NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفرق في ايه بالعكس الاخ اقرب من الصاحب
لا مش دايما ممكن اصحاب يعملوا عشان بعض اى حاجه والاخوات بيكرهوا الخير لبعض .... عموما اى حاجه انتى عاوزه تعتبريهانى انا موافق😅

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
  • عجبني
يوليه افهمي الجمهور بيطالب بنزول جسمك كما ولدتك امك 😂😂
هو حضرتك استفدت ايه لما قولت كده او طلبت كده هل انت كده ارتاحت يعني ،، انا كنت لسه بقول اني معتبراكوا اخواتي

• عجبني
لا مش دايما ممكن اصحاب يعملوا عشان بعض اى حاجه والاخوات بيكرهوا الخير لبعض .... عموما اى حاجه انتى عاوزه تعتبريهانى انا موافق😅
تمام كلكم اخواتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و دكتور اسوانى
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
لازم تحب نفسك
ده انا فاهمو على فكره حتة الثقه فى النفس والشخصيه القويه دى بس اقصد انى بملاقيش كلام او مبلاقيش دخلات لحد اكلمه او مثلا يعنى مبعرفش اشقط انا بدى مثال

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و علاء_
أية الموقف الي خلاكي تحبية و تقولي هو ده الي حتجوزه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منين من مصر و كام سنه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و Life selector
  • عجبني
اسيوط ٣٤ سنه
طيب معلش طلب تاني هوا انتي ليه رافضه تتعرفي على حد خاص او انك تكوني علاقات هنا مش علاقات كا جنس علاقات كا معارف و صحاب يعنى

• عجبني
طيب معلش طلب تاني هوا انتي ليه رافضه تتعرفي على حد خاص او انك تكوني علاقات هنا مش علاقات كا جنس علاقات كا معارف و صحاب يعنى
علي فكره انا عندي اصحاب كتير هنا ومنقعد نرغي كتير سوا لكن مش بنتكلم خاص بنتكلم في العام

• عجبني
علي فكره انا عندي اصحاب كتير هنا ومنقعد نرغي كتير سوا لكن مش بنتكلم خاص بنتكلم في العام
بس كده نوعيه الكلام بينكوا محدوده بي حاجات معينه بس يعنى مثلا انتي مش هتحكيله يوم في العام و في نفس الوقت العكس مش هينفع غير ان حد ممكن يدخل في نص الكلام بمزاجه و ده لو طرف وافق عليه التاني هيبقي لا

• عجبني
يعنى القصدي اقوله ان ساعتها ده مش صاحب ده اسمه اي هقولك اسمه حاجه مؤقته عارفه زي عصير مثلا بتشربيه و بيخلص مش تقدري تحطيه تاني في التلاجه فاهمناي

• عجبني
يعنى القصدي اقوله ان ساعتها ده مش صاحب ده اسمه اي هقولك اسمه حاجه مؤقته عارفه زي عصير مثلا بتشربيه و بيخلص مش تقدري تحطيه تاني في التلاجه فاهمناي
ابدا علي فكره يعني مثلا انا والمخ بنفضل نحكي اليوم كله في الكومنتات 😂

• عجبني
ابدا علي فكره يعني مثلا انا والمخ بنفضل نحكي اليوم كله في الكومنتات 😂
ايوه مهو انا بقولك دي ساعتها مش اسمها صاحب دي لو جينا في واقعنا حاجه اسمها معرفه الهو سلام عليكم و عليكم السلام اتقبلنا صدفه في البوستات هنتكلم لو مستقبلناش محدش هيدور على بوست للتاني عشان يكلم غير انك لم بتخليه في العام بس بتربطي نفسك بنوعيه كلام معينه بس و مش اكتر غير انتي مجاوبتيش اجابه صريحه انتي ليه رافضه الخاص في الأساس؟

• عجبني
ايوه مهو انا بقولك دي ساعتها مش اسمها صاحب دي لو جينا في واقعنا حاجه اسمها معرفه الهو سلام عليكم و عليكم السلام اتقبلنا صدفه في البوستات هنتكلم لو مستقبلناش محدش هيدور على بوست للتاني عشان يكلم غير انك لم بتخليه في العام بس بتربطي نفسك بنوعيه كلام معينه بس و مش اكتر غير انتي مجاوبتيش اجابه صريحه انتي ليه رافضه الخاص في الأساس؟
حريه سخصيه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%