NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه أحسن وضع للنيك في الكس إيه بالنسبالكم؟

Maryam Hamaki

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا عن نفسي لو اتجوزت او لو هتناك بحب وضع Doggy Style وكمان وضع اني انام على بطني وافتح طيزي واتناك جااااااااامد في الطيز انما لو جواز طبعا في الكس وينزل اللبن كله في كسي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: لذة الجنون 2, mido tito, fighter10 و 44 آخرين
أنا عن نفسي لو اتجوزت او لو هتناك بحب وضع Doggy Style وكمان وضع اني انام على بطني وافتح طيزي واتناك جااااااااامد في الطيز انما لو جواز طبعا في الكس وينزل اللبن كله في كسي
هو نيك الطيز ده فى متعه

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
ده ايه الهيجان الاوفر ريتيد ده😂

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
دول

26090211 26099963

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: fighter10, Omar Tamer, اسنانجي و 17 آخرين
Frivt-Uy-Xo-AQbx-JK

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: khaleeeeeeeeeeeeed0, عبضو, fighter10 و 19 آخرين
حلو وضع الدوجي وانتي فاهمة وبتشرحية كدة

حلو عشقك لوضع معين فيه احتواء وسيطره شريك وتلامس ومعاني حلوه اما لاوضاع هو يمكن لطول العلاقات وتعدده وكسر الملل وتفتح لتجديد والاستمراريه لازم نجرب اوضاع جديده وكتيره ونبدل ونرجع نستقر لطبيعي باتفاق الطرفين طبعا فلو الاوضاع هاقولك واوريك صور كتير لازم تتجرب كل فتره كتغير ثم عوده رغم لسه في حاجتها مجربتهاش وناويه في اي سفريه لو لقيت فاهمه وعارفه وخبره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوضع العادي تنام ع ضهرها او الفارسه الدوحي بحبه بس ستات كتير بتتعب منه ومش بتستحمله

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، اوووي و الأستاذ المنحرف
  • عجبني
التفاعلات: The kinggg
أوضاع تهيج فعلا خصوصا انك تنامى على بطنك وتفتحى طيزك دا مينفعش معاه غير انوا الحركة فيه تبقى جامد وبسرعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%