NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا واخوي صحبيتي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا عبير وانا بحب لدلع نفسي باسم شرموط
في البدايه اعرفكم القصه دي حصلت حقيقي معيه
انا واخوي صحيتي احمد انا كان عندي ١٧ سنه واحمد ١٧سنه يعني في سنه المرهق وانا كانت بروح عند
اختو مروه علشان كانت صحيتي المهم ندخل في القصه
وانا عندي ١٥ سنه كانت بتفرح على سكس عربي وكانت معجبه بكده وأنا كانت سخنه اوي علشان انا مش مطهره
وكان عايزه اتنك بس خايفه في يوم كانت سهرانه مع مروه وانا نزله من عنده وأخوه بيوطلني زنكني في بيرالسلم افالعماره وحضني جامد اوي ويبوس فيها
وانا بحول اخلع منو وانا مش قادره وزنك زبرو في كسي من فوق البنطلون وفضل يبوس في شفايفي وانا خلعت من بالعافيه واحنا ومشين ويقلي متخافيش وانا قلتو اخف طبعا وفضل يهدي فيها ويحول معيه وانا رفضه
انا روحت البيت عندنه كان الكلوت غرقان لبن من كسي
وانا بليل كلو افتكر إلى حصل وجسمي سخن ممموت
صحيت الصباح وانا سخنه بليل حرت عند مروه بصراحه
كانت عايزه احمد يتحرش بيه تنين وانا ونزله واحمد نزل وريه وهو يملس على طيزي انا نزل بسرعه وهو كمان وره
وزنقني تحت السلم ويقلي متخفش وحضني اوي وزبرو يحك في كسي وانا قلتو انا بنت قلي متخفش وطلع زبرو من البنطلون اف اي ده الأول مره هشوف زبر على الطبيعه كده احسن واحلى من الصوره ومسكتو بأيدي سخن نار
ومص زبرو وكان طعم حلو ممموت ونزل لبنو في بقي
كان طعم فظيع اوي وانا قلتو كفايه كده علشان ممكن حد يدخل دلوقتي ومشينه وقلي عايزن نتقابل في مكان
انا وانتي بس وانا قلتو مش بكره انا هكون لوحدي في الشقه علشان بابا وماما وأخوه هروح مصر عند عمي
وانا هكون لوحدي قلتو لأول هرن عليك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فشخ9431, Roody93, عمرو الجاحد و 5 آخرين
انا عبير وانا بحب لدلع نفسي باسم شرموط
في البدايه اعرفكم القصه دي حصلت حقيقي معيه
انا واخوي صحيتي احمد انا كان عندي ١٧ سنه واحمد ١٧سنه يعني في سنه المرهق وانا كانت بروح عند
اختو مروه علشان كانت صحيتي المهم ندخل في القصه
وانا عندي ١٥ سنه كانت بتفرح على سكس عربي وكانت معجبه بكده وأنا كانت سخنه اوي علشان انا مش مطهره
وكان عايزه اتنك بس خايفه في يوم كانت سهرانه مع مروه وانا نزله من عنده وأخوه بيوطلني زنكني في بيرالسلم افالعماره وحضني جامد اوي ويبوس فيها
وانا بحول اخلع منو وانا مش قادره وزنك زبرو في كسي من فوق البنطلون وفضل يبوس في شفايفي وانا خلعت من بالعافيه واحنا ومشين ويقلي متخافيش وانا قلتو اخف طبعا وفضل يهدي فيها ويحول معيه وانا رفضه
انا روحت البيت عندنه كان الكلوت غرقان لبن من كسي
وانا بليل كلو افتكر إلى حصل وجسمي سخن ممموت
صحيت الصباح وانا سخنه بليل حرت عند مروه بصراحه
كانت عايزه احمد يتحرش بيه تنين وانا ونزله واحمد نزل وريه وهو يملس على طيزي انا نزل بسرعه وهو كمان وره
وزنقني تحت السلم ويقلي متخفش وحضني اوي وزبرو يحك في كسي وانا قلتو انا بنت قلي متخفش وطلع زبرو من البنطلون اف اي ده الأول مره هشوف زبر على الطبيعه كده احسن واحلى من الصوره ومسكتو بأيدي سخن نار
ومص زبرو وكان طعم حلو ممموت ونزل لبنو في بقي
كان طعم فظيع اوي وانا قلتو كفايه كده علشان ممكن حد يدخل دلوقتي ومشينه وقلي عايزن نتقابل في مكان
انا وانتي بس وانا قلتو مش بكره انا هكون لوحدي في الشقه علشان بابا وماما وأخوه هروح مصر عند عمي
وانا هكون لوحدي قلتو لأول هرن عليك
ر

جميله جدا حلاوتها انها واقعيه تشعر انها حصلت بالفعل احسنتي

• عجبني
التفاعلات: فشخ9431
حلوه

• عجبني
التفاعلات: فشخ9431
  • عجبني
التفاعلات: فشخ9431، ah___med و ثابت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيجتيني يا حلوة