NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كمل وملكش دعوه بحد

• عجبني
التفاعلات: صقر شاهين، شرشرح و Ki1inG
ف انتظار التكمله وسيبك من كلام الناس

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
كمل ياسطا قصتك حلوه فشخ و انت غيرت الاحداث بطريقه حلوه كمل يا صاحبي

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
كمل يا غالى
وبعدين انت قولت في الاول ان دي اول مره تكتب فكان اولي ان اللي يقول ليك الجزء وحش كان قال ليك وحش ليه علشان تحسن من اسلوبك مش وحش وخلاص ده اسمه إحباط وكان اولى انك متبصش لكلامهم وتكمل عادي اما لو أعطاك اسباب فده لازم نأخذه في الاعتبار علشان تحسن القصه وسرد الاحداث بس عموما عاش وتسلم ايدك قصه حلوه ومش تتأخر علينا تاني

• عجبني
التفاعلات: Mo7a.love2 و Ki1inG
  • عجبني
التفاعلات: spider-hak و Mohvmed vhmed ،🥷🚀
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: spider-hak و Mohvmed vhmed ،🥷🚀
كمل ي اسطورة و لا ترد على التعليقات السلبية
القصة كتير حلوة و نحن منتظرين الجزء الجاي لا تتاخر
حبيبي شكرا لدعمك وصدقني تعليقك فرق معاي شكرا 🌹

• حبيته
التفاعلات: فاشخ الكواكب
اولا القصة جميلة جدا وانت اسلوبك رائع بس بعتب عليك في الجزء الاخير صغير جدا مع أنه كان ممكن يكون في أحداث اكتر من كدة
معلش انا بس كنت عايز اعرف اني اكملها او لا

• عجبني
التفاعلات: شرشرح
كمل ياسطا قصتك حلوه فشخ و انت غيرت الاحداث بطريقه حلوه كمل يا صاحبي
حبيبي شكرا لدعمك انت رفعت من معنويلتي بطريقة جميلة فشخ

كمل يا غالى
وبعدين انت قولت في الاول ان دي اول مره تكتب فكان اولي ان اللي يقول ليك الجزء وحش كان قال ليك وحش ليه علشان تحسن من اسلوبك مش وحش وخلاص ده اسمه إحباط وكان اولى انك متبصش لكلامهم وتكمل عادي اما لو أعطاك اسباب فده لازم نأخذه في الاعتبار علشان تحسن القصه وسرد الاحداث بس عموما عاش وتسلم ايدك قصه حلوه ومش تتأخر علينا تاني
حبيبي بشكرك ووعندك حق في كلامك و انت بجد رفعت من معنوياتي و انا هبذل جهدي ان القصة تتثبت تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عااش استمر

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و Ki1inG
حبيبي بشكرك ووعندك حق في كلامك و انت بجد رفعت من معنوياتي و انا هبذل جهدي ان القصة تتثبت تاني
عاش هي دي الروح اللي احنا عايزينها بس اهم حاجه في القصه الاحداث هي اللي تحدد مشاهد الجنس مش مشاهد الجنس هي اللي تحدد الاحداث وخير مثال على واشهرهم قصة اخونا الغالي سيزر بتاعة الحرب والجنس والغموض برغم قلة مشاهد السكس الا انها من اكثر القصص اللي الكل بينتظر جزئها على نار صح كده ولا غلط برغم ان الجنس قليل جدا فيها ويكاد يكون معدوم في الأجزاء الاخيرهفعلشان كده ركز على الاحداث وهتلاقي مشاهد جنس طلعت لوحدها في قلب الحدث وهتخلي القصه احلى بكتير ياغالي
وبتوفيق وكمل يا كنج

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، Alkn Drakol2 و Ki1inG
عاش هي دي الروح اللي احنا عايزينها بس اهم حاجه في القصه الاحداث هي اللي تحدد مشاهد الجنس مش مشاهد الجنس هي اللي تحدد الاحداث وخير مثال على واشهرهم قصة اخونا الغالي سيزر بتاعة الحرب والجنس والغموض برغم قلة مشاهد السكس الا انها من اكثر القصص اللي الكل بينتظر جزئها على نار صح كده ولا غلط برغم ان الجنس قليل جدا فيها ويكاد يكون معدوم في الأجزاء الاخيرهفعلشان كده ركز على الاحداث وهتلاقي مشاهد جنس طلعت لوحدها في قلب الحدث وهتخلي القصه احلى بكتير ياغالي
وبتوفيق وكمل يا كنج
عندك حق بس بالنسبة ليا انا لسه اعتبر ممبتدأ فهحول اسرد الاحداث بجنس اقل و يكون في اثارة و شكرآ لنصيحتك و اتمني الاجزاء اللي جاي تكون عند حسن ظنك 🖤✨

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و Mo7a.love2
  • عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%