NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد الكاتب

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي صديق اعرفه من سنتين هو معروف وسطنا ان شهوته شديدة اوي وهو كان اتجوز من قريب من حوالي 6 او7 شهور

لقيت حد مكلمني وباعتلي صور نودز وفيديوهات جنسية لصاحبي ومراته.

وصحبي لما وريته الحاجة الي اتبعتت من اكاونت الفيس داه اتصدم وعيط واكتشفت انه كان بيصور ويبعت لواحد يديثه

وحقيقي زعلان عليه بجد ان الشهوة جرفته لكدا دلوقتي هو بيتعالج نفسياً عند دكتور من الشهوة الشديدة دي

وقدرت اتواصل مع الشخص الي بعتلي الحاجة واخد فلوس مقابل حذف كل الصور والفيديوهات .

• حبيته
التفاعلات: عاشق نيك الطيز ٢٢ و LADY MONA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي صديق اعرفه من سنتين هو معروف وسطنا ان شهوته شديدة اوي وهو كان اتجوز من قريب من حوالي 6 او7 شهور

لقيت حد مكلمني وباعتلي صور نودز وفيديوهات جنسية لصاحبي ومراته.

وصحبي لما وريته الحاجة الي اتبعتت من اكاونت الفيس داه اتصدم وعيط واكتشفت انه كان بيصور ويبعت لواحد يديثه

وحقيقي زعلان عليه بجد ان الشهوة جرفته لكدا دلوقتي هو بيتعالج نفسياً عند دكتور من الشهوة الشديدة دي

وقدرت اتواصل مع الشخص الي بعتلي الحاجة واخد فلوس مقابل حذف كل الصور والفيديوهات .
حرفيا انت انقذته ياريت الباقي يتعلموا

حرفيا انت انقذته ياريت الباقي يتعلموا
شكرا يامني علي تعليقك وانا اتمني بجد داه ان الناس تهدي وتحاول تسيطر علي الشهوة
انا حرفيا صحبي كان هيتخرب بيته وحياته لو حد كان عرف ومراته كامت مصدومة ياعيني لما عرفت

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
شكرا يامني علي تعليقك وانا اتمني بجد داه ان الناس تهدي وتحاول تسيطر علي الشهوة
انا حرفيا صحبي كان هيتخرب بيته وحياته لو حد كان عرف ومراته كامت مصدومة ياعيني لما عرفت
**** يعينه علي صورته اللي بقت في الأرض قصاد مراته اقف جمبه

**** يعينه علي صورته اللي بقت في الأرض قصاد مراته اقف جمبه
هو كويس أن مراته متعرفش حوار انه ديوث هي بس عرفت ان فيديوهاتهم مع بعض حد هكرهم واخدهم بس غير كدا هي متعرفش مرضيتش اقولها طبعا

هو كويس أن مراته متعرفش حوار انه ديوث هي بس عرفت ان فيديوهاتهم مع بعض حد هكرهم واخدهم بس غير كدا هي متعرفش مرضيتش اقولها طبعا
شكرا ليك بجد

• حبيته
التفاعلات: احمد الكاتب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%