NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حريه سخصيه
يعنى سبب او حصلت وراء حاجه زي كده عشان كده مش عاوزه تربطي نفسك بالموضوع ده تاني و تاخدي الريسك بتاعه ؟

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
يعنى سبب او حصلت وراء حاجه زي كده عشان كده مش عاوزه تربطي نفسك بالموضوع ده تاني و تاخدي الريسك بتاعه ؟
بص يا فندم كل الهنا البيقولوا خاص في الول بيتكلموا بأحترام ولما نهزر مع بعض دقيقتين يبتدي يتكلم الجنس فانا باخدها من قصرها ومش بكلم حد خاص

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
بص يا فندم كل الهنا البيقولوا خاص في الول بيتكلموا بأحترام ولما نهزر مع بعض دقيقتين يبتدي يتكلم الجنس فانا باخدها من قصرها ومش بكلم حد خاص
طيب يعنى انتي سببك ان البيتعرف عليك هنا بيكون قاصده في الأول بس هزار لمجرد التعارف بعدها الجنس طيب معلش بقى سؤال واحد انتي رافضه ان يكون في كلام في الجنس بينك و بين صديقك و السؤال التاني انتي ليه حكمتي على كده ما عادي في العاوزك مش اكتر من صديقه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX, Ki1inG, majed6090 و شخص آخر
بص يا فندم انا قولت العندي وانت حر ،، وانا هفضل انشر حاجات انا بحبها وشايفاها حلوه ،، واظن ان في ناس كتير بتحب المواضيع بتاعتي فانا مش هبطل نشر علشان كام واحد شايفين ان بوستاتي وحشه
اسمحى لي أضم صوتي لصوت -جزائري مطنن- لان الموقع ده موقع جنسي الناس بتطلق فيه العنان لخيالاتها وحواراتها الجنسية.
كلام حضرتك جميل جدا، بس مكانه مش هنا. ممكن على مواقع التعارف الغير جنسية زي الفيس بوك أو غيره من مواقع التواصل الاجتماعي. لكن الموقع هنا اسمه واضح، وكذلك الاسم اللي انت اختارتيه ومعناه بالعربي -ملكة الكس- وصورة الفخاد اللي انتي برضه مختاراها كصورة معبرة عنك. فانا الحقيقة مش فاهم، حضرتك انضممت للموقع ده ليه دونا عن أي من المواقع الاخرى اللي تناسب فكرك البعيد عن الجنس؟ وليه فكرك الغير جنسي ده اختار اسمك يكون -ملكة الكس-؟ مع صورة الفخاد العريانة؟

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: الرومانسيه عشق, XX_FUCKER girl_XX, Ki1inG و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكى حاجه عنك محدش يعرفها

• عجبني
قبل ما اتحجب كنت في اليابان وكان لبسي قصير فساعتها كانت اول مره اروح اليابان وكنت رايحه اقابل ناس ف قولت اركب مترو بدل تاكس ومكنتش فاهمه في خطوط المترو هناك ،، وللأسف ركبت مترو نفس الخط بتاعي ولكن ده البيركب فيه ساقطات وبيكون فيه تحرش ومش من حق الست البيتحرش بيها انها تتكلم ولا تمنعه حته لو عمل معاها علاقه كامله ،، وانا مكنتش اعرف كده وركبت مفيش خمس دقايق وحسيت بحد واقف ورايا وبيعمل حاجات غلط فبصتله لقيته بيضحك ورجعت بصيت قدامي لأني مش عايزه مشاكله لقيته كمل في البيعمله روحت لفيت ليه وعلي اخر دراعي ونزل بالقلم علي وشه وكنت فاكره ان الناس هتقف معايا لقيتهم جاين ضدي واتاخدت علي مركز الشرطه وكنت هتحبس بسبب اني ضربته ولولا ان المحامي فهم الزابط انا ليه عملت كده كان زماني محبوسه
جدعه وكويس انك متحبستيش مكنش زمانك مشرفانا بمعرفتك♥️

• عجبني
نركز يا جماعه مع بعض :
دلوقت الهيعلق يطلب مني طلب وانا مجبره انفذه بدون نقاش وبعد تنفيذه هسأله ليه طلب كده ..
بس بشروط :
  • محدش يطلب خاص .
  • محدش يطلب فلوس 😂 .
  • محدش يستفزني 🙂.
فكري معايا اطلب منك اى

• عجبني
مش متخيل اكون في المنتدى دا، ومسألش سؤال جريء، سؤالي هو هل كان ليكي علاقة سابقة مع حد خارج اطار الزواج، وإذا كانت الإجابة بنعم هل وصل الموضوع للفتح، واتصرفتي ازاي علشان تكملي حياتك

• عجبني
تعملي علاقه كامله معايا

• عجبني
مساء الفل علي احلي دكتور ديجا تخصصك في الطب اي

• عجبني
هواياتك إيه ؟

• عجبني
اسمحى لي أضم صوتي لصوت -جزائري مطنن- لان الموقع ده موقع جنسي الناس بتطلق فيه العنان لخيالاتها وحواراتها الجنسية.
كلام حضرتك جميل جدا، بس مكانه مش هنا. ممكن على مواقع التعارف الغير جنسية زي الفيس بوك أو غيره من مواقع التواصل الاجتماعي. لكن الموقع هنا اسمه واضح، وكذلك الاسم اللي انت اختارتيه ومعناه بالعربي -ملكة الكس- وصورة الفخاد اللي انتي برضه مختاراها كصورة معبرة عنك. فانا الحقيقة مش فاهم، حضرتك انضممت للموقع ده ليه دونا عن أي من المواقع الاخرى اللي تناسب فكرك البعيد عن الجنس؟ وليه فكرك الغير جنسي ده اختار اسمك يكون -ملكة الكس-؟ مع صورة الفخاد العريانة؟
حضرتك انا مواضيعي عجباني لأن اغلبيتها بتناقش قواضي مهمه ،، وفوق كده انا معنديش لا فيس ولا انستا ولا كل الكلام ده بس انا عاجبني المنتدي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و علاء_
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و ونسان
  • عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و Ahmed1989
التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG
مش متخيل اكون في المنتدى دا، ومسألش سؤال جريء، سؤالي هو هل كان ليكي علاقة سابقة مع حد خارج اطار الزواج، وإذا كانت الإجابة بنعم هل وصل الموضوع للفتح، واتصرفتي ازاي علشان تكملي حياتك
خارج اطار الزواج مارست مع جوزي بس قبل الجةاز وكان عندي ١٧ او ١٦ سنه من باب ايوه ايه المتعه في الموضوع

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%