NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو في سلسه كمان ولا خلاص كده

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: علي الزبير الصغير
جميله النهايه واتمنا ان لا تكون نهاية القصة وان يكون هناك سلاسل كثيره ملاحظتي صديقي ورايي الشخصي اكثر شيء ممتع بالقصه هو حوار داليه مع العائلة يشكل عام ولو كان بداية الحوار اول السطر كان افضل… ابدعت صديقي يا ريت تكمل

• أتفق
امته السلسله التلته و ياريت تكون بسرعه علشان مننساش القصه كبيره و انت فنان ياريت بلاش دياثه كتير و متخليش اي حد يخش القصه يكون ديوث خلى ان يكون ف حد بيمانع او اغتصاب و كدا ميكونش ب المزاج هتكون دخلت كل حاجه ف القصه و تخلى الشخصيات تتكشف شويه و بلاش كلو يكدب ع التانى و يكون ف حد بيصارح
ياريت تحدد وقت ل السلسه التالته بالتوفيق

• الموضوع ده يدعو للتفكير
القصةفاجرة نيك 🥵♥️

• حبيته

أكيد حتروح الغردقة ما هى وقعت خلاص وبقى الموضوع ده إدمان عندها خلاص.. سلسلة جميلة يا فنان وتسلم ايدك على الوهبة والسرد الجميل وعقبال اللقاء العالمى بين الأسرة ومنتظرين السلسلة الثالثة..
مع خالص تحياتى...

• عجبني
لا لا كده مينفعش لازم تكون في سلسلة تالته

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس ياريت لو ماجدة من قصة زوجتي والرجال تظهر هي ووجيه البيه في جزء في السلسلة التالتة في الغردقة هتبقى اضافة جامدة اوي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: علي الزبير الصغير و بحبها
الناس عمرها ما حتتفق على حاجة يا علي
عشان كدة اكتب الحاجة الي انت عايز تكتبها
وما تحاولش تبرر لحد حاجة

الناس المعترضة على المحارم - الدياثة - إقحام الدين أو غيره
الفكرة من وجود المنتدى وكتابة القصص أو متابعتها هو كسر التابوهات عموما
قوة التابو بتختلف من شخص للتاني
في أشخاص سهل عليهم يكسرو تابوهات معينة بينما حاجات تانية بيكون وقعها عليهم أشد
وفي ميول بتختلف من شخص للتاني، بتحكم نوعياته المفضلة من القصص
بس فكرة انك تحاول توجه الكاتب في اتجاهك دي عمرها ما حتبقى مجدية
الأجدى انك تستمتع يالاجزاء الي تعجبك وتغض الطرف عن الباقي
او تحاول تستكشفه
وانك تحاول تدور على الحاجات الي بتتفق مع ميولك ومع التابوهات الي انت بتحب كسرها بطرق معينة

• عجبني
التفاعلات: princedorn, shahersh, therock و شخص آخر
  • عجبني
بس ياريت لو ماجدة من قصة زوجتي والرجال تظهر هي ووجيه البيه في جزء في السلسلة التالتة في الغردقة هتبقى اضافة جامدة اوي
كان فيه حاجة زي كدة .. بس حصل خير بقى 😞

لو ناوي تكمله في منتدي تاني ياريت تبعتلي اللينك علي الخاص
حاضر .. لما أقرر إيه المنتدى حابقى أعلن إن شاء **** .. حبيبي 🌹

• حبيته
التفاعلات: 🔥Home Lander
كان فيه حاجة زي كدة .. بس حصل خير بقى 😞
ايه اللي حصل خلاك تغير رأيك
انا بحسبك بتهزر لما قولت على موضوع ماجده بتاعة زوجتي والرجال لكن طالما كانت فيه نيه فياااااااريت تكمل فيها

• محزن
ايه اللي حصل خلاك تغير رأيك
انا بحسبك بتهزر لما قولت على موضوع ماجده بتاعة زوجتي والرجال لكن طالما كانت فيه نيه فياااااااريت تكمل فيها
للأسف الأدمنز بتوع المنتدى ده غير متعاونين بالمرة و لا يحترموا أحد و لا حقوق أحد حسب ما أرى .. سدوا نفسي 😞 .. معلش كفاية كدة.

امته السلسله التلته و ياريت تكون بسرعه علشان مننساش القصه كبيره و انت فنان ياريت بلاش دياثه كتير و متخليش اي حد يخش القصه يكون ديوث خلى ان يكون ف حد بيمانع او ****** و كدا ميكونش ب المزاج هتكون دخلت كل حاجه ف القصه و تخلى الشخصيات تتكشف شويه و بلاش كلو يكدب ع التانى و يكون ف حد بيصارح
ياريت تحدد وقت ل السلسه التالته بالتوفيق

انا مش قادر أفهم لماذا تتشرطون على الكاتب ماذا يكتب ؟ هي قصته وهو حر فيها كل، وأنت حر في انتقاد كتاباته لكن لست حراً في فرض ماذا تريد أن تكون القصة !

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud1399، علي الزبير الصغير و sam1990
  • عجبني
للأسف الأدمنز بتوع المنتدى ده غير متعاونين بالمرة و لا يحترموا أحد و لا حقوق أحد حسب ما أرى .. سدوا نفسي 😞 .. معلش كفاية كدة.
بص انا معرفش ايه اللي حصل مع ادارة المنتدى خلاك تقول كده بس احنا لينا حق عليك برضه
وبعدين لما تنقل القصه لمنتدى تاني مش ده تعزييب لينا برضه
احنا كلنا هنا وبنحب المنتدى ده وكل مكان فيه الوحش والحلو فمعلش راجع نفسك بعد ما تهدى عشان كلنا هنا عايزينك تكمل خصوصا بقى بعد حوار دخول ماجده ووجيه مع داليا اللبوه
بالتوفيق ومستنيينك يا فنان

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: علي الزبير الصغير و 🔥Home Lander
بص انا معرفش ايه اللي حصل مع ادارة المنتدى خلاك تقول كده بس احنا لينا حق عليك برضه
احنا كلنا هنا وبنحب المنتدى ده وكل مكان فيه الوحش والحلو فمعلش راجع نفسك بعد ما تهدى عشان كلنا هنا عايزينك تكمل خصوصا بقى بعد حوار دخول ماجده ووجيه مع داليا اللبوه
بالظبط نفس كلامي حتى لو نقل يقولنا على المنتدى الجديد

• عجبني
الموضوع فعلا سخيف و ما يستاهلش بس أزعجني جدا إني أطلب نسخة كاملة من قصتي عشان أعمل فيها تعديلات إملائية و تجديد الصور في محاولة لجعلها في صورة نهائية مقبولة فيتم الرفض أو على الأقل التسويف من إدارة المنتدى و كأنهم إشتروا القصة و إشتروني أنا كمان! حاجة تغيظ لما أطلب قصتي أنا مش قصة حد تاني و يقولولي لأ !!!!

• محزن
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: بحبها و الحالم
هوا انت فعلا مش هتقدر تكتب السلسله الجديده هنا و هتروح منتدى تانى و لو هتكتب برا هيكون اسم المنتدى ايه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%