NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الولد البيتا

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا اسمي يوسف 19 سنه و اختي الكبيره دعاء 26 سنه

من اسبوعين تقريبا مان عندي فرح واحده قريبتا و كنت رايح الفرح انا و اختي بس و انا بصراحه مبحبش ارقص مع الناس و كده ف فضلت قاعد علي الطربيزه

و انا قاعد الطريزه الي جنبي كان كلها ولاد تبع الغريس معرفهمش .. طول اليوم كانو عمالين يتفرجوا علي اختي و سمعن كلام كتير اوي منهم

= بس ياسطي البت ديه يخربيت طيازك دنتي ملبن
= اوف طيزها جامده نيك
= بص ياسطي طيزها عايزه تتلسع
= شكلي هروح النهارده هغرق البوكسر

و كلام من ده كتير .. انا بصراحه خفت اعمل حاجه و قولت هو يوم و هيخلص و هما اصلا ميعرفوهاش و ميعرفونيش ولا عمرنا هنشوفهم تاني

بس حسيت احساس ان قلبي بيدق جامد و حاجه جوايا كانت عايزاني اسمعهم و اتفرج عليهم و هما بيبصوا علي جسم اختي حته حته

لحد ما اختي جت تسالني علي حاجه و اخدوا بالهم و عرفوا انها اختي .. مسابونيش في حالي يومها

= هي ديه اختك
= علي فكره اختك بطل اوي
= هو احنا مينفعش نروح معاكو النهارده ( و يبصوا لبعض و يضحكوا )

انا كل الي قدرت اعمله اني ابص في الارض معرفتش حتي ارد عليهم .. بس ساعتها الكلام الي كانوا بيقولوه و فكره انهم احتمال كبير هيروحوا و يضربوا عشره علي اختي و انهم كانوا بيقشخوا شرفي قدامي و بيذلوني خلت بتاعي يقف اوي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الشرقاوى الحزين, 3asheq Algens, نيك الطيز ١٢٣ و شخص آخر
خليهم يروحوا معاكم انت واختك هتتبسط قوي معاهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و الولد البيتا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بقية القصه

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و طبيب قلوب
مستقبل ديوث

هتعرص علي اختك ومراتك وامك وعادي هتتمتع بشرفهم قدامك تعالالي خاص

• حبيته
التفاعلات: الولد البيتا
دايما بتخيل اختي فالافراح كده ان في شله ولاد هيجانين عليها اوي و عمالين يتكلموا عليها و انا اسمعو اغرق نفسي بجد بجد بجد نفسي حد يحكيلي قصه او نتخيل الموقف ده كتير

انا اسمي يوسف 19 سنه و اختي الكبيره دعاء 26 سنه

من اسبوعين تقريبا مان عندي فرح واحده قريبتا و كنت رايح الفرح انا و اختي بس و انا بصراحه مبحبش ارقص مع الناس و كده ف فضلت قاعد علي الطربيزه

و انا قاعد الطريزه الي جنبي كان كلها ولاد تبع الغريس معرفهمش .. طول اليوم كانو عمالين يتفرجوا علي اختي و سمعن كلام كتير اوي منهم

= بس ياسطي البت ديه يخربيت طيازك دنتي ملبن
= اوف طيزها جامده نيك
= بص ياسطي طيزها عايزه تتلسع
= شكلي هروح النهارده هغرق البوكسر

و كلام من ده كتير .. انا بصراحه خفت اعمل حاجه و قولت هو يوم و هيخلص و هما اصلا ميعرفوهاش و ميعرفونيش ولا عمرنا هنشوفهم تاني

بس حسيت احساس ان قلبي بيدق جامد و حاجه جوايا كانت عايزاني اسمعهم و اتفرج عليهم و هما بيبصوا علي جسم اختي حته حته

لحد ما اختي جت تسالني علي حاجه و اخدوا بالهم و عرفوا انها اختي .. مسابونيش في حالي يومها

= هي ديه اختك
= علي فكره اختك بطل اوي
= هو احنا مينفعش نروح معاكو النهارده ( و يبصوا لبعض و يضحكوا )

انا كل الي قدرت اعمله اني ابص في الارض معرفتش حتي ارد عليهم .. بس ساعتها الكلام الي كانوا بيقولوه و فكره انهم احتمال كبير هيروحوا و يضربوا عشره علي اختي و انهم كانوا بيقشخوا شرفي قدامي و بيذلوني خلت بتاعي يقف اوي
انت فرحان انك بقيت خروف .

راح زمن النخوه والرجوله .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%