NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆

👑Ԋαɱσ👑
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا واحد شفت كل حاجه وحشه من كل الناس شفت خيانة حبيبيه كتير مش مره وحده وخيانة أصحاب كتير بردو مش مره وحده وخيانة وغدر اخوات الطفوله مش أصحاب الطفوله كتير بردو وغدر وخيانة من ناس معرفهوش اصلا وده علشان ياخدوا مكاني ف اكتر حاجه بحبها وفي مستقبلي بعد ما بنتيه وانا عيل صغير عمري 15 سنه ورغم كل ده فضلت بعافر وعايش والضحكه ع وشي مع ان محدش حاسس ب النار اللي جوايا بس اكتر احساس كسرني بجد انك تبقى كارت على الرف بنالسبه لناس كتير كانوا بالنسبالك أولويات عن أي وكل حاجه وبردو مش هقول غير الحمد لله على كل حال 💔💔

• عجبني
  • محزن
  • لا تعليق
التفاعلات: حياة الرووح, αмιя вιℓα єιмαяι, hell girl و 2 آخرين
قابل التجاهل ب تجاهل يا صديقي 🖐️

وخليك دايما شايفك نفسك فوق اي حد بالعقل والأصول

و اوعي تشيل ف نفسك عشان ماحدش هيشيل معاك
انا واخد شفت كل حاجه وحشه من كل الناس شفت خيانته حبيبيه كتير مش مره وحده وخيانت أصحاب كتير بردو مش مره وحده وخيانت وغدر اخوات الطفوله مش أصحاب الطفوله كتير بردو وغدر وخيانه من ناس معرفهوش اصلا وده علشان ياخدوا مكاني ف اكتر حاجه بحبها وفي مستقبلي بعد ما بنتيه وانا عيل صغير عمري 15 سنه ورغم كل ده فضلت بعافر وعايش والضحكه ع وشي مع ان محدش حاسس ب النار اللي جوايا بس اكتر احساس كسرني بجد انك تبقى كارت على الرف بنالسبه لناس كتير كانوا بالنسبالك أولويات عن أي وكل حاجه وبردو مش هقول غير الحمد لله على كل حال 💔💔

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
قابل التجاهل ب تجاهل يا صديقي 🖐️

وخليك دايما شايفك نفسك فوق اي حد بالعقل والأصول

و اوعي تشيل ف نفسك عشان ماحدش هيشيل معاك
🤍🤍

• حبيته
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
انا واحد شفت كل حاجه وحشه من كل الناس شفت خيانة حبيبيه كتير مش مره وحده وخيانة أصحاب كتير بردو مش مره وحده وخيانة وغدر اخوات الطفوله مش أصحاب الطفوله كتير بردو وغدر وخيانة من ناس معرفهوش اصلا وده علشان ياخدوا مكاني ف اكتر حاجه بحبها وفي مستقبلي بعد ما بنتيه وانا عيل صغير عمري 15 سنه ورغم كل ده فضلت بعافر وعايش والضحكه ع وشي مع ان محدش حاسس ب النار اللي جوايا بس اكتر احساس كسرني بجد انك تبقى كارت على الرف بنالسبه لناس كتير كانوا بالنسبالك أولويات عن أي وكل حاجه وبردو مش هقول غير الحمد لله على كل حال 💔💔
الحمد لله
كن دايما بتدافع عن نفسك ومستقبلك ومتخليش حد اغلي منهم عشان لو غدر متتكسرش

اشتري دماغك وعامل البشر علي انهم بشر مش ملايكه ومتنامش ليك حق هترتاح

امشي بقاعدة ف حياتك عشان ترتاح
"متستناش حاجه من حد ، وتوقع اي شي من اي شخص وفي اي وقت ودون سبب او حتي هدف منه"
حوار صاحبي باعني وغدر وخيانة و و و ، شخصيا بعتبره "إرهاق ذاتي للنفس" لا أكثر ،، خاصة انك بتتعامل مع """بشر""" يعني مفيش حد اصلا تقدر تحط سقف لأفعاله ،، او ممكن يعمل ايه او ميعملش ايه ✋

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: غريب عن العالم و ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
امشي بقاعدة ف حياتك عشان ترتاح
"متستناش حاجه من حد ، وتوقع اي شي من اي شخص وفي اي وقت ودون سبب او حتي هدف منه"
حوار صاحبي باعني وغدر وخيانة و و و ، شخصيا بعتبره "إرهاق ذاتي للنفس" لا أكثر ،، خاصة انك بتتعامل مع """بشر""" يعني مفيش حد اصلا تقدر تحط سقف لأفعاله ،، او ممكن يعمل ايه او ميعملش ايه ✋
🤍🤍

متتعشمش في حد جامد

استهد ب**** ياخويا وافتكر انوا ربك معك وانسي اي حاجه بس افتكر حاجه ده درس ليك تخليه قصد عينك ولو علي اخوات طفوله فاهما هانوا العشره ومعلش يسطا هما ولاد حرام ولو حبيبتك طز كسمها هتيجي اللي احسن منها بس اتاكد انوا بتحبك و اوزن صح بقلبك عشان صدقني كسره تانيه وشكرن هتبقا معقد من ستات ولو علي اصحاب يسطا كسمهم عادي في انا وفي ناس كتيره هنا جدعان و تحسوا انهما اخواتك يسطا بس انا معك يخويا ويصاحبي ركزلي علي كلمتين دول وحط عليهما 6٠٠ خط عشان عشان هبقا معك يسطا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت لامواخذه يعنى مسمى مشاكلك دى مشاكل امال الفلسطينين يعملو ايه وهنا نتاكد ان كل ما فى حياتنا منمشاكل هو بالنسبه للفلسطينين لهو ولعب

• عجبني
التفاعلات: ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
انت لامواخذه يعنى مسمى مشاكلك دى مشاكل امال الفلسطينين يعملو ايه وهنا نتاكد ان كل ما فى حياتنا منمشاكل هو بالنسبه للفلسطينين لهو ولعب
🤍🤍🤍

• حبيته
التفاعلات: _Xmo7amedX_
استهد ب**** ياخويا وافتكر انوا ربك معك وانسي اي حاجه بس افتكر حاجه ده درس ليك تخليه قصد عينك ولو علي اخوات طفوله فاهما هانوا العشره ومعلش يسطا هما ولاد حرام ولو حبيبتك طز كسمها هتيجي اللي احسن منها بس اتاكد انوا بتحبك و اوزن صح بقلبك عشان صدقني كسره تانيه وشكرن هتبقا معقد من ستات ولو علي اصحاب يسطا كسمهم عادي في انا وفي ناس كتيره هنا جدعان و تحسوا انهما اخواتك يسطا بس انا معك يخويا ويصاحبي ركزلي علي كلمتين دول وحط عليهما 6٠٠ خط عشان عشان هبقا معك يسطا
🤍🤍🤍

احاول تقف على رجلك يا صديقي كلها حيطان مايله اسند نفسك بنفسك وانسى كل اللي فاتك...الخيانه والخذلان ده طبع في ددمم الانسان. ووراثه. الخاين ليس ڵـهٍ قلب يحب بيه. ولا مشاعر تثق بها. ولا لسان تصدق كلامه

الخيانه انك تأمن شخص وميطلعش قد الامانه

والخذلان إنك تقعد مع الدنيا كلها وتقول كله إلا ده لو الدنيا كلها عملت كده دا ميعملش معايا كده
فتلاقي الناس قاعده بتبصلك بشفقه ومستغربين انك بتتكلم بعشم اوي كدا مع إن الحقيقه ان كل دا مش بيطلع إلي من الشخص دا

الخذلان انك تكون متعشم في شخص اوي وعارف أن لو الدنيا كلها خانتك هوا مش هيخونك
تتفاجأ أن الخيانه بتيجي منه وأكتر من الجميع وده بقي إسمه الخذلان
الخيانه بتوجع بس مش بتموت بيعدي يوم والتاني والتالت بتنسي وبتعيش حياتك وبتكمل
الخذلان بيوجع العمر كله بتضحك مع ناس وانت مش سامعهم قلبك بيدق عشان يعيش لكن من جواه مكسور واقف علي رجلك وضهرك مفرود لكن احساسك إنك مش قادر تمشى أو ضهرك معووج الخيانه بتوجع لكن مبتموتش
الخذلان بيوجع لكن بيموت ببطئ..
حسبي **** ونعم الوكيل ليوم الدين في كل من ظلم وخان وغدر

الحمد**** على كل حال
مش وحدك
لكن **** معانا
وأي حد كسر خاطرنا
او تلاعب بمشاعرنا
كن على يقين تام أن **** هيجازيه فالدنيا قبل الآخرة
ويرمى في مزبلة التاريخ
بعد ما كل الانجاس تاخد منه اخر شعرة من كرامته وشرفه
الحمد**** على كل حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل