطه ميعاد هزوغ من الشغل بدرى ونتقابل وبعد معملت خط السير وماشيه يقابلنى تفتيش من الرقابه الاداريه ويضيع عليا اليوم
= مره وانا نازله من بيتى الاقى تليفون من واحده قريبتى بتولد فى المستشفى الى شغاله فيها وطبعا مينفعش اقولها مش جايه لاى سبب فلاغيت الميعاد وروحت وقفت معاها
= مره كنت متفقه على ميعاد يوم التلات وكنت اجازه قبلها فى البيت فاليوم سقط منى ومكتسفتش انو التلات غير التلات بالليل
طيب مفيش موعيد فاضيه
ومش هتبوظ لا

• أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
مش نيكه اد مهي كانت هتبقي شقطه العمر ..واحده ميلف و معاها بنتها كانوا عند دكتور و انا كنت هناك مع صاحبي كنا بنرغي و الدنيا تمام و خلاص متفقين اخد رقمها و نتقابل لحد م صاحبي اتخانق مع الدكتور دخلت اهدي الدنيا كانت هي واقفه بعيد بتبصلي بعد م الحوار خلص كانت مشيت

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
طب عاوزانى أحط لك زيه
ف انهى خرم
أصل لو ترجمت أنا مش هيبقى بان بس
هيبقى غلق حساب بالكامل
ياختى حلوه

مش نيكه اد مهي كانت هتبقي شقطه العمر ..واحده ميلف و معاها بنتها كانوا عند دكتور و انا كنت هناك مع صاحبي كنا بنرغي و الدنيا تمام و خلاص متفقين اخد رقمها و نتقابل لحد م صاحبي اتخانق مع الدكتور دخلت اهدي الدنيا كانت هي واقفه بعيد بتبصلي بعد م الحوار خلص كانت مشيت
وقتلت صحبك بعدها ولا سيبتو

• عجبني
التفاعلات: zlabya
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وقتلت صحبك بعدها ولا سيبتو
لا قتل ايه ده صاحبي برضو .. انا بس كنت موصله فكره اني هنيكه مكانها لما نروح اول م وصلنا جري مني

• بيضحكني
لا قتل ايه ده صاحبي برضو .. انا بس كنت موصله فكره اني هنيكه مكانها لما نروح اول م وصلنا جري مني
حقك الصراحه 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: zlabya
حقك الصراحه 🤣
مش ناسيها لحد دلوقتي و المشكله انها مضمونه لان حرفيا كنت وارها ف العياده و احنا بنرغي ولا اللي بيسخن

• عجبني
هو اي اللي بيحصل هنا بالظبط

اي نوع من انواع الحديث عن السياسه ممنوع
هكتفي بس بحذف التعليقات
المره الجايه مش بس تحذير

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء و Jack Sparrow
احكلولنا عن نيكه كنت مظبتها وباظت قبل ميعدها بحاجات بسيطه .. لان الموضوع دا حصل معايا واكتر من مره ..
= مره كنت رايحه لقاء فى شقتى وانا بغير هدومى لاقيت البيريود جاتلى وباظ اليوم على كدا
= مره كنت مظبطه ميعاد هزوغ من الشغل بدرى ونتقابل وبعد معملت خط السير وماشيه يقابلنى تفتيش من الرقابه الاداريه ويضيع عليا اليوم
= مره وانا نازله من بيتى الاقى تليفون من واحده قريبتى بتولد فى المستشفى الى شغاله فيها وطبعا مينفعش اقولها مش جايه لاى سبب فلاغيت الميعاد وروحت وقفت معاها
= مره كنت متفقه على ميعاد يوم التلات وكنت اجازه قبلها فى البيت فاليوم سقط منى ومكتسفتش انو التلات غير التلات بالليل
مره كنت مظبط مع واحده وكانت اول مره تيجى بيتى و لما وصلت ونازل افتح لها باب العماره واحاسب اوبر اللى جايبها لاقيت الست اللى فى الدور الاول متخانقه هى وجوزها والسكان كلهم متجمعين قدام باب شقتها بيحلوا مشكلتها وطبعا باظت النيكه وحاسبت اوبر رايح جاى على مافيش

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء و gasser selim

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%