NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الى كل بنوتى سالب للبنات كلمينى عن احساسك وانتى بنوتى ونايمة تحت البنت او الست اللى معاكى واللى حاسة بسيطرتها عليكى وهيه بتضربك على طيزك وتحسسلك عليها وهية بتبعبصك فى طيزك وانتى دايبة بين ايديها وهيه منياماكى قدامها وهيه المتحكمة فى العلاقة وانتى هايجة من لعبها فى جسمك وهيه بتخليكى تمصيلها زبرها الصناعى وتدخله فى بقك لغاية اما تبليه كله وهيه بتدعك خرم طيزك بالزيت او الفازلين علشان تنيكك وهيه بتدخل زبرها الصناعى فى طيزك وانتى عاملة وضع الدوجى ليها ومستسلمة ليها خالص وعمالة تضربك على طيزك وتقولك عجبك نيكى ياشرموتطى وانتى اهاتك مالية المكان لغاية اما تجبهم هيه على خرم طيزك وانتى تجبيهم من غير ماتلمسى زبك الصغنون ده
ااااااااااة من ده احساس يجنن .. كلمونى عن احساسكم لو حسيتوا بالمشاعر دية قبل كده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ali Ali994, تاامر الحنون, انا ولد بنوتي و 3 آخرين
احساس فشيخ لما مراتي بتعمل فيا كدة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ali Ali994، Ahmed 240 و ندى ولد بنوتى سالب للبنات
  • حبيته
التفاعلات: ندى ولد بنوتى سالب للبنات
مفيش بنت هتكلمك
اما انا هظبطك وهخليك تتمتع جامد كمان 😉😏

• عجبني
التفاعلات: عاوز زوبر و Toommc
اى بنوتى بنسباله دا احساس انوثه مش سيطره لكن السيطره انو يكون راجل و الست تعمل فى دا

اى بنوتى بنسباله دا احساس انوثه مش سيطره لكن السيطره انو يكون راجل و الست تعمل فى دا
ده احساسى وانا حرة فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الى كل بنوتى سالب للبنات كلمينى عن احساسك وانتى بنوتى ونايمة تحت البنت او الست اللى معاكى واللى حاسة بسيطرتها عليكى وهيه بتضربك على طيزك وتحسسلك عليها وهية بتبعبصك فى طيزك وانتى دايبة بين ايديها وهيه منياماكى قدامها وهيه المتحكمة فى العلاقة وانتى هايجة من لعبها فى جسمك وهيه بتخليكى تمصيلها زبرها الصناعى وتدخله فى بقك لغاية اما تبليه كله وهيه بتدعك خرم طيزك بالزيت او الفازلين علشان تنيكك وهيه بتدخل زبرها الصناعى فى طيزك وانتى عاملة وضع الدوجى ليها ومستسلمة ليها خالص وعمالة تضربك على طيزك وتقولك عجبك نيكى ياشرموتطى وانتى اهاتك مالية المكان لغاية اما تجبهم هيه على خرم طيزك وانتى تجبيهم من غير ماتلمسى زبك الصغنون ده
ااااااااااة من ده احساس يجنن .. كلمونى عن احساسكم لو حسيتوا بالمشاعر دية قبل كده
انا ماجربتش الاحساس دا غير مع مراتي هي الست الوحيدة اللي بتلعب ف خرقي وتبعبصني

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
  • حبيته
  • عجبني
روعه نفسى اجربه بس يكون كله رومانسيه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%