NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حرقته ليه يا بنتي انا معنديش عداوه نحيتك او حاجه عشان اعصبك ده مش تعميم لمصر انا فكرتي و البوينت البتكلم فيها انهم كترو و كترو اوي و بقوا موجدين و بيتجرائو و يتكلموا و ينزلوا عادي لا و الاغرب انهم شايفين ده عادي ده قصدي و انا اسف لو كنت زودت عليك هم من غير ما اقصد بس انا مش قصدي اعصب حد هنا و بتكلم عادي و بحسن نيه مش اكتر
دمي انحرق علي بلدي هي صحيح بلد عايزة *** بس انا الي شتمها محدش تاني يشتمها ادامي

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
دمي انحرق علي بلدي هي صحيح بلد عايزة *** بس انا الي شتمها محدش تاني يشتمها ادامي
ملخص الموضوع ان اه فيه والشذوذ انتشر و الاتجاه العالمي الي بيحاول يقول ان ده حريه وقرف وزفت و عاوزهم يظهروا وينتشروا في العالم علينا بقى احنا اننا نحاربه ونقف قدامه

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
اكيد انا مش كان قصدي اعمل كده او عارف ان الموضوع هياثر في حد كده بس انا كنت بتكلم معاه على اساس تجربتي الشخصيه مش اكتر و زي ما قولتلك انا اسف متوقعتش ان في حد ممكن ياخدها كده

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بشر في الاول و الاخر و بيغلطو فتجاهل الموقف

وه دا كل مواضيعك كدا دا انت خول بقا 😂
الاسبوع اللي فات يوم الأربعاء كانت خالتي معزومة عندنا علي الغداء المهم العزومة خلصت و امي أصرت ان خالتي تبات معانا و بكرة تمشي المهم انا نزلت الشغل تاني يوم عادي و اليود ده كنت تعبان فمشيت من الشغل بدري و رجعت البيت لقيته هادي بس في صوت غريب جاي من أوضة ماما رحت اشوف في ايه اتصدمت من المنظر لقيت امي و خالتي ملط و بيبوسوا بعض المهم انسحبت بهدوء و خرجت برة البيت و مش عارف اعمل ايه و ازاي هما يعملوا كده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%