NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة انا مروان بتكلم عن نفسى انا دلوقتى خطبت و بحب خطيبتى قوى و علشان اكمل فى الخطوبة دى قررت انى اقطع علاقتى مع كل البنات الى انا اعرفها وفعلا ولكن لسه فى بنات مش قادر انفصل عنهم وبعدين لسه عندى ميول انى انزل وانعرف على بنات وانيك لكن عايز اكون مخلص للبنت الى ارتبط بيها ومش عارف اعمل ايه انا برغم كمية البنات الى عرفتهم عرفت حجات كتير قوى ولكن على السرير مش فى الحياة عموما ف خايف اتصرف تصرف غلط الخطوبة تتفسخ ف قولو لييا اتعامل ازاى

• عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
اجتهد وجاهد نفسك واعمل بلوك لاى بنت بتكلمها ولما تحس انك عايز تكلم حد اتصل بخطيبتك وحب فيها

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d و mrwan tawfik rabia
جماعة انا مروان بتكلم عن نفسى انا دلوقتى خطبت و بحب خطيبتى قوى و علشان اكمل فى الخطوبة دى قررت انى اقطع علاقتى مع كل البنات الى انا اعرفها وفعلا ولكن لسه فى بنات مش قادر انفصل عنهم وبعدين لسه عندى ميول انى انزل وانعرف على بنات وانيك لكن عايز اكون مخلص للبنت الى ارتبط بيها ومش عارف اعمل ايه انا برغم كمية البنات الى عرفتهم عرفت حجات كتير قوى ولكن على السرير مش فى الحياة عموما ف خايف اتصرف تصرف غلط الخطوبة تتفسخ ف قولو لييا اتعامل ازاى
بص أنت ماشي غلط عمتا
لانك بتتعىف علي بنات علشان تنام معاهم مش مجرد صحويبه وأصدقاء بس
خليك واثق من نفسك مفيش مشكلة يكون عندك صحاب بنات بس تكونوا صحاب بس ميكونش عليك غلطه اللي هتلاقيها حدفت شمال اعملها بلوك علطول

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
اقطع اي علاقه بواحده غير خطبتك اتكلم معها وافهمها واعرفها كويس وافتحلها المجال تعرفك دا هيساعد كتير واتجوزتو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما ناوي تبتدي حياة جديدة ،،، فالافضل تبتدي ع نضافة ، علاقات قديمة لو استمرت هتأثر علي جوازك واحنا هنا بنقول ممكن يكون فيه ا ط ف ا ل

• عجبني
طالما ناوي تبتدي حياة جديدة ،،، فالافضل تبتدي ع نضافة ، علاقات قديمة لو استمرت هتأثر علي جوازك واحنا هنا بنقول ممكن يكون فيه ا ط ف ا ل
تمام شكرا

• عجبني
التفاعلات: فحلاوى
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بص أنت ماشي غلط عمتا
لانك بتتعىف علي بنات علشان تنام معاهم مش مجرد صحويبه وأصدقاء بس
خليك واثق من نفسك مفيش مشكلة يكون عندك صحاب بنات بس تكونوا صحاب بس ميكونش عليك غلطه اللي هتلاقيها حدفت شمال اعملها بلوك علطول
ok

قوي علاقتك بخطيبتك بس اتاكد انها هتغنيك عن كل البنات

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: محمد ايزل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%