NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضول تحول للأعجاب بالموقع وتكوين صدقات
طب وليه رافضة الخاص؟ رغم ان هي هي تقريبا مفيش فرق، الفرق الخصوصية الاكبر شوية بس

مش حاباها
طب يعني مينفعش اكلمك كدكتورة نفسية وكده ولا الحوار هيبقي تقيل عليكي؟ اصل كنت محتاج حد احكيله مشاكلي بصراحة او افضفض وغيره، مفيش اي طريقة للتواصل معاكي؟

طب يعني مينفعش اكلمك كدكتورة نفسية وكده ولا الحوار هيبقي تقيل عليكي؟ اصل كنت محتاج حد احكيله مشاكلي بصراحة او افضفض وغيره، مفيش اي طريقة للتواصل معاكي؟
معلش بس انا مش بحب حكاية الخاص

معلش بس انا مش بحب حكاية الخاص
ولا علي اي ابليكيشن؟ عذرا لو كلامي متكرر وكده بس بصراحة مش عايز اضيع الفرصة غير لما تبقي رافضة الموضوع تمام، اصل يمكن تساعديني ووقتها هبقي مشكور ليكي جدا

ولا علي اي ابليكيشن؟ عذرا لو كلامي متكرر وكده بس بصراحة مش عايز اضيع الفرصة غير لما تبقي رافضة الموضوع تمام، اصل يمكن تساعديني ووقتها هبقي مشكور ليكي جدا
مش بشتخم اي موقع او برنامج تاني غير ده

• عجبني
التفاعلات: أحمد محمود
نركز يا جماعه مع بعض :
دلوقت الهيعلق يطلب مني طلب وانا مجبره انفذه بدون نقاش وبعد تنفيذه هسأله ليه طلب كده ..
بس بشروط :
  • محدش يطلب خاص .
  • محدش يطلب فلوس 😂 .
  • محدش يستفزني 🙂.
صوره ليكي ومتكونش مزيفه

تنزلي منشور تمدحيني فيه 😎

هتفرق في أيه ولا انتي منزله المنشور للناس الي تعرفيهم بس
اصل انت بتطلب اعملك حاجه بعشم اوي ولا اكننا متربين سوي

اصل انت بتطلب اعملك حاجه بعشم اوي ولا اكننا متربين سوي
لا لو عشمت هطلب اكتر من كده
لكن من نحيه متربيين مع بعض . احنا نطول يا باشا

نركز يا جماعه مع بعض :
دلوقت الهيعلق يطلب مني طلب وانا مجبره انفذه بدون نقاش وبعد تنفيذه هسأله ليه طلب كده ..
بس بشروط :
  • محدش يطلب خاص .
  • محدش يطلب فلوس 😂 .
  • محدش يستفزني 🙂.
كلامك ده من الأول مجروح أصل الإيتفزاز بند مفتوح مطاط ممكن حتى كلمة مساء الخير تكون مستفزة، إذا أنتي مش جادة في كلامك أنتي بس بتستعرضي عضلاتك على الفاضي و مش ناوية تنفذي أي حاجة أي حد يأمرك بيها، و ده طبيعي لأن الستات في منتهى الخبث ديماً عندها مخرج من كل المواقف، حتى لما تبقا عريانة ملط في سريرك عندها مخرج تهرب منه و تلبسك أنت في الحيط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%