NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أكبر خطأ تفعله هو أن تسأل كهل عن الزواج. من الطبيعي أنه سوف يصوره لك على أنه جنة فوق الأرض بينما هو يعاني من الإبتزاز الجـنسي أو قلة الإحترام.

هو لا يملك الشجاعة الكافية لكي يعترف بالحقيقة, بل يريدك أن تقع في نفس الحفرة حتى يحس بنسبة عار أقل و هذا ما يعرف بسياسة إذا عمت خفت.

• بيضحكني
التفاعلات: مازن صقر
يعني خايف أرد عليك فتزعل :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
  • هممم
التفاعلات: الـ مجتاو و مازن صقر
  • هممم
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666، الـ مجتاو و wael115
  • بيضحكني
  • هممم
التفاعلات: الـ مجتاو و مازن صقر
@wael115 @مازن صقر قولوا اللي تقولوه ولا يفرق، مش انا الل اي حد يقول كلمة بتأثر بيها

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر
لا يا صديقي أنا مش بأهزّر
حضرتك متوجه بتهمة لكل كهول الدنيا إنهم بيعانو من الإبتزاز الجنسي وقلة اإحترام
إنت عرفت كام كهل في حياتك وغصت في شخصيته عشان تعرف تفاصيل خاصة زي دي
تقريبا هو كهل واحد الي حضرتك تعرفو و شفته بيعاني من الحالة دي ومش عاوز أقلّك هو مين عشان ما تزعلش
مش كل الناس زي بعظها فأعرف تحدد كلماتك
مع الشكر

• عجبني
التفاعلات: drsniper666، الـ مجتاو و حسن٩٤
لا يا صديقي أنا مش بأهزّر
حضرتك متوجه بتهمة لكل كهول الدنيا إنهم بيعانو من الإبتزاز الجنسي وقلة اإحترام
إنت عرفت كام كهل في حياتك وغصت في شخصيته عشان تعرف تفاصيل خاصة زي دي
تقريبا هو كهل واحد الي حضرتك تعرفو و شفته بيعاني من الحالة دي ومش عاوز أقلّك هو مين عشان ما تزعلش
مش كل الناس زي بعظها فأعرف تحدد كلماتك
مع الشكر
بص يا باشا اولا كلامي صح لانه واقع بيحصل بمناسبة اني شوفت كهل بيعاني دا حقيقي و اللـه العظيم لانى عرفت متحرر ديوث 56 سنه كان عاوزني انام مع مراته. اللي كانت بتهينه و تهزقه.

مش كل الناس زي بعضها بس اللي خيبته تقيلة مش بيتكلموا عيني عينك و السوشيال ميدايا مليان قصص ابتزاز جنسي و رجالة بتعيط و مستحملة.

أكبر خطأ تفعله هو أن تسأل كهل عن الزواج. من الطبيعي أنه سوف يصوره لك على أنه جنة فوق الأرض بينما هو يعاني من الإبتزاز الجـنسي أو قلة الإحترام.

هو لا يملك الشجاعة الكافية لكي يعترف بالحقيقة, بل يريدك أن تقع في نفس الحفرة حتى يحس بنسبة عار أقل و هذا ما يعرف بسياسة إذا عمت خفت.
اختلف معك يا صديقي من حيث التعميم
فلي بيقبل كده علي نفسه مش شرط يكون كهل أو شاب
ده يبرجع لشخصية الفرد وقدراته
فليس كل الكهول خاضعين
ولا كل الشباب مسيطرين

كل واحد بيشوفها من تجارية وخبراته في الحياة
ممكن تكون عده عليك عشرات أو مئات الحالات كده
بس في الآلاف عكس كده يا صديقي

وعلي فكرة انا مش كهل وده دفاع عن نفسي 😂

تقبل مروري 😄

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اختلف معك يا صديقي من حيث التعميم
فلي بيقبل كده علي نفسه مش شرط يكون كهل أو شاب
ده يبرجع لشخصية الفرد وقدراته
فليس كل الكهول خاضعين
ولا كل الشباب مسيطرين

كل واحد بيشوفها من تجارية وخبراته في الحياة
ممكن تكون عده عليك عشرات أو مئات الحالات كده
بس في الآلاف عكس كده يا صديقي

وعلي فكرة انا مش كهل وده دفاع عن نفسي 😂

تقبل مروري 😄
أشكر مرورك يا صديق 🌹

• عجبني
التفاعلات: avioo
هما ماتوا و ربنـا يرحمهم تعيش انت، الدور عليك بقي أسأل ابوك و اخوك سؤالك و تعالي جاوبني، انا منتظر
معندكش حد في عيلتك متجوز تسأله؟؟ جاي تاخد النصيحة من نسوانجي؟؟

ف متهربش من سؤالي لانها مش رجولة انت فتحت صدرك و وجهه سؤال ليا في اهلي و هو سؤال مقرف و مع ذلك جاوبتك ، ف انت نجاوب على نفس سؤالك بعد ملبسته ليك و الا مكنتش تسأل انت مش قده و خايف تجاوب

يا سيدي اسأل ابوك أو اخوك انت شايف انهم بيعانوا من قلة الإحترام أو الإبتزاز الجنسي زي ما بتقول
أسأل ابوك و اخوك سؤالك و تعالي جاوبني، انا منتظر

ف متهربش من سؤالي لانها مش رجولة انت فتحت صدرك و وجهه سؤال ليا في اهلي و هو سؤال مقرف و مع ذلك جاوبتك ، ف انت نجاوب على نفس سؤالك بعد ملبسته ليك و الا مكنتش تسأل انت مش قده و خايف تجاوب
انا برد علي سؤالك الي كان المفروض تسأله لنفسك قبل ما تسأل غيرك انت صاحب السؤال وصاحب الاطروحة بتاعت الإبتزاز الجنسي وقلة الاحترام للمتزوجين مش انا لو عندك أمثلة شايفها ادامك يا ريت تنورنا

انا رديت عليه وردي معجبش إدارة المنتدى وشايفين ان البوست عادي يسيء لكل المتجوزين ولما ترد ع الشخص وتعرفه حجمه يبقي اساءه لأهله الي هو اصلا بيسيء لهم

انا رديت عليه وردي معجبش إدارة المنتدى وشايفين ان البوست عادي يسيء لكل المتجوزين ولما ترد ع الشخص وتعرفه حجمه يبقي اساءه لأهله الي هو اصلا بيسيء لهم

انا الي حذفت الرد الخاص بك ورده هو الآخر عليك ... لانه تجاوز في حق بعض منكم انتو 2.

اما بخصوص رايك الموضوع مفتوح للجميع شارك كيفما تريد ... ونحن گ إدارة طلما الموضوع ليس مخالف ليس لنا حكر عليه في التعميم من عدمه ... ولا يوجد لفظ تهكمي صريح علي أحد ... شايف إن الكلام ماشي مع تفكيرك اوكي علق ... شايف إن النقاش مرهق ... تجاهل المنشور من الأساس ،،

وارجو من علاء عدم استخدام صيغه التعميم في جميع الموضوعات... لانها فاتحة باب للجدال والنقاش السلبي معه ...بلص انك بتعمل ريبورت على معظم الردود ... ولو اتخذنا مع كل ريبورت إجراء يبقى البوست مصيدة لتحذير الجميع ... شكرا لتفاهمكم... دمتم بخير 🌹

انا الي حذفت الرد الخاص بك ورده هو الآخر عليك ... لانه تجاوز في حق بعض منكم انتو 2.

اما بخصوص رايك الموضوع مفتوح للجميع شارك كيفما تريد ... ونحن گ إدارة طلما الموضوع ليس مخالف ليس لنا حكر عليه في التعميم من عدمه ... ولا يوجد لفظ تهكمي صريح علي أحد ... شايف إن الكلام ماشي مع تفكيرك اوكي علق ... شايف إن النقاش مرهق ... تجاهل المنشور من الأساس ،،

وارجو من علاء عدم استخدام صيغه التعميم في جميع الموضوعات... لانها فاتحة باب للجدال والنقاش السلبي معه ...بلص انك بتعمل ريبورت على معظم الردود ... ولو اتخذنا مع كل ريبورت إجراء يبقى البوست مصيدة لتحذير الجميع ... شكرا لتفاهمكم... دمتم بخير 🌹
طب ما تحذفوا البوست وتريحوه وتريحوا نفسكم لما هو فيه اساءه للمتزوجين كلهم ولا عادي كل واحد حر في توجهاته الجنسية وكده

طب ما تحذفوا البوست وتريحوه وتريحوا نفسكم لما هو فيه اساءه للمتزوجين كلهم ولا عادي كل واحد حر في توجهاته الجنسية وكده
البوست مش مخالف يا صديقى ... هو رأي شخصي ...وانت لك حق الاتفاق أو الاعتراض... ولكن بروح المناقشة فقط وليس الصراع

بص يا باشا اولا كلامي صح لانه واقع بيحصل بمناسبة اني شوفت كهل بيعاني دا حقيقي و اللـه العظيم لانى عرفت متحرر ديوث 56 سنه كان عاوزني انام مع مراته. اللي كانت بتهينه و تهزقه.

مش كل الناس زي بعضها بس اللي خيبته تقيلة مش بيتكلموا عيني عينك و السوشيال ميدايا مليان قصص ابتزاز جنسي و رجالة بتعيط و مستحملة.
شوف يا إبني موضوع إنك قابلت شخص ديوث ومتهان ومهزّق وكان عاوزك تنام مع مراته وبتاع مش هأناقشك فيه لأنك مسعود جدا إنه ساب ال 120 مليون مصري وجاه لحضرتك عرض عليك العرض ده ولو إني سمعت الحكاية دي 700 مليون مرّة قبل كده بس مش هاناقشك فيها

بس على ما أعتقد عائلتك المقرّبة فيها ناس كهول ومتزوجين فهل كلامك ينطبق عليهم ؟؟؟؟ نعم او لا ؟؟؟

أنا باشوف هنا عيال حفيت إنها تلاقي وحدة تعبره عشان ينيكها قام قالب الدور وبيشحت وحدة تنيكه ... إعلانات عاوز وحدة أكون كلبها وتعرّص عليا وبيتاع مالية الشات هنا .. فهل يعقل إني أجي أعمل إعلان أعمم فيه الحكاية دي على الجيل الناشئ كله

وثالثا وده المهم طالما حضرتك بتستمد ثقتك في الدنيا من مواضيع وقصص السوشيال ميديا فأنا أقدملك أسفي إني جاوبتك من أساسه

مع الشكر

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
أستاذة رودينا او رودي
الريبورت علي التهكم على الاهل، و انت ترفضي ان أحدهم يذكر الاهل في النقاش. انا اتذكر ان في أحدهم نزل محادثة لك علي العام و ذكر والدتك في المحادثة بشئ من قبيل الرحمة و انت ردك عليه أن أمي مش محل تريقة.

و عيب انك تقولي ليا لو أخذنا مع كل ريبورت في كل موضوع يكون مصيدة التحذير الجميع. تقصدي اني بصطاد الأخطاء للجميع. عيب ميصحش الكلام معايا كدا.

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%