NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احساس السالب لي موجب غريب يعني انا سالب بحب احس ان موجب عايزني بذات لو عنيف بيخليني احس ان هدفي الوحيد هو متعته انت بتموت من الوجع بس هو مستمتع فا بتنسي الوجع او بتستحمل عشان تمتعه واه لما يبدأ يسيطر عليا بيحسسني قد ايه هو راجل وانا لبوه بخدم متعته يضربني يشتمني المهم متعته انت بتروح له عشان يفضي لبنه فيك فا متزعلش لما يقولك في اي نقاش ده انت بتقعد علي زبري وياه لو صورك ويزلك اه

HvHL4sI.md.webp HvHLPft.md.webp HvHLi0X.md.webp

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: fine, مبشبعش, حمادة وبس و 5 آخرين
فيو فحول يستاهلوا صراحةً

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الى يحب يجرب الاحاسيس دى يكلمنى وانا افشخه وامتع زوبرى بخرامه

• عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
احساس السالب لي موجب غريب يعني انا سالب بحب احس ان موجب عايزني بذات لو عنيف بيخليني احس ان هدفي الوحيد هو متعته انت بتموت من الوجع بس هو مستمتع فا بتنسي الوجع او بتستحمل عشان تمتعه واه لما يبدأ يسيطر عليا بيحسسني قد ايه هو راجل وانا لبوه بخدم متعته يضربني يشتمني المهم متعته انت بتروح له عشان يفضي لبنه فيك فا متزعلش لما يقولك في اي نقاش ده انت بتقعد علي زبري وياه لو صورك ويزلك اه

كلامك صح مووت 🌹🌈🤗

• حبيته
التفاعلات: Memo hayag

بس لازم العلاقه تكون فيها مشاعر يعني حب وكده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%