NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر أكتب بيدك ما يجول بخاطرك ( موضوع الرائعة بشرى )

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
The truth of life to accept smoothly and act the happiness to be fact
Am not seeking happiness tbh , at this point am seeking peace , happiness will come a long any way am sure

Thanks my pretty lady🤍🌟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة, هاني محمد44, Ms Roony و شخص آخر
يعني متوافقين بقا اهو اومال يبتتخانق ليه دلوقتي 😁
مفيش خناق بنا ليدي روني 🌹
وعلي طول متوافقين الرأي والمبدأ.
ودلوقتي دقت ساعة العمل 😂😂

Am not seeking happiness tbh , at this point am seeking peace , happiness will come a long any way am sure

Thanks my pretty lady🤍🌟
Peace is in your glory soul yasmin and i can feel it as u can just close your eyes and take a deep breath and live your life to your self .
Who's the pretty lady and we have you 💚

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و Yasmin55

Thanks my pretty lady🤍🌟
Advice: They don't want good for you. They want you to stay in where you are now. Go back to the one who loved you and kept you better for your heart.

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55
Advice: They don't want good for you. They want you to stay in where you are now. Go back to the one who loved you and kept you better for your heart.
اتمنى ان تكون الرسالة وصصلت لا تدعى احد يسيطر على عقلك باسم صداقة ذائفة الخارج اجمل بكثير من البكاء والانطواء الواقع فى الخارج اجمل من الشاشات السوداء

اتمنى ان تكون الرسالة وصصلت لا تدعى احد يسيطر على عقلك باسم صداقة ذائفة الخارج اجمل بكثير من البكاء والانطواء الواقع فى الخارج اجمل من الشاشات السوداء
مقدرة النصيحة و **** و تسلملي بس زي ما قولتلك انا مقصدش شخص
و متقلقش عليا انا عندي عقل بقدر افكر بيه و احكم كويس لاكن ده مكنش اكثر من فكرة او فضفضة في دماغي و اول مرة اشاركها برة النوتبوك بتاعتي و اخر مرة ان شاء **** 😅😅

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة و Ms Roony
مقدرة النصيحة و **** و تسلملي بس زي ما قولتلك انا مقصدش شخص
و متقلقش عليا انا عندي عقل بقدر افكر بيه و احكم كويس لاكن ده مكنش اكثر من فكرة او فضفضة في دماغي و اول مرة اشاركها برة النوتبوك بتاعتي و اخر مرة ان شاء **** 😅😅
تحفه 😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ms Roony و سيب نفسك وقول خربانة
النوتبوك من الواضح انها استحملت كتير😂
الواضح انهم لا يريدون لكى المغادرة فى الاطار المرسوم للبقاء معهم بالتوفيق

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة
  • عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة و Ms Roony
مش خواطر بس نفسي انااااااام😔💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
The truth of life to accept smoothly and act the happiness to be fact

Thanks my pretty lady🤍🌟
Peace is in your glory soul yasmin and i can feel it as u can just close your eyes and take a deep breath and live your life to your self .
Who's the pretty lady and we have you 💚
حد يترجم بقي علشان مكسل بصراحه🥸

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
يا صديقي انا بوضحلك و حضرتك شكرا ليك اكيد انا ممتنة للنصيحة 🤍🤍
اتمنى لكى السعادة حفاظا على ما بقى لا الم فى هذه الايام الجميلة واليالى المجاب بها الدعاء لعله خير خفى

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%