NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دب لعبه جميله برضو يجدعان انا هحطلك خيارين اي خيارين يعني مثلا قطه والا كلب.. كس والا بز وكدا يعني
المهم انت هتختار حاجة واحده من الاتنين وبعدين نقعد نفضفض سوا حبه اشمعنا اخترت الخيار دا..ممكن يبقا الخيارين جنسي وممكن يكونو غير جنسي الي انت عايزو♥️

• عجبني
التفاعلات: Moono, تبادل دياثه dk, tito10 و 4 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
دب لعبه جميله برضو يجدعان انا هحطلك خيارين اي خيارين يعني مثلا قطه والا كلب.. كس والا بز وكدا يعني
المهم انت هتختار حاجة واحده من الاتنين وبعدين نقعد نفضفض سوا حبه اشمعنا اخترت الخيار دا..ممكن يبقا الخيارين جنسي وممكن يكونو غير جنسي الي انت عايزو♥️
اسألني

• عجبني
يلا

• عجبني
ابدأ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان البنات اسهل في التعامل ومش شقية زي الولاد غير أن البنت طبعها هادي وانا اكتر حاجه اتعاملت مع البنات فالتعامل هيكون اسهل
مش شرط علفكره ف عيال ولاد يعني هاديه بتبقا اهدي من البنات وعن تجربه بس دي حريه شخصيه برضو ف الاخر ونا شايف ان الولد دا هو الي بيشيل الأسرع ف الاخر وكدا ممكن البنت متقدرش تعمل كدا

مش شرط علفكره ف عيال ولاد يعني هاديه بتبقا اهدي من البنات وعن تجربه بس دي حريه شخصيه برضو ف الاخر ونا شايف ان الولد دا هو الي بيشيل الأسرع ف الاخر وكدا ممكن البنت متقدرش تعمل كدا
أنا حرفيا ربيت بنات والموضوع كان جميل ده غير أن مكانش عندي اخ ولا حاجه حتي اتعامل معاه فالفكرة مقلقة ولو فكرة شيل الموضوع ده مش حاجه تسبب ليا قلق

أنا حرفيا ربيت بنات والموضوع كان جميل ده غير أن مكانش عندي اخ ولا حاجه حتي اتعامل معاه فالفكرة مقلقة ولو فكرة شيل الموضوع ده مش حاجه تسبب ليا قلق
الفكره دي بتتغير من شخص للتاني او بنت للتانيه .. صوابعك العشره مش زي بعضهم .. تعبير مجازي🦥🩶

• عجبني
هو ممكن تكمل اسئلة لو فاضي مش فاضي عادي وقت تاني هروح اقرا قصه؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%