NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول مرة مارستي كان عندك كام سنة

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX و Ki1inG
انتى حد كويس ومحترم

• عجبني
تعالي نتقابل احنا اكبر من أننا ندخل لبعض خاص و ضد شروط التحدي كمان😂❤️

• عجبني
عاوز اشوف عيونك ⁦👁️⁩⁦👁️⁩

• عجبني
شوفتلك مواضيع كتير وغالبآ بيرد مراهقين او شباب مش لاقية قطة بمعنى اصح
ومع انك حسب كلامك بنت ناس ومتعلمة ومثقفة واشتغلتي دكتورة نفسية لفترة لكن بتحطى مواضيع مفيش فيها اى افادة وبتقدري تكتبي حاجات تانية كويسة جدآ وتفكيرك مش شمال ..
طلبي إنك توحدى كتابتك فى مواضيع هادفة زى ما اتكلمتى مثلآ عن افلام البورنو وتأثيرها وغيرها من مواضيع ليها فايدة فياريت تكملي فى المواضيع دى وبلاش تحطي نفسك فى حتة اقل من وعيك وثقافتك ..
مش عارف كلامى هيناسبك ولا لأ لكن دة طلبي وكلامى فية ردى عن إنك تسألينى سألتك السوءال دة لية ..
تحياتى

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و مرحب
تحياتي ليكي اولا
احكيلنا عن موقف اتعرضي فيه للتحرش وايه كان احساسك؟

• عجبني
اول مرة مارستي كان عندك كام سنة
١٦ سنه بس مكنش علشان عايزه امارس لأ كنت عايزه اعرف ايه الحلو في الموضوع وايه اليخلي الناس تحب الجنس

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و الزوز..
  • عجبني
تعالي نتقابل احنا اكبر من أننا ندخل لبعض خاص و ضد شروط التحدي كمان😂❤️
لأ وواثقه من نفسها يعني ، بصوت عادل امام

• عجبني
  • عجبني
شوفتلك مواضيع كتير وغالبآ بيرد مراهقين او شباب مش لاقية قطة بمعنى اصح
ومع انك حسب كلامك بنت ناس ومتعلمة ومثقفة واشتغلتي دكتورة نفسية لفترة لكن بتحطى مواضيع مفيش فيها اى افادة وبتقدري تكتبي حاجات تانية كويسة جدآ وتفكيرك مش شمال ..
طلبي إنك توحدى كتابتك فى مواضيع هادفة زى ما اتكلمتى مثلآ عن افلام البورنو وتأثيرها وغيرها من مواضيع ليها فايدة فياريت تكملي فى المواضيع دى وبلاش تحطي نفسك فى حتة اقل من وعيك وثقافتك ..
مش عارف كلامى هيناسبك ولا لأ لكن دة طلبي وكلامى فية ردى عن إنك تسألينى سألتك السوءال دة لية ..
تحياتى
بص حضرتك انا فعلا بكتب مواضيع هادفه ودي بتكون جديه ولكن لازم في بعض الوقت يكون في هزار شويه

• عجبني
تحياتي ليكي اولا
احكيلنا عن موقف اتعرضي فيه للتحرش وايه كان احساسك؟
قبل ما اتحجب كنت في اليابان وكان لبسي قصير فساعتها كانت اول مره اروح اليابان وكنت رايحه اقابل ناس ف قولت اركب مترو بدل تاكس ومكنتش فاهمه في خطوط المترو هناك ،، وللأسف ركبت مترو نفس الخط بتاعي ولكن ده البيركب فيه ساقطات وبيكون فيه تحرش ومش من حق الست البيتحرش بيها انها تتكلم ولا تمنعه حته لو عمل معاها علاقه كامله ،، وانا مكنتش اعرف كده وركبت مفيش خمس دقايق وحسيت بحد واقف ورايا وبيعمل حاجات غلط فبصتله لقيته بيضحك ورجعت بصيت قدامي لأني مش عايزه مشاكله لقيته كمل في البيعمله روحت لفيت ليه وعلي اخر دراعي ونزل بالقلم علي وشه وكنت فاكره ان الناس هتقف معايا لقيتهم جاين ضدي واتاخدت علي مركز الشرطه وكنت هتحبس بسبب اني ضربته ولولا ان المحامي فهم الزابط انا ليه عملت كده كان زماني محبوسه

• عجبني
نبقى صحاب 🤍

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX، Ki1inG و دكتور اسوانى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني