NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوفتلك مواضيع كتير وغالبآ بيرد مراهقين او شباب مش لاقية قطة بمعنى اصح
ومع انك حسب كلامك بنت ناس ومتعلمة ومثقفة واشتغلتي دكتورة نفسية لفترة لكن بتحطى مواضيع مفيش فيها اى افادة وبتقدري تكتبي حاجات تانية كويسة جدآ وتفكيرك مش شمال ..
طلبي إنك توحدى كتابتك فى مواضيع هادفة زى ما اتكلمتى مثلآ عن افلام البورنو وتأثيرها وغيرها من مواضيع ليها فايدة فياريت تكملي فى المواضيع دى وبلاش تحطي نفسك فى حتة اقل من وعيك وثقافتك ..
مش عارف كلامى هيناسبك ولا لأ لكن دة طلبي وكلامى فية ردى عن إنك تسألينى سألتك السوءال دة لية ..
تحياتى
انت حد بتفهم

• عجبني
التفاعلات: ehab alex، XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
هواياتك ايه

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و ونسان
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و El_Senator
  • عجبني
انا طلبي غريب شويه لكن لازم تقراي الحكايه دي كامله
اقسم لكم الموضوع حد و حقيقي 💯 %
انا خالي ليه اكتر من ١٠ سنين في الخليج و مجاش و لا مره و عرفت من كلام امي معها في التيفون (سمعت صدفه مكنتش بتصنت😉) ان مرات خالي هتموت تدخل في علاقه لان بقالها فتره كبيره بعيده عو حوزها المهم انا فضلت مراقب تليفون ماما و بعد كدا امبي بقيت بتتكلم هي و مرات خالي و خالاتي في جروب خاص بيهم لكن انا كنت بدخل باكونت ماما و اقرا اللي كاتبينه
المهم حسيت من كلام مرات خالي انها عايزاني و طبعا خالاتي و امي رفضوا الكلام دا
و انا مهطتطش الموضوع في دماغي لكن بغد الحوار دا باسبوع لقيت مرات خالي بتغريني زي مثلا تمايل قداني عند و تقرب مني و تخبط جسمها في حسمي لكن انا كنت بصدها و ابعدها عني لحد امبارح بعت لي رساله بتعترف لي انها نفسها فيها و بعتت كمان صور نودز ليها عملت لها بلوك و مش عارف ادخل معها في علاقه و لا لأ
و هنا بقي طلبي ( رايك ايه ادخل معاها في علاقه و لا لأ)

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي، XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
  • عجبني
انا خالي ليه اكتر من ١٠ سنين في الخليج و مجاش و لا مره و عرفت من كلام امي معها في التيفون (سمعت صدفه مكنتش بتصنت😉) ان مرات خالي هتموت تدخل في علاقه لان بقالها فتره كبيره بعيده عو حوزها المهم انا فضلت مراقب تليفون ماما و بعد كدا امبي بقيت بتتكلم هي و مرات خالي و خالاتي في جروب خاص بيهم لكن انا كنت بدخل باكونت ماما و اقرا اللي كاتبينه
و انا مهطتطش الموضوع في دماغي لكن بغد الحوار دا باسبوع لقيت مرات خالي بتغريني زي مثلا تمايل قداني عند و تقرب مني و تخبط جسمها في حسمي لكن انا كنت بصدها و ابعدها عني لحد امبارح بعت لي رساله بتعترف لي انها نفسها فيها و بعتت كمان صور نودز ليها عملت لها بلوك و مش عارف ادخل معها في علاقه و لا لأ
راي انه لا لأن دي خيانه لخالك

• عجبني
  • عجبني
انا تابعت جزء كبير من الكومنتات اسلوبك راقي بالرغم من صعوبة بعض الأسئلة انا طبيب مصري عايش في انجلترا لو حصل و جيتي هنا تاني لازم تعرفي ان ليكي صديق تحياتي

لو هطلب منك طلب تنفزيه هقولك تسيبي المنتدي اما لو هطلب منك طلب وعارف انك تقدري تنفزيه عايزك تغيري اسمك لربونزل وتحطي صورتها عسان انتي شبهها

دا سؤال مش طلب ومن رأيي ريحها احسن مغيرك يريحها

• عجبني
التفاعلات: علاء_
نفسك ف ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%