NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي كانت تجربة سوشيال بس رغم كدا كنت مستمتع جدا.....اتعرفت عليها و كان اسمها مستريس اسماء كلمتها سوشيال عرفتها بنفسي و خضعتلها و بقيت الكلب بتاعها كانت مهتمة بيا و كانت تكلمني كل يوم و تديني اوامر انفذها في فيديوهات و ابعتها .....اوامر زي اني احط مشابك في زبي و صدري ادخل عود كبريت في زبي ادخل حاجات في خرمي اضرب زبي و صدري و اعاقب نفسي و حقيقي كنت مستمتع اخر استمتاع بس للاسف هي بعد فترة اختفت و مش قادر اوصلها و من وقتها مش لاقي مستريس زيها خااالص و انا مفتقدها و روح الكلب اللي جوايا اشتقت ليها جدا 🥺🥺🥺🥺

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد سليف خاضع و حسام الصياد٢٠٢٢
خلي بالك بس وابقى اطلب منهم إثبات عشان كتير جدا يقولك انا ملكة ومستريس وهو اصلا يكون راجل كداب ويتمتع بيك وخلاص وطز في مشاعرك

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
خلي بالك بس وابقى اطلب منهم إثبات عشان كتير جدا يقولك انا ملكة ومستريس وهو اصلا يكون راجل كداب ويتمتع بيك وخلاص وطز في مشاعرك
لا دي كانت بنتكلمني ديما فويس كووول و ريكوردات و كدا

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢ و عيل ممحون
اهم حاجة تبقي تخلي بالك ولازم يبقي في ثقه بينكم

• عجبني
اهم حاجة تبقي تخلي بالك ولازم يبقي في ثقه بينكم
كان في ايوة بس هي حصلها ظروف و اختفت من فترة و انفصلنا

• عجبني
التفاعلات: W100ck
كان في ايوة بس هي حصلها ظروف و اختفت من فترة و انفصلنا
دور هتلاقي بس هتتعب لحد لمه تلاقي زيها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دور هتلاقي بس هتتعب لحد لمه تلاقي زيها
حصل فعلا بقالي فترة كبيرة بدور و مش لاقي زيها ابدا

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%