NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيبي نكمل

مساء الخير والمتعه ازيكم عمنلن اي اي ريكم في أنا في الصوره
زي ماتم شيفن ده الصوره بتعتي جسمي حلو
المهم ندخل في القصه
احمد بعد مشي أنا دخلت الاوضه بتعتي وقلت هستريحه شويه من الاحصل وانا بفكره في في الحصل وانا كانت نبمه على السرير بالهدوم الداخليه لى كانت بيه مع احمد القميص نوم اندر فتله بس من غير سنتيل وطيزي نار فيها وكانت مبسوطه وانا قفلت الباب عليه علشان محدش يدخل وانا كده نمت شويه وانا بحلم بكل حاجه
صحيت على زن احمد هو وبيرن فتح وقليي وحشتيني وانا قلتلو انت كانت مجرم معيه
قلبي من حلوتك أنا ههههههههههه وقليي بكره هستنكي نتعشه أنا وانتي بره قلتلو أنا مش قادره
نعمل اي حاجه نتي قلبي انتعش بس في اي مطعم قتلو تمام شويه ونتكلم وانا قمد اخد دش وقعد مع بابا وماما واخويه شويه اخويه نزل مع صحبو زي كل يوم وبعدين ماما وبابا دخلو ينمو بصراحه انا سخن لىن أنا صغيره وشهوت عليه وانا مكنتش مطهر وبعده بشويه قلت هوف هيعمل ايه النهارده
ولقيتهم زي كل يوم بابا مسك ماما على وشه على الحيط وبنك فيه بصراحه لم ماما كانت بتخرج في كتير بتعكس علشان ماما بصراحه كانت حلوه وجسمي حلو أنا سخن ودخلت هكلم احمد قتلو
بابا مسك ماما وبنكه وقليي بصراحه امك عايزه
تنك علطول احمد كان الأول مره يشوف ماما
وهى عجبتو وقليي امك عليه جسمي يودي في داهيه بس انتي احلى بكثير اووووووووووي
أنا ههههههههههه وقليي بكره على معدنه
وقفلن وانا خرجت وقلت هشوف لسه بينك ولى
اي لقيدهم نيمن جب بعض على السرير وزبرو بابا
وقف وماما مسكه زبرو باديه بتلعب في وبابا
نزل بوس في شفيفيه وزبرو بابا لى ووووووو بجد
أنا بقيت خلاص تعبت اوي وبصراحه كانت عايزه
افتح الباب وهقله ممكن هسعدك يا ماما
المهم أنا دخلت الاوضه بتعتي وقلت هشوف بكره هقبل احمد به وقلت لزم هلبس لبس هخلي احمد
يسخن اوي علشان احنا كأنه في الصيف
جهزت بنطلون سلم اسمر خفيف قلت علشان في
النور يشوف جسمي ونشرت أبيض وحجب اسمر
وضبط على كده ونمت صحبت الظهر وقعد مع ماما علشان بابا كان في الشغل وقلت لى ماما
أنا هخرج مع مروه انتعش بره قلت ماشي
وقلتله عايزه هروح مصيف أنا والبنات علشان تقولي لى بابا قلت بنت بس ولى في شباب
قلته بنت بس ولبس وجهزت وزن على احمد
وجه احمد خدني من الاول الشارع بتعنه
والاول مشفني من نظرتو حثيت انو عايز ينكني
في الشارع وقلي ااااااااف يا بنت المننكه اي الحلوه
ده قلتلو لم نفسك عيب احنا في الشارع
قليي لو أنا جوزيك مش هتعملي كده قلتلو
انت احسن منو ورحن مطعم وطلب جمبري
وسمك واحنا بنتعش وهو بيقول في عرق
وقليي نفسي هقضي اليله مع بعض وانا قلتلو لا طبعا كده حلو اوي قلتلو أنا كلمت ماما علشان نروح مصيف أنا والبنات وهو عرض عليه
نروح أنا وهو بس بصراحه كنت مبسوطه
من الكلام قلتلو ماما مش هتوفق على
حبيبي نكمل

مساء الخير والمتعه ازيكم عمنلن اي اي ريكم في أنا في الصوره
زي ماتم شيفن ده الصوره بتعتي جسمي حلو
المهم ندخل في القصه
احمد بعد مشي أنا دخلت الاوضه بتعتي وقلت هستريحه شويه من الاحصل وانا بفكره في في الحصل وانا كانت نبمه على السرير بالهدوم الداخليه لى كانت بيه مع احمد القميص نوم اندر فتله بس من غير سنتيل وطيزي نار فيها وكانت مبسوطه وانا قفلت الباب عليه علشان محدش يدخل وانا كده نمت شويه وانا بحلم بكل حاجه
صحيت على زن احمد هو وبيرن فتح وقليي وحشتيني وانا قلتلو انت كانت مجرم معيه
قلبي من حلوتك أنا ههههههههههه وقليي بكره هستنكي نتعشه أنا وانتي بره قلتلو أنا مش قادره
نعمل اي حاجه نتي قلبي انتعش بس في اي مطعم قتلو تمام شويه ونتكلم وانا قمد اخد دش وقعد مع بابا وماما واخويه شويه اخويه نزل مع صحبو زي كل يوم وبعدين ماما وبابا دخلو ينمو بصراحه انا سخن لىن أنا صغيره وشهوت عليه وانا مكنتش مطهر وبعده بشويه قلت هوف هيعمل ايه النهارده
ولقيتهم زي كل يوم بابا مسك ماما على وشه على الحيط وبنك فيه بصراحه لم ماما كانت بتخرج في كتير بتعكس علشان ماما بصراحه كانت حلوه وجسمي حلو أنا سخن ودخلت هكلم احمد قتلو
بابا مسك ماما وبنكه وقليي بصراحه امك عايزه
تنك علطول احمد كان الأول مره يشوف ماما
وهى عجبتو وقليي امك عليه جسمي يودي في داهيه بس انتي احلى بكثير اووووووووووي
أنا ههههههههههه وقليي بكره على معدنه
وقفلن وانا خرجت وقلت هشوف لسه بينك ولى
اي لقيدهم نيمن جب بعض على السرير وزبرو بابا
وقف وماما مسكه زبرو باديه بتلعب في وبابا
نزل بوس في شفيفيه وزبرو بابا لى ووووووو بجد
أنا بقيت خلاص تعبت اوي وبصراحه كانت عايزه
افتح الباب وهقله ممكن هسعدك يا ماما
المهم أنا دخلت الاوضه بتعتي وقلت هشوف بكره هقبل احمد به وقلت لزم هلبس لبس هخلي احمد
يسخن اوي علشان احنا كأنه في الصيف
جهزت بنطلون سلم اسمر خفيف قلت علشان في
النور يشوف جسمي ونشرت أبيض وحجب اسمر
وضبط على كده ونمت صحبت الظهر وقعد مع ماما علشان بابا كان في الشغل وقلت لى ماما
أنا هخرج مع مروه انتعش بره قلت ماشي
وقلتله عايزه هروح مصيف أنا والبنات علشان تقولي لى بابا قلت بنت بس ولى في شباب
قلته بنت بس ولبس وجهزت وزن على احمد
وجه احمد خدني من الاول الشارع بتعنه
والاول مشفني من نظرتو حثيت انو عايز ينكني
في الشارع وقلي ااااااااف يا بنت المننكه اي الحلوه
ده قلتلو لم نفسك عيب احنا في الشارع
قليي لو أنا جوزيك مش هتعملي كده قلتلو
انت احسن منو ورحن مطعم وطلب جمبري
وسمك واحنا بنتعش وهو بيقول في عرق
وقليي نفسي هقضي اليله مع بعض وانا قلتلو لا طبعا كده حلو اوي قلتلو أنا كلمت ماما علشان نروح مصيف أنا والبنات احمد روحني البيت وطعلت الشقه عنده وغيرت هدمي وماما دخلت عليهي الوضه قلتي أنا كلامت بابا وهو رفض المصيف. وانا زعلات وأحمد زن عليه وقلي ملكه احنا كنه مبسوطين وانا قلتلو بابا رفض هروح المصيف. وقلي بس انتي زعلانه قلتلو ايوه واتكلامن وخلني مبسوطه من تني مروه اختو كانت قيللي أبويه اشتره شقته لاحمد علشان يتجوز فيها المهم قلي أنا عايزك بصراحه انا كنت وكان لمه يقولي كده بكون مبسوطه امهم وانا قلتلو مفيش مكان فضي وهو قلي أنا عندي شقه بتعتي لى هتجوز فيها وهى مفروشه وانا قلتلو امته قلي بكره وانا قلتلو هشوف هعرف هخرج ولا قلي حولي واتكلامن شويه وفصلنه وانا خرج قعده مع اهلي وقلت يا ماما أنا بكره خرج مع مروه قلتي لا هو كل يوم هتهرج قلتي بكره هنضف الشقه علشان بعد بكره أنا وأبكي ريحن عند عمك خلاص انا هخرج بكره وانا هنضف الشقه لوحدي قلتي لا بكره أنا وانتي هنضف الشقه قلته ماش وانا زعلات ودخل الوضه كلامت احمد وقلتو بكره أنا مش هخرج علشان هنضف الشقه وبعدو هكون لوحدي علشان اهلي خرجن نتقبل عندي فالشقه هو قلي ماش نمت صحيت الصبح قعدن أنا وماما نضف في الشقه وماما لبس قميص عادي وانا لبس بحماه برمته ونصفه الشقه وخلاصن كان العصر وماما دخلت الحمام واخدت. دش وانا دخلت بعده عملت سويت نتي علشان جسمي يبقى احمر ونضيف وزوت الحلوه على كسي وطيزي علشان بقي مزفلط وشكلو يبقى احمر وحلو واخدت دش وخرجت بعده بشويه احمد رن. وقلي عملتي ايه قلتو خلاصنه قلي بكره على معدنه قتلو ايوه بعد ميخرجو هرن عليك وبليل بابا وماما دخلو ينمو بدري علشان هيصحو بدري وبعده بشويه قلت هوف هيعمل ايه النهارده وهخسن نفسي علشان بكره هكون سخنه لقيتها زي كل يوم أنا قعدت اتفرج عليهم كتير اوي وانا كانت خلاص من لى هيعمل بابا في ماما يالهوي علي عملوه أنا سخن اوي

H6e0aHX.md.jpgودي صور ماما كانت صحيه مبسوطه طبعا ده لبس هى وخرجه اي ريكم فيها امهم صحيو بدري علشان كانو ريحن مصر عند عمي كان الساعه 8 الصبح وجروجو وانا بقيت لوحدي في الشقه ورن على احمد وقلتو بعد ساعتين تعال هم خرجو دلوقتي قلي حاضر وهجيب معي فطرره قلتلو تمام وبعد بشويه دخلت الحمام واخد دش ودهن جسمي ب معطرة وزيت لجسمي وزوت على كسي وطيزي وبعد بشويه احمد زن عليه وقلي نصف ساعة وهكون عندكي قلتلو تعال ولبس سنتيله احمر واندر فتله احمر وقميص نوم احمر فوق الركبه وضيق اوي مقسمهم جسمي أوي أوي وزبط نفسي اوى وأحمد زن عليه وقلي أنا تحت الشقه قلتلو أطلعه وانا فتحت الباب ودخل وقفلنه الباب وزنقني في المحيط وحضني آوى ويبوس فيه أوي وقطع شفيفي وانا مسكت زبرو وكان وقف زي الحديد والصلب بالهوي كانو الاول مره بجد كان في احساس غريب أوي أوي وانا كمان زيو ونزل مص في زبرو وكان سخن اوي وكان بيدخلو كلو في بقي قلتلو اهده شويه نفطر يابنت الشرموطه انتي جميله اوي وجامد أوي وقعني على رجلو واحنا بنفطر وبعده شلني ودخلنه الوضه بتعتي. على السرير وقالعنه الهدوم وفضل ملط وهو يشم رائحة كسي وطيزي ويلحس جامد اوي وانا بموووت برحه وبسرخ ااااااااف اااح ااااه نكني اوي أنا عايزه اتنك من زبررك زبررك حلو مووووووت وانا مص زبرو وبضنو ورفع رجلي على على بززي لفوق اوي وخلو كل في طيزي مره واحده وانا سرخت بس خرم طيزي كان ارتحه وحسيت برحه كان الخرم وسعه شوي وهو يبوس فيه رقبتي وزبرو دخل وطلع في طيزي زي الفل وهو يشمني يبت الشرموطه والمتنكه زي امك يالبوه وزبرو زي الحديد في طيزي وانا متمتعه اوي احسن من كل مره وهو بيقول اي المتعه ده احسن من كل مره وكسي بينزل لبن كتير أنا غرق زبرو ونزل على الفرشه بتعتي وانا فلقست زي الكلبه ودخلو في طيزي ومسك شعري زي ديل الحصن وينكني بقلو برحه اااااه ااااح ااااف وهتوجع من زبرو بس وجع متعه بجد الاول مره بحس بمنعه زي كده ووقفني على الحيط ووشي على الحيط وهو يلحس في طيزي وكسي من البن النزل وهو نزل لبنو في بقي لبنو كان سخن مولع ويقول اقسم ب**** لو جوزك مش هتعمل كده انت احسن منو انت جوزي انت بتنكني يبقى انت جوزي ونمنه على السرير واحنا في حضن بعض بصراحه كان احلى احلى احلى متعه ومكنتش عايزني اليوم يعدي في اليوم ده عملته 3مرت وانا بصراحه كنت مش عايزه يمشي. ولى هو كمان بس علشان اهلي قريب يرجعو من مصر اي ريكم في الصوره بتعت امي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
مستني ريكم على فكره انا الاول مره ادخل في موقع نسونجي على علشان كده أنا مترخبطه اوي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Moheb sex
مستني ريكم على فكره انا الاول مره ادخل في موقع نسونجي على علشان كده أنا مترخبطه اوي
القصة جامدة قووووووووووووووووي وانتى وامك جامدين فشخخخخخ محتاجين السودانى وبس .. قصة جميلة

م
مافيش داعي للخبطة
سؤال بس
قصتك دي حقيقية؟

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: البيه البواب
  • حبيته
التفاعلات: البيه البواب
هيجانك حلو اوي الصوره الي نتحت دي صوره مين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%