NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندي سؤال، ايه اللي يخلي ولد يدمن عالزبار؟ يعني هو السالب لما يجرب أوّل مرّة ليش يحس انه ما في يوقف يطلب الإير أو انه ما عنده اي ارادة قدام الفحل اللي يحبه؟ انا مثلا بشتاق للزب و بس اشوفه دغري بضعف قدامه و قدام ارادة الراجل، هو ممكن الزبر يخلق شعور زي دا داخل الخرم ولا ممكن نتيجة امتصاص الخرم للحليب؟

• عجبني
التفاعلات: Sinner, Chikou, 5ale69 و شخص آخر
انا كبنوتي ديما بضعف امام زب حبيبي و ده بسبب احساسي بانوثتي امامه و كمان بسبب انه بيقدف لبنه جوايا ديما بحس اني ينوته حبقئ حامل منه كل ما ينكني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لولو ممحونه, Hotmilk, زيزو البنوت و 5 آخرين
ده ميول جواك وشعور نفسي قصاده عشان ده رغبتك وشهوتك

• عجبني
التفاعلات: زيزو البنوت و Toommc
دا احساس طبيعي وبيبقى روعه دا معناته انك اتمتعت بالزب والفحل عرف يمتعك عشان كدا مش هتقدر تبطل او مش هتفكر تبطل اصلا لانك

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و زيزو البنوت
دا احساس طبيعي وبيبقى روعه دا معناته انك اتمتعت بالزب والفحل عرف يمتعك عشان كدا مش هتقدر تبطل او مش هتفكر تبطل اصلا لانك

أنا بيتهيألي كل الخولات كده
ومش عارف تفسير بصراحة

• عجبني
التفاعلات: زيزو البنوت
انا بقالي فترو متنكتش ودلوقتي نفسي اتناك ومش قادر استحمل ونفسي لبن ينزل جوايا وهايج ع اي زبر

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه، زيزو البنوت و نوني الخول
معتقدش الموضوع ليه علاقه بالزبر او انه يجيب جواك وسواء اول مره او لأ ده مش مقياس علي فكره
غالبا ال بيحركك او بيخليك عندك رغبه تمارس تاني هي الكيفيه او بمعني تاني الحاله والجو ال عشته مع الشخص ده وانه وصلك للمتعه ال تخليك عندك استعداد تمارس تاني
وانت تقدر تتحكم في نفسك مش بالصعوبه ال انت متخيلها بس هو الموضوع نسبي من شخص للتاني

• عجبني
التفاعلات: megoohon
انا كبنوتي ديما بضعف امام زب حبيبي و ده بسبب احساسي بانوثتي امامه و كمان بسبب انه بيقدف لبنه جوايا ديما بحس اني ينوته حبقئ حامل منه كل ما ينكني
بصراحة انا مش مقتنع ان في بنوتي في بلادنا مع احترامي لحضرتك طبعا

الموضوع كله ماهو الا حاله نفسيه هيا اللى بتوصلك للموضوع ده على فكره الالم بتاع النيك لا يطاق خصوصا فى البديات بس شهوه الحاله اللى بتبقى فيها هيا اللى بتخليك تستحمل بل بالعكس بتستمع بالالم ده وخضوعك فى الوضع ده

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و زيزو البنوت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع كله ماهو الا حاله نفسيه هيا اللى بتوصلك للموضوع ده على فكره الالم بتاع النيك لا يطاق خصوصا فى البديات بس شهوه الحاله اللى بتبقى فيها هيا اللى بتخليك تستحمل بل بالعكس بتستمع بالالم ده وخضوعك فى الوضع ده
صح جدا
عشان كده أنا مش بحب الألم
بحب أقلل الألم على قد ما أقدر لاني لو اتألمت مش بستمتع
بستغرب من اللي بيقولوا انهم بيستمتعوا بالألم ده

بصراحة انا مش مقتنع ان في بنوتي في بلادنا مع احترامي لحضرتك طبعا
ما هو بقول انه بنوتي كيف يعني مش مقتنع؟

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
ما هو بقول انه بنوتي كيف يعني مش مقتنع؟
اقصد اني مش مقتنع ان فعلن هيكون في بنوتي هنا زي الي بنشوفهم في الأفلام او الصور

اقصد اني مش مقتنع ان فعلن هيكون في بنوتي هنا زي الي بنشوفهم في الأفلام او الصور
عشان انت سطحي
البنوتي في الأساس إحساس
البنوتي هو اللي من جواه حاسس انه بنت وبيتصرف على انه بنت وبيحب يتعامل على انه بنت
وان كان ع الشكل مكنة حلاقة وشوية كريمات تظبط الليلة
لكن الأساس هو الإحساس

عشان انت سطحي
البنوتي في الأساس إحساس
البنوتي هو اللي من جواه حاسس انه بنت وبيتصرف على انه بنت وبيحب يتعامل على انه بنت
وان كان ع الشكل مكنة حلاقة وشوية كريمات تظبط الليلة
لكن الأساس هو الإحساس
تمام
فهمتك

انا عن نفسي احساسي وانا بتناك ممكن استغني عنه بس سبب عشقي للنيك ان احساسي واللبن بينزل في خرقي لااا يوصف حلو اوي بكون حاسس بكل نقطة نازله فيا وخرقي دايب خالص انا بتناك علشان اللحظه دي 🙈🙈

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لولو ممحونه، زيزو البنوت و Dr.Basem
انا بحب الزوبر عشان بيوجعنى انا بقيت مدمن اتناك عنيف عشان احس ان الدكر اللى راكبنى و زوبره مطلعش منى بقا بيفشخنى و ببقا بعيط من الوجع بس مقدرش اقولو طلعو عشان انا خول خدام زوبره و خرمى ميطلعش منه الزوبر غير و الدكر بيجيبهم عشان احس انى خول بجد

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%