NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة أمي الملتزمة داليا | السلسلة الأولي | ـ ثلاثة عشر جزء 25/5/2023

قصه هايله تعرف انا جبت ظهري مرتين على داليا ومروه وهما في محل الملابس مع رامي وتعريص داليا روووووعه

• عجبني
التفاعلات: علي الزبير الصغير
قصه هايله تعرف انا جبت ظهري مرتين على داليا ومروه وهما في محل الملابس مع رامي وتعريص داليا روووووعه
كويس انها عجبتك بس خلي بالك على صحتك شوية 😀

• حبيته
التفاعلات: كس اختي سحر
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق النساء88
قصة روعة
وتسلسل ممتاز
وشهوة متصاعدة رائعة
في إنتظار السلسلة الثانية بكل شغف

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: علي الزبير الصغير و BASM17 اسطورة القصص
يسطاا نتا مصمم برضوا تتدخل دياثه سوا من الان او الابن ليه كدا!!!!!! لو عايز يكون ف القصه داثه او كلها روح للقسم الدياثة و التحرر عهنا لالالاالا

• طب!
قصه جميلة جداااا كمل بجزء جديد لسه في احداث كثيرة يمكن سردها وياريت تكون بسرعه التكمله

• عجبني
على فكره انت قفلتني من القصه كلها في جزء المول لانه غير واقعي بالمره ومش بالسهوله دي يحصل اللي انت حكيته في الشوبينج وواضح قوي انك بتتكي على حتة الملتزمه والعفيفه والبريئه وفكرة ان يحصل كده في محل شبه مستحيله مكانش حلوه منك قفلة السلسله بحاجه مش حلوه بالشكل ده زي لما حبيت تخلي البطل معرص دلوقتي بتقلب العيله يتناكو من اي زوبر في الشارع 😂

• عجبني
التفاعلات: saadhussam و علي الزبير الصغير
انا
على فكره انت قفلتني من القصه كلها في جزء المول لانه غير واقعي بالمره ومش بالسهوله دي يحصل اللي انت حكيته في الشوبينج وواضح قوي انك بتتكي على حتة الملتزمه والعفيفه والبريئه وفكرة ان يحصل كده في محل شبه مستحيله مكانش حلوه منك قفلة السلسله بحاجه مش حلوه بالشكل ده زي لما حبيت تخلي البطل معرص دلوقتي بتقلب العيله يتناكو من اي زوبر في الشارع 😂
مرضيتش اكمل الجزء لما قرفت من مشهد المول

• عجبني
التفاعلات: saadhussam و علي الزبير الصغير
يسطاا نتا مصمم برضوا تتدخل دياثه سوا من الان او الابن ليه كدا!!!!!! لو عايز يكون ف القصه داثه او كلها روح للقسم الدياثة و التحرر عهنا لالالاالا
هي قصة متنوعة بس أساسها اللي تدور حوله هو المحارم فهنا المكان الأساسي و معنديش مانع لو ينفع تتحط برضه في قسم الدياثة بس فيه حد هناك مستنيني أحطها هناك عشان يقوللي وديها قسم المحارم 😀

معلش الناس أذواق و كل واحد فينا فيه جانب ما بيحبوش و بينفر منه .. عادي إقرا اللي يعجبك و سيب اللي ما يعجبكش. و على فكرة في محلات المول الكبيرة فيه مجال للتحرش لأن غرفة الملابس بتبقى معزولة شوية .. بس أكيد في القصص بيبقى فيه مبالغة طبعا و إلا ما يبقاش فيه قصة. مثلا: علي بيشوف مامته عريانة في الحمام و هية خدت بالها . طلعت داليا ضربته قلمين على وشه و قلعت الشبشب موتته من الضرب. كدة انتهت القصة لأنها واقعية 😀

• عجبني
التفاعلات: Lord Cromer
انا

مرضيتش اكمل الجزء لما قرفت من مشهد المول
راحتك و مزاجك يا برنس .. آسف إني خالفت اللي انت بتحبه. تحياتي.

كمل يابرنس امتى السلسله الثانيه

• عجبني
عاش السلسلة التانيه امتي

• عجبني
يسطا ممكن تفهمني ازاي اعمل دمج للقصه
اللي اعرفه انك بتكتب الجزء اللي عايز تضيفه كتعليق على القصة و تبلغ المشرف و هو يضيفه

• عجبني
راحتك و مزاجك يا برنس .. آسف إني خالفت اللي انت بتحبه. تحياتي.
انا كنت حابب قصتك ومتابعها من البدايه بس في بعض الحجات انت بتركز عليها مفروض متركزش عليها فهمت قصدي

• عجبني
عاش يافنان

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%