NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ده شغل شوق ولا تدوق

انا طلبي غريب شويه لكن لازم تقراي الحكايه دي كامله
اقسم لكم الموضوع حد و حقيقي 💯 %
انا خالي ليه اكتر من ١٠ سنين في الخليج و مجاش و لا مره و عرفت من كلام امي معها في التيفون (سمعت صدفه مكنتش بتصنت😉) ان مرات خالي هتموت تدخل في علاقه لان بقالها فتره كبيره بعيده عو حوزها المهم انا فضلت مراقب تليفون ماما و بعد كدا امبي بقيت بتتكلم هي و مرات خالي و خالاتي في جروب خاص بيهم لكن انا كنت بدخل باكونت ماما و اقرا اللي كاتبينه
المهم حسيت من كلام مرات خالي انها عايزاني و طبعا خالاتي و امي رفضوا الكلام دا
و انا مهطتطش الموضوع في دماغي لكن بغد الحوار دا باسبوع لقيت مرات خالي بتغريني زي مثلا تمايل قداني عند و تقرب مني و تخبط جسمها في حسمي لكن انا كنت بصدها و ابعدها عني لحد امبارح بعت لي رساله بتعترف لي انها نفسها فيها و بعتت كمان صور نودز ليها عملت لها بلوك و مش عارف ادخل معها في علاقه و لا لأ
و هنا بقي طلبي ( رايك ايه ادخل معاها في علاقه و لا لأ)
وتخون خالك

انا طلبي غريب شويه لكن لازم تقراي الحكايه دي كامله
اقسم لكم الموضوع حد و حقيقي 💯 %
انا خالي ليه اكتر من ١٠ سنين في الخليج و مجاش و لا مره و عرفت من كلام امي معها في التيفون (سمعت صدفه مكنتش بتصنت😉) ان مرات خالي هتموت تدخل في علاقه لان بقالها فتره كبيره بعيده عو حوزها المهم انا فضلت مراقب تليفون ماما و بعد كدا امبي بقيت بتتكلم هي و مرات خالي و خالاتي في جروب خاص بيهم لكن انا كنت بدخل باكونت ماما و اقرا اللي كاتبينه
المهم حسيت من كلام مرات خالي انها عايزاني و طبعا خالاتي و امي رفضوا الكلام دا
و انا مهطتطش الموضوع في دماغي لكن بغد الحوار دا باسبوع لقيت مرات خالي بتغريني زي مثلا تمايل قداني عند و تقرب مني و تخبط جسمها في حسمي لكن انا كنت بصدها و ابعدها عني لحد امبارح بعت لي رساله بتعترف لي انها نفسها فيها و بعتت كمان صور نودز ليها عملت لها بلوك و مش عارف ادخل معها في علاقه و لا لأ
و هنا بقي طلبي ( رايك ايه ادخل معاها في علاقه و لا لأ)
لأ طبعا

مش انتي قولتي اؤمرني وهنفذ بغير نقاش وممنوع الخاص
ماشي تمام ولكن انت كده استفدت ايه يعني هل كده انت ارتحت يعني

• محزن
التفاعلات: سلطان🍆💋
بجد دمك خفيف.
صباحك ورد

اية اكثر موقف سكسي حصل لحضرتك

اخر مرة نمتي مع حد كانت امتي ؟
هل ممكن انك تنامي معايا ولا هترفضي؟

قوليلي ميولك ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي