NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من اسبوع تقريبا وكل ما يجي الليل احس بخرم طيزي تاكلني تنصحوني بإيه هل إذا دخلت في طيزي شيء على شكل زب بصير مدمن ولا لا تنصحوني بإيه...
لو مش مفتوح هات بيتادين فاجينال معقم وحاول تمسح بيه من جوه و متدخلش صوابعك خالص الفترة دي

لو مش مفتوح هات بيتادين فاجينال معقم وحاول تمسح بيه من جوه و متدخلش صوابعك خالص الفترة دي
كنت مارست اللواط مع ولد صغير قبل مدة طويلة بس كانت أول مرة وآخر مرة والحين فيه إحساس أقوى مني مخلي خرقي مولع...

كنت مارست اللواط مع ولد صغير قبل مدة طويلة بس كانت أول مرة وآخر مرة والحين فيه إحساس أقوى مني مخلي خرقي مولع...
كنت انت السالب ولا تبادل ؟

كنت انت السالب ولا تبادل ؟
انا كنت شغال عند عائلة إماراتية وكان عندهم ولد صغير وناعم انا عشان أنيكه تحرشت بيه وخلينه ينيكني هو الاول عشان يرتاح لي وبعد ذلك صرت أنيكه وهو زبه كان صغير...

من اسبوع تقريبا وكل ما يجي الليل احس بخرم طيزي تاكلني تنصحوني بإيه هل إذا دخلت في طيزي شيء على شكل زب بصير مدمن ولا لا تنصحوني بإيه...
تعال خاص

انا كنت شغال عند عائلة إماراتية وكان عندهم ولد صغير وناعم انا عشان أنيكه تحرشت بيه وخلينه ينيكني هو الاول عشان يرتاح لي وبعد ذلك صرت أنيكه وهو زبه كان صغير...
طيب عقم خرمك برضه احتياطي

قم بالتطهيره ربما عندك التهابات البكتيريا او دود السكري من كثرة تناول الحلويات

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%