NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمرو محمد

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
الاسبوع اللي فات يوم الأربعاء كانت خالتي معزومة عندنا علي الغداء المهم العزومة خلصت و امي أصرت ان خالتي تبات معانا و بكرة تمشي المهم انا نزلت الشغل تاني يوم عادي و اليود ده كنت تعبان فمشيت من الشغل بدري و رجعت البيت لقيته هادي بس في صوت غريب جاي من أوضة ماما رحت اشوف في ايه اتصدمت من المنظر لقيت امي و خالتي ملط و بيبوسوا بعض المهم انسحبت بهدوء و خرجت برة البيت و مش عارف اعمل ايه و ازاي هما يعملوا كده

• عجبني
التفاعلات: Sandro و الحكمدار..
الاسبوع اللي فات يوم الأربعاء كانت خالتي معزومة عندنا علي الغداء المهم العزومة خلصت و امي أصرت ان خالتي تبات معانا و بكرة تمشي المهم انا نزلت الشغل تاني يوم عادي و اليود ده كنت تعبان فمشيت من الشغل بدري و رجعت البيت لقيته هادي بس في صوت غريب جاي من أوضة ماما رحت اشوف في ايه اتصدمت من المنظر لقيت امي و خالتي ملط و بيبوسوا بعض المهم انسحبت بهدوء و خرجت برة البيت و مش عارف اعمل ايه و ازاي هما يعملوا كده
بص مش هقدر اقولك هيا حرية شخصية بس حقيقي ممكن تكون او يكونو الاتنين محتاجين لده شوف ايه اللي ناقصها وساعدها

• عجبني
التفاعلات: أمجد المصري
بص مش هقدر اقولك هيا حرية شخصية بس حقيقي ممكن تكون او يكونو الاتنين محتاجين لده شوف ايه اللي ناقصها وساعدها
اساعدها ازاي

• عجبني
التفاعلات: 777Mohamed
  • عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher و 777Mohamed
كبت جنسي وبيطلعوة مع بعض

الموقف بيهيجك لما بتفتكره اكتر ما بيضايقك ... وواضح ان نفسك فيها

مش عارف المواضيع دي بجد ولا لاثارة الجدل

• بيضحكني
التفاعلات: ZEROF856
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاغلب اثاره الجدل بس مش بعيد عادي تكون بجد انا في مصر
جايز بس مش اكيد الا لو ناس متحرره اوي يعني

جايز بس مش اكيد الا لو ناس متحرره اوي يعني
لا متحررين و مصر زباله عموما و مليان من النوعيه دي انا اعرف واحد صاحبي بيتناك جنبه امه

لا متحررين و مصر زباله عموما و مليان من النوعيه دي انا اعرف واحد صاحبي بيتناك جنبه امه
ده خول ابن متناكه بس مش علشان في ناس اوساخ يبقى مصر مليانه

ده خول ابن متناكه بس مش علشان في ناس اوساخ يبقى مصر مليانه
لا مليانه و انا بقولك اهوه مصر مليانه و الجنس فيه موجود بكل انواعه و كتير الناس الغريبه لو شات الفي مصر ده مش هتصدق انها بلد مسلمه

لا مليانه و انا بقولك اهوه مصر مليانه و الجنس فيه موجود بكل انواعه و كتير الناس الغريبه لو شات الفي مصر ده مش هتصدق انها بلد مسلمه
ياعم ما انا في مصر انت بتقول بثقه عن حاجه شوفتها بعينك كتير في مكان ما ولا ايه

ياعم ما انا في مصر انت بتقول بثقه عن حاجه شوفتها بعينك كتير في مكان ما ولا ايه
انا بقولك على الشوفته و عاشرتهم من مصر مش اكتر يمكن انت متعمقتش في المجمتع الجنسي في مصر اوي

انا بقولك على الشوفته و عاشرتهم من مصر مش اكتر يمكن انت متعمقتش في المجمتع الجنسي في مصر اوي
يعني انت مصري ولا انت ايه مش فاهم

وشوفت فين وعاشرت مين مهو ممكن انت تكون جيت زياره بتدور على جنس والي معاك وفرلك الحاجه الي انت عاوزها فعلشان كده بتعمم
وهو في مجتمع مصري ومجتمع جنسي تصنيف جديد ده

نو تعليق عشان لو علقت هشتم

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
يعني انت مصري ولا انت ايه مش فاهم

وشوفت فين وعاشرت مين مهو ممكن انت تكون جيت زياره بتدور على جنس والي معاك وفرلك الحاجه الي انت عاوزها فعلشان كده بتعمم
وهو في مجتمع مصري ومجتمع جنسي تصنيف جديد ده
يعم مصري بوص انا مش قصدي اهانه ولا حاجه بس عشان بشوفك بتستغرب كتير بس انا بقولك الشوفته في مصر من كمية الشذوذ الفيها و كمية التحرر العند بعض المصرين فا انا بقولك هوا في كتير منه خيال او حقيقه الاتنين واحد

قصدك اي ؟
قصد اي يابو قصد بقولك اي انا مكبوتة وعايزة اطلع طاقتي متخليش طاقتي تتطلع في شتيمتك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%