NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كنت بتناك من صديق ليا .بروح لبيتهم لما بيكون فاضي و كنا بنستمتع أنا و هو .هو أبوه متوفي و أمه بتشتغل و أخوه الكبير شغال كمان. و كنت بحس إن أخوه عارف إني بتناك من حركاته معاي لما بنكون قاعدين مع بعض.و في يوم كلمني صديقي و طلب مني أروح لبيتهم فهمت هو عاوز إيه دخلت الحمام خدت دوش و شلت شوية شعر كانوا عليا و لبست ملابس نسائية تحت هدومي و أتعطرت بعطر نسائي كان هو جايبهولي و نزلت ركبت الأوتوبيس و كان مليان للأخر حشرت نفسي بين الركاب و وقفت في النص ماسك العمود اللي في سقف الأوتوبيس و كان واقف ورايا شاب أسمر لازق فيا حسيت بزبه حيخرم بنطلوني و هو بيحاول يعدله بين فلقاتي .بعد جهد عدله على خرمي و لما شاف إني مش مهتم بدأ يحرك زبه على طيزي و بيحك من برا البنطلون عجبني الموقف بديت أرجع بطيزي لورا من كثر هيجاني و هو بيحك لغايه محسيت ببلل جهة طيزي عرفت إنه نزل لبنه وصلت للمحطة نزلت من الأوتوبيس ساتر طيزي بإيدي و مشيت لغاية بيت زميلي رنيت الجرس فتحلي دخلنا و صكرنا الباب ورانا طلبت منه أروح الحمام رحت مسحت المني و طلعت دخلنا غرفته رجعنا الباب .حضنا بعض و قربنا شفايفنا من بعض طلعنا لسانتنا و بدينا في لحسها و لمست شفايفنا بعضها أممممم أمممم أممم أممممم ولسانتنا بنلعب بيها جوا بوئنا أممم أمممم أممم كملنا بوس طلب مني أنزله بنطلونه نزلت على ركبي فتحت زر البنطلون و نزلت السوستة و نزلتله البنطلون ظهر زبه في وشي زي الوحش كان منتصب و عروقه باينه خدته في بقي أممم أمممم أمممم أمممم أححححح أمممم عسل زبك أمممم أمممم قومني و نزلي بنطلوني و شاف الأندر لكنت لبسه هاج عليه أفففففف لايق على طيزك يالبوة قام شايل فتلة الأندر من على خرمي و نازل لحس في طيزي
أمممم أممممم ااااااه ااااه اااه اااااه أفففففف بالراحة يا حبيبي ااااه ااااه خلص لحس و نيمني على ظهري على حافة السرير و قال لي يلا إرفعي رجليك يالبوة قمت رفعت رجليا لفوق و قرب زبة من طيزي و أول ملمس زبه خرمي إنكمش الخرم مش عارف ليه.
فضل يحاول يدخل زبه بشويش أي أي حاسب بيوجع أي و هو بيدخل لحد ممدخل رأسه اااااااه اااه كمشت خرمي على زبه عشان يوقف لحد متعود عليه إرتحت شوي طلبت منه يدخل كمان بس بشويش دخل بشويش بشويش أي أي حاسب بشويش أرجوك بيوجع أي أي ااااااااه قام مدخلو مرة واحدة ااااااااااااه وجعني بس كانت متعة ممزوجة بألم و فضل يدخل و يطلع في طيزي اااه اااه ااه اااه اااه اااااه كنا واخدين راحتنا عشان البيت كان فاضي بعدها طلب أمي أنام على بطني و أفتح طيزي عملت إللي طلبوا منوا نام عليا و مدخل زبه فطيزي اااااه ااااه ااه ااااه نيكني جامد يا فحلي .خذي يالبوة اهه اهه اههه ااااه ااااه خذي يا متناكة اهه اهه اهه اااه اااه زبك حلو يا فحلي اااه ااااه أهه اهه طيزك تجنن خذي اهه اهه بعدها قرفصت و ضع الكلبة و جي وراي و قام زارع زبه فطيزي ااااااه ااه اااه جامد جامد يا فحلي ااااه ااه اهه اهه ااه خذي يا قحبة اهه اهه اهه يا لبوة ااااخ ااه ااه اهه اهه اهه خلاص عاوز أنزل يا لبوة عاوزاهم فين يا متناكة اهه نزل جوا طيزي يا حبيبي ااااه اااه اااه اههاحححح اااااه
اهه حينزل هه هه اااااااااااه قام راشش فيا بركان سائل منوي أحححح افففففففف اعع هه هه طيزي اتملت من لبنه .
طلعت زبه من طيزي بإيدي و قمت لافف جسمي و حطيت زبه في بقي عشان ألحس اللبن اللازق فيه أمممم ولبنه بينزل من طيزي على بيضاتي أحححححح شعور جميل أوي .فجأة دخل أخوه علينا الأوضة و شافنا عريانين و اللبن بينزل من طيزي .زعق علينا هرب أخوه بعد مخد هدومه من الأوضة و سابني لوحدي معاه .و هو حكيتلكم بيتمنى ينيكني.إلى اللقاء في الجزء الثاني

بعد مدخل علينا أخو زميلي الأوضة و شافنا عريانين .زميلي لم هدومه و طلع يجري من الأوضة فضلت أنا و أخوه فقعد يزعق عليا و نيمني على ركبيه و فضل يضرب في طيزي حتى أحمرت و أمرني أروح أنظفها في الحمام و أرجع تاني .طبعا عملت ما طلبوا مني و لبست هدومي وفطلب مني نحكي مع بعض قعدنا نحكي سألني إنت من إمتا بتتناك؟
أنا:من مدة 5 سنين ...هو:و مين بينيكك أخويا بس و إلا فيه غيره؟..أنا:فيه إثنين صحابي بينيكوني غيره..
و كنت كل مجاوب على سؤال ببص على مكان زبه تحت البنطلون بلاقيه بينتفخ...
هو:بص بصراحة أنا معجب فيك أوي من زمان و كنت عاوز أنيكك بس مكنتش متأكد إنك بتتناك..
قمت مادد إيدي لزبه لقيته واقف فتحت السوستة و دخلت إيدي داخل البنطلون لمست زبه وااااو كان سخن..عدلته و طلعته من تحت البنطلون يااااي كان تحفة رأسه عريضة و تخين يمكن 22cm و عروقه باينة ..
هو: عجبك....أنا : أه كثير......هو: طب بوسه....نزلت عليه بشفايفي و بوسته و طلعت لساني لحسته و دخلته جوا بقي أمصه أمممم أمممم امممم ....هو:بتعمل أيه مش دلوقت يا مجنون أخويا هنا....عملت نفسي مش سامعه و نزلت مص في زبه مكنتش أقدر أدخله كله في بقي بس كنت بحاول أمممم أمممم أمممم أمم أمممم أممم من كثر هيجانه نزل اللبن في بقي فشربته كان طعمه حلو فضلت أمص في زبه لغاية منزلت أخر قطرة منه في بقي..
بعدها طلب مني نتقابل برا البيت لما يكون هو فاضي و عنده مكان ..روحت بيتنا بعد متبادلنا أرقام تليفوناتنا أنا وهو .بعد إسبوع رن تليفوني الثامنة صباحا ..أنا: ألوو...هو: ألوو ..صباح الخير يا قمر .....أنا : صباح النور مين
هو:أنا هيثم أخو هشام.كان إسم أخو زميلي هيثم..أنا:أهلا هيثم إزيك عامل أيه.....هو: تمام .بس مشتاق ..إنكسفت و فضلت ساكت.. هو :بص يا ممدوح (دا إسمي) أنا اليوم فاضي و عندي مكان و عايزك ضروري قلت أيه....أنا:تمام حستناك بعد ساعة
أعطيته عنوان بيتنا و دخلت الحمام خدت شاور و كنت حلق جسمي يعني مفيش شعر و لبست إندر بفتلة لونه أحمر و ستيان لحمي و جورب نسائي لحمي و لبست عليهم جلابيه بس و وضعت مكياجي في شنطة صغيرة و رشيت برفان عليا .بعد شوي رن الجوال لقيته هوا بيقولي وصلت أنا تحت العمارة..نزلت من بيتنا لقيته في عربيته ركبت سلمت عليه
أنا:صباح الخير.....هو:صباح الحب و الجمال...خدني الكسوف شوي ...هو: بتتكسفي من زوجك في ليلة دخلتك.
أنطلق بالسيارة و رحنا في طريق زراعي خالي من العربيات .طلب مني أحط أيدي على زبه فوافقت اححححح لقيته منتصب فتحت الزرار و نزلت السوستة و طلعت زبه و بديت أمشي عليه بإيدي يااااي كان واقف زي الحديدة طلب مني أمصه و كنت عاوز منه الطلب دا نزلت على زبه أمصه أممم أمممم أممم هو حط إيده على طيزي و رفع الجلابية شاف الأندر الأحمر شهق
هو:أهههه أيه دا تجنن طيزك بالأندر قام يحك صبعه على الحرم أححححح أفففففف و بيحاول يدخل صبعه أي أي أممم أمممم أمممم أمممم زبك حلو أوي دخل صبع في طيزي ااااااه ااااه أممممم ااه ااااه اممم اممم وفضل يدخل و يطلع في صبعه و دخل صبع ثاني اااااه ااه و أنا لسا حاطط زبه في بقي و بمص فيه أممممم أمممم اااااه امممممم أاااااه أممم أممم اااااهبنتأوه مع بعض إختلطت أهاتنا ااااه ااه أحححح أحححح أمممم أمممم هو:خلاص عاوز أنزل لبني أحححح أهه مش قادر ااااااااه أححححح و نزل بركان لبن في بقي سخن و كميه كبيرة شربتها كلها و عدلت نفسي بعد ما مسحت زبه بمنديل و مسحت بقي و بعد شوي و صلنا لمزرعة قال لي دي مزرعة صديقي و هي فاضية و يوجد فيها بيت صغير حنقضي فيه يوم ممتع...و للقصة بقية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%