NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أغرب مكان وقفت فيه عريان ملط ؟

البلكونه والمصيف وقدام باب الشقه 😂👙🤦
ده كلام كبير اوي المهم تحكيلنا كل مره كانت ازاي وحصل فيها ايه ؟ وكانت فين

ده كلام كبير اوي المهم تحكيلنا كل مره كانت ازاي وحصل فيها ايه ؟ وكانت فين
لا مينفعش دا فضايح 😂

• بيضحكني
التفاعلات: sexawy2681
  • بيضحكني
التفاعلات: Basant 002
سكن الشغل كنت وحدى قفلت ع نفسى قلعت ملط احساس رهبه و هيجان زبرى وقف اوى و كنت ابص لجسمى ف المرايه و سبت نفسى ع السرير ملط مده

• عجبني
شاطئ عراة اول مرة في حياتي في ميامي في فلوريدا

• عجبني
ف البلكونه الساعه 6 الصبح
واخد بالي ان واحده شافتني وهيا بتنشر ودخلت بسرعه

• عجبني
كنت في البيت وكنت لوحدي ونادر يعني لما ابقي لوحدي في البيت احب انام عريان الساعة ا الضهر لقيت الباب بيخبط وانا نايم عريان وزوبري واقف بقا ولسه صاحي طلعت علشان افتح الباب وانا مش واخد بالي من زوبىري العريان ده لقيت جارتنا الي قدمنا ست قيمة ٣٢ سنة كده اول ما فتحتلها ما ادتش اي رياكشن خالص مع أنا شايفا زوبري واقف في وشها

• بيضحكني
كنت في البيت وكنت لوحدي ونادر يعني لما ابقي لوحدي في البيت احب انام عريان الساعة ا الضهر لقيت الباب بيخبط وانا نايم عريان وزوبري واقف بقا ولسه صاحي طلعت علشان افتح الباب وانا مش واخد بالي من زوبىري العريان ده لقيت جارتنا الي قدمنا ست قيمة ٣٢ سنة كده اول ما فتحتلها ما ادتش اي رياكشن خالص مع أنا شايفا زوبري واقف في وشها
ياه ع الموقف
وحصل ايه بعدها بينك وبينها

سكن الشغل كنت وحدى قفلت ع نفسى قلعت ملط احساس رهبه و هيجان زبرى وقف اوى و كنت ابص لجسمى ف المرايه و سبت نفسى ع السرير ملط مده
مكررتهاش تاني

ياه ع الموقف
وحصل ايه بعدها بينك وبينها
فضلت لحد يومنا هذا كل ما تداقابلها علي السلم ولا حاجة تفضل باصه علي بتاعي وتبصلي من فوق لتحت😂

• بيضحكني
مرا كنت في بيت خالتي بيتهم جنب البحر خرجت علي الساعة 4 صباحا ملط بس لبسة كيلوت و نزلت جلست في الرمل و خليت بزازي كلو رمل و طيزي و لم سمعت صوت حد هربت كنت هايجة أول مرة من الأدرينلين

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: abdoooo10, الصقر_الجارح, الجحدان و 3 آخرين
كنت في المصيف مع العيله و انا و ابن خالتي و واحد تاتي قريبنا كنا في اعدادي و طلعنا الشقة قبل الكل و دخل ابن خالتي يستحمي و ساب الباب مفتوح و دخلت انا و قريبنا نهزر و نغلس و قلعنا احنا ال 3 ملط و استحمينا و قعدنا نجري و نهزر في الشقه ملط ... بدون جنس عشان الاستظراف بس

مرا كنت في بيت خالتي بيتهم جنب البحر خرجت علي الساعة 4 صباحا ملط بس لبسة كيلوت و نزلت جلست في الرمل و خليت بزازي كلو رمل و طيزي و لم سمعت صوت حد هربت كنت هايجة أول مرة من الأدرينلين

الكلام ده من امتى حصل وكان سنك اد ايه وقتها

في أحلامي بس

انا عن نفسي كنت في مره قاعد في البيت لوحدي وانا من عادتي لما ببقى لوحدي بقلع كل هدومي
مره في ايام الشتا البارده وكالعاده كنت ملط وكانت الساعه 3 فجرا طقت في دماغي اطلع البلكونه كده رحت لبست روب خفيف وخرجب البلكونه وبصيت يمين وشمال واتاكدت انه مفيش حد صاحي رحت فتحت الروب من ادام وبقيت واقف عريان ي البلكون يعني لو حد في العمارة اللي قصادي واقف ادامي هيشوفني ملط
حصلي هياج غير عادي لدرحة ان بتاعي وقف وطلع من بين الحديد بتاع البلكونه

احكيلنا ايه اغرب مكان او موقف كنت فيه عريان ملط ؟
في النادي الرياضي والساونا والبيت

اه لو كنت معاكي​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%