NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياجماعة زبي ما عاد وقف من كتر ما بنتاك هاد طبيعي، بس أن حد ديثني أو شتمني بوقف زبي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: بشار, nour love, doctor_massage و 3 آخرين
انت بتنتناك ؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy و سالب طري
ياجماعة زبي ما عاد وقف من كتر ما بنتاك هاد طبيعي، بس أن حد ديثني أو شتمني بوقف زبي
انت سنك قد اي
انا دكتور هحاول اساعدك في مشكلتك
بس عرفني زبك ومن امتي وانت بتتناك وهل زبك بيقف وقت نيك ولا وقت دياثه بس

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy، خوخة الخميينية و سالب طري
تعال خاصص

• عجبني
التفاعلات: خوخة الخميينية و سالب طري
انت سنك قد اي
انا دكتور هحاول اساعدك في مشكلتك
بس عرفني زبك ومن امتي وانت بتتناك وهل زبك بيقف وقت نيك ولا وقت دياثه بس
أنا عمري ٥٢ سنة وبنتاك ومن أنا ١٤ سنة مراهقتي لحد ٢٦ سنة من عمري انتكت كتير شبه يومي تقريبا كان زبي يوقف وقت نيك عادي واكتر الأحيان كب وزب بخرمي من شهوتي وبعدها تزوجت وصرت قليل انتاك ما قطعت نيك ومن قريب ٤ سنوات رجعت انتاك وبكترة وعندي صاحبين بننيكوني بشكل رسمي يعني فيك تقول رجعت انتاك بشكل يومي بس زبي ما بوقف وقت نيك إلا أن شتمني وصار يتغازل بمرتي أو اختي هون بصبح زبي حديد وبقذف من المحنة وكلاموا من غير ما العب بزبي اتمنى أكون وضحت صورة واقدرت اوصلك حالتي وشكرا لك سلفا.

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy
أنا عمري ٥٢ سنة وبنتاك ومن أنا ١٤ سنة مراهقتي لحد ٢٦ سنة من عمري انتكت كتير شبه يومي تقريبا كان زبي يوقف وقت نيك عادي واكتر الأحيان كب وزب بخرمي من شهوتي وبعدها تزوجت وصرت قليل انتاك ما قطعت نيك ومن قريب ٤ سنوات رجعت انتاك وبكترة وعندي صاحبين بننيكوني بشكل رسمي يعني فيك تقول رجعت انتاك بشكل يومي بس زبي ما بوقف وقت نيك إلا أن شتمني وصار يتغازل بمرتي أو اختي هون بصبح زبي حديد وبقذف من المحنة وكلاموا من غير ما العب بزبي اتمنى أكون وضحت صورة واقدرت اوصلك حالتي وشكرا لك سلفا.
وحضرتك عايز زبك يقف مع زوجتك في علاقه حميميه صح كدا
هل عندك اي امراض ضغط او سكر او قلب وهل عندك زياده في وزن

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده عاادي بس لفتره

• عجبني
العلاج : عشيقك ينيكك جامد فى نفس الوقت اللى انت تنيك زوجتك و هى تشتمك و هو يصفعك على قفاك و هى تبصق فى وجهك طول الوقت وانت تنيكها و لزيادة الاثارة يكون صديق تانى يحضن زوجتك و ينيكها قبلك أمام عينيك
. لو انت قريب من هنا هات زوجتك و تعالى اعالجك فى العيادة

• عجبني
التفاعلات: خوخة الخميينية
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: خوخة الخميينية و Dr Samy
مرتك تعرف انك خول؟

• نار ياحبيبي نار
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%