NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه أحسن وضع للنيك في الكس إيه بالنسبالكم؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Sandraa
أنتوا ليه بتقولو كلام متعرفهوش يعنى ايه عرفك أنك هتنبسطى مجرد إحساس صح
طيب بزمتك أنتى جربتى الأوضاع دى قبل كده وعارفاها أو مجربه أوضاع غيرها مثلاً
أنا على ما اعتقد وأنا بقول على ما اعتقد مش اكيد يعنى
أى وضع طالما مع شريكك او بالاصح حبيب هيكون ممتع حتى لو مجرد لمسه بس
وشكراً
فعلا مجرد المتعه مش بالوضعيات بالاحساس لو حاسس الشخص اللي معاك وانت في قمه متعتك اي لمسه هتحس بيها نار في جسم

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: gasser selim, إبراهيم سالم, مزاجنجى كييف و 2 آخرين
أنا عن نفسي لو اتجوزت او لو هتناك بحب وضع Doggy Style وكمان وضع اني انام على بطني وافتح طيزي واتناك جااااااااامد في الطيز انما لو جواز طبعا في الكس وينزل اللبن كله في كسي
طب يلا نتجوز

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Maryam Hamaki و زوقة الجن
أنا لسه منكتش خالص بس بعشق الوضع ده فشخ

mvv-16458-Amia-Miley

MVV-FORCE-Darcia-Lee

اللى بعده فى الترتيب دول و اللى هما تقريبا واحد

MV-61-Ashley-Adams mv-89299-Joanna-Angel gws-896-Vanessa-Decker 22
gws-01674-Lizz-Taylor
Angel-Youngs

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Maryam Hamaki و زوقة الجن
فعلا مجرد المتعه مش بالوضعيات بالاحساس لو حاسس الشخص اللي معاك وانت في قمه متعتك اي لمسه هتحس بيها نار في جسم
هو ده كلام الناس اللى بتفهم بقا 👍

أنا عن نفسي لو اتجوزت او لو هتناك بحب وضع Doggy Style وكمان وضع اني انام على بطني وافتح طيزي واتناك جااااااااامد في الطيز انما لو جواز طبعا في الكس وينزل اللبن كله في كسي
دوجي استايل

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
تلاقي و تتهني 😋

وضعين جمدين نيك فى وضع تانى تبقي فى حضنا ولفه رجليكى حولين وسطى وجسمنا كله ف بعض ده تحفه

🤝

يا كزاجوا
يابختوا بيةي ابن المحظوظة تتهنوا

@عبضو
الحقنى يلا بضانااااااى مشقادر اوف ايه دا البوست هيجبلى عقم😑😑

• بيضحكني
التفاعلات: عبضو
يا اما البوست بيحاول يظهر نقطه جدال مخفيه بطريقه غير مباشره وهى الجنس الشرجى لان استخدم الجنس المهبلى او اثاره جدل او انك بتحاول تقبت حاجه انت بتحبها لنفسك وعاوز الكل يحبها زيك وان الكل يكرها زيك وتقنع الكل بالى انت مقتنع بيه لان العنوان محدد نوع واحد من الجنس ودا يثير الشك فانك بتخلى الواحد يفكى فالشرجى ودى نقطه حلوه منك بس للى بيفهم يتعامل واه مش لازم عشان بتحب حاجه او بتكره حاجه تخلى الكل يحبها او يكرهها زيك او يقتنع بيها زيك لا انت تحترم وجهه نظر غيرك وغيرك يحترم وجهه نظرك لان كل واحد بيفكر بطريقه مختلفه عن التانى مش كلو نفس الدماغ مش كلو بياخد نفس رده الفعل فنفس الموقف

• أتفق
التفاعلات: عبضو
@عبضو
الحقنى يلا بضانااااااى مشقادر اوف ايه دا البوست هيجبلى عقم😑😑
يعم انت اللى مش طايق نفسك ولا طايق حد
ما تسيب الناس تتكلم يعم 🙂😂😂😂

• لا تعليق
التفاعلات: 卍 فرعون卍
الوضعين الىل انتى قايلاهم جامدين بس لما بحب افشخ الىل تحت منى بقى بعمل الوضع دا

الوضع ده مميز جدا عندي لاني بحب اشوف ملامح الوش والهيجان وكل التفاصيل في العلاقة وفيها كذا حاجه تتعمل في الوضع ده زاي البوس والبزاز
JrdkUjp.jpg JrdkSuR.jpg Jrdkvyv.jpg Jrdkk8J.jpg Jrdk4nI.jpg JrdkUjp.jpg

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بصي هو نيك الطيز متعه متعه متع بكل المقاييس بس انت بحب وضع تنامي علي ظهرك ورجلك تكون علي كتفي بحس اني زبري وبيوضي وانا نفسي بدخل جوه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%