NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا من سوالب إلي ببقي نفسي ابقي تحت موجب مسيطر كلامه أوامر عليا يفشخني بعنف يخليني معرفش اتحرك يضربني ويصورني ويذلني الحس رجله اشرب طرطرته يديثني واصورله محارمي بكل الاوضاع وافرجهمله وانا تحته باخد زبره الفحل في طيزي وبتفشخ منه ويجيب قفل زبر ويقفله علي زب الكس الي عندي ويخلي معاه مفتوح ويبقى مش بيفتحه غير مره في السنه وابقي عايش بس عشان متعته

HvJugTu.md.jpg HvJuSpe.jpg HvJuvY7.jpg HvJu8v9.jpg HvJurhb.md.webp

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Khouki, Red cock, حمادة وبس و 8 آخرين
ده مش خضوع ده هسس سليف

• عجبني
التفاعلات: samir1234 و Star55
انا من سوالب إلي ببقي نفسي ابقي تحت موجب مسيطر كلامه أوامر عليا يفشخني بعنف يخليني معرفش اتحرك يضربني ويصورني ويذلني الحس رجله اشرب طرطرته يديثني واصورله محارمي بكل الاوضاع وافرجهمله وانا تحته باخد زبره الفحل في طيزي وبتفشخ منه ويجيب قفل زبر ويقفله علي زب الكس الي عندي ويخلي معاه مفتوح ويبقى مش بيفتحه غير مره في السنه وابقي عايش بس عشان متعته

يلهوى يا لهوى

• عجبني
التفاعلات: samir1234
Gamed 3andk snap او just talk

• عجبني
التفاعلات: samir1234

تغالي ها اعملك كل الا نفسك فيه Hosso12_12

عاوز كلب زيك اعمل معاه كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%