NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النجم الصاعد 👑

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
إنضم
4 مارس 2022
المشاركات
186
مستوى التفاعل
34
نقاط
2
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نحن للاسف نعيش في مجتمع فيه الغني ياكل الفقير ولا يوجد لدينا وسيلة للعيش غير التلائم مع هذه الأحداث ويوجد لدينا مسئوليات تجبرنا علي أن نقوم بعمل اشياء ليست بأيدينا وان لذا أنا قررت أن اقلب هذا الوضع واتحدي كل هذه الظروف وان اكون من طبقة الأغنياء لكن بطريقتي الخاصه والتي سنتعرف عليها في القصة هيا بنا

تعريف الشخصيات هيتم في كل جزء علي حسب ادوارهم في القصة
انا(البطل) اسمي مروان عندي 25سنة خريج كلية زراعة عاطل عن العمل اعيش في القاهرة اعزب اعيش في أسرة تتكون من ام وبنتين الاب متوفي
امي العمر 50سنه ربة منزل
اختي العمر 21سنة تدرس في كلية حقوق مخطوبة الاسم عبير
اختي العمر17سنة في ثانوي عام الاسم حنان
بداية القصة
امي بتصحيني الصبح
أنا:اي ياامي سيبني انام شوية
امي:صباح الخير تنام اي ياحبيبي مش انت قولتلي اصحيك الصبح عشان تنزل تدور علي شغل
أنا:صباح النور حاضر هقوم اهو
امي:طب يلا قوم خد دش عقبال مااحضرلك الفطار
أنا:حاضر
قومت خدت دش ولبست واتشيكت ونزلت لقيتهم اعدين مستنيني عشان ناكل مع بعض
عبير:اي الشياكه دي ياعم انت رايح تخطب ولا ايه
أنا:ايوه اضحكي عليا بالكلمتين بتوعك اخلصي عايزه ايه
عبير:يووه بقي هو الواحد ميعرفش يضحك عليك شئون الطلبه كلمتني وقالت إن اخر معاد لدفع مصاريف الجامعة الاسبوع الجاي وقالولي الدفع أما الفصل
أنا اديقت اوي وقمت من علي الاكل
أنا:حاضر ** يسهل
وخرجت من البيت
امي:كده يامفتريه تقومي الواد من علي الاكل
عبير:اعمل اي ياماما مش بايدي حاجه
امي :ده انتوا تسدوا النفس
ووصلت المحطه وركبت ولفيت علي كل الشركات وكانوا السكرتاريه تاخد مني الورق وتقول لو وافقوا هنتواصل معاك لغاية ما دخلت شركة والسكرتيره استقبلتني ورحبت بيا ولاحظت اني مدايق
السكرتيره :اتفضل اتفضل
أنا:يزيد فضلك
السكرتيره:قولي بقي يا اه صح اسمك ايه
أنا:مروان يافندم
السكرتيره: اتشرفت بمعرفتك قولي بقا كنت جايب تقدير ايه
أنا:جيد جدا يافندم
السكرتيره:تمام نص ساعة بالظبط المدير في الاجتماع هيخلص وهتدخله
أنا بزعل:حاضر
السكرتيره:مالك مدايق ليه وبعدين انت تقديرك عالي ليه مش شغال لغايه دلوقتي
أنا: الصراحه مدايق عشان ظروفي الماديه أما شغال ليه ده بسبب أن فيه كابوس في حياتي اسمه الواسطه وللاسف مش معايا
السكرتيره: متقلقش إن شاء*** خير
لقينا باب المكتب بيتفتح وخرج واحد منه السكرتيره استأذنت مني وراحت للمدير واتاخرت شويه وبعد كده خرجت وقالتلي اتفضل ادخل دخلت لكن للاسف متقبلتش
وخرجت وانا مدايق جدا
السكرتيره جريت ورايا ونادت عليا
السكرتيره:بص خد الكارت ده وكلها ساعه بالظبط ورن علي الرقم وانا متاكده انك هتلاقي وظيفه كويسه
أنا:متشكر جدا
وخدت منها الكارت وروحت أعدت علي كافيه عقبال ما
الساعه تعدي وعدت واتصلت بالرقم
السكرتاريه:الو يامروان
أنا:الو مين معايا
السكرتاريه:لحقت تنسي صوتي ياسيدي أنا السكرتيره اللي كنت معاك من شويه ها افتكرت
أنا:اه افتكرت
السكرتيره :بص ياسيدي متاح ليك فرصة عمل في الولايات المتحدة الأمريكية وهتشتغل في شركه كارجيل وهيكون مرتبك 15000جنيه وهتزيد انت وشطارتك في الشغل
أنا أول ما سمعت الرقم سرحت يعني من واحد كحيان هيبقي مرتبي 15000جنيه وهشتغل في اكبر دولة متقدمة
في الزراعه وفي شركه كارجيل كمان احه ده فعلا دوام الحال من المحال
السكرتيره:ايه فينك روحت فين
أنا:هاا لامعاكي
السكرتيره:بص متتسرعش في الرد وفكر براحتك ومعاك لحد اخر الاسبوع تفكر وترد عليا واديك معاك الرقم تمام
أنا : تمام
السكرتيره: سلام
أنا:سلام
اانا فرحت جدا أن حالي هيتعدل لكن لما افتكرت اني هبعد عن امي واخواتي زعلت وازاي هيعيشوا من غيري مين هيصرف عليهم وانا موجود وقولت أنا لازم احكي لامي على كل حاجه وروحت البيت لقيت امي أعده
أنا:أنا لاقيت شغل
ولسه هكمل كلامي لاقيت أمي رقعت زغروطه وفرحانه جدا وبتقولي:فين ومرتبك هيبقي كام
أنا:في شركة كارجيل في الولايات المتحدة الأمريكية ومرتبي هيكون خمستاشر الف جنيه وجاي عشان اشوف رايك ايه
امي:بص أحنا مش في أيدينا حاجه غير نوافق يااما اختك هتترفد من جمعتها واختك التانيه مش هتعرف تدفع فلوس دروسها وكمان مش هنلاقي ناكل بس انت تتصل عليها وتتفق معاهم أن القبض يبقي مقدم في أول الشهر
أنا:حاضر
واتصلت عليها وفتحت الاسبيكر عشان امي تكون سامعه كل حاجه
السكرتيره :الو معقول فكرت بالسرعه ديه
أنا:اه وموافق بس عايز اعرف كل حاجه
السكرتيره :بص أنا كل اللي اعرفه أن القبض مقدم غير كده مصاريف السفر والسكن عليهم واجازتك هتبقي يوم الحد
أنا :تمام معاد السفر امتي
السكرتيره :لو وافقت يبقي بكره
أنا بصيت لامي ولقيتها بتهزز بدماغها اني اوافق
أنا:تمام موافق
السكرتيره :تمام يبقي طيارتك بكره هتتحرك الساعه ١٠
الصبح هتديني رنه الساعه تسعه ونص واحد هيديك جواز سفرك والفيزه بتاعتك اللي هتكون فيها مرتبك
أنا:تمام مع السلامه
السكرتيره :سلام
امي فرحت جدا بس زعلانه اني هبعد عنها لكن أنا طمنتها وقولتلها أن كل كام يوم هنزل اجازه هاجي ازورهم واول ما هستقر هبعتلك تيجي انتي واخواتي تقعدي معايا هناك
وهي اطمنت ووافقت وعملتلي الغدا وكلت وامي وحكتلهم اني لاقيت شغل بمرتب خمستاشر الف جنية بس هيكون في الولايات المتحدة الأمريكية هما فرحوا ليا جدا وانا دخلت أنام عشان اصحا الصبح بدري واجهز حاجتي واسافر ونمت فعلا وصحيت الساعه خمسه الصبح خدت دش وجهزت شنطتي ولبست بدله سوده وتحتها قميص ابيض وكرفته حمره وكنت متشيك وفرحان اوي وامي صحيت وجهزت الفطار ليا وكلت أنا بس وهي مردتش تاكل معايا وقالت إنها هتاكل مع اخواتي ووداعتها وهي عماله تعيط وتحضن فيا ونزلت وركبت تاكسي ووصلت مطار القاهرة علي الساعة الثامنة والنصف واتصلت علي الرقم هي كنسلت ولاقيت واحد داخل عليا واداني الشنطه اللي فيها التذكره وجواز السفر والفيزه وطلعت الطيارة ونمت ارايح جسمي عشان كنت مخدتش راحتي في النوم لسه ونمت وصحيت علي حد بيصحيني ببص لقيت مضيفة الطيران
أنا:خير في حاجة ولا ايه
المضيفة:صباح الخير يافندم حضرتك وصلت بالسلامه
أنا:ياه بالسرعه ديه
المضيفة :سرعة ايه يافندم حضرتك كنت نايم ٩ساعات
أنا:أنا نمت كل ده
المضيفة وهي عينها علي زبي:اه انت شكلك تعبان اوي
أنا لاحظت اني زبي كان واقف زي اي بني ادم بيقوم من النوم عدلت نفسي وقولتلها
أنا:اه كنت مرهق شوية
المضيفة :الف سلامه علي حضرتك
أنا قومت خدت الشنطه ونزلت ولقيت واحد جي عليا طول بعرض حاجه كده ولا هالك جي عليا وبيكلمني مصري
الشخص :حضرتك مروان بيه
أنا:اه ياسيدي بس ولابيه ولا باشا مروان بس
الشخص:حاضر اتفضل معايا عشان اوصلك الشركه عشان حضرتك هتبدا شغل من النهاردة
أنا:حاضر وياريت واحنا في الطريق توديني اي مصرف أو بنك عشان عايز اعمل حاجه
الشخص:تحت امرك
وركبنا العربية ومبهور من الجمال اللي شايفه من حريم أو منشآت ومباني ووصلنا المصرف ونزلت من العربية وبعت لامي واخواتي نص القبض واتصلت عليهم وبلغتهم وامي أعدت تطمن عليا وطمنتها ورجعت العربية تاني ومفيش خمس دقايق ووصلنا الشركة والمفاجأة لقيت
فيه حكومه كتيير قدام الشركه جريت بسرعة عشان اشوف في ايه وهنا بقا بدأت اتكلم بالإنجليزي ولقيت قمر أعده في الأرض وبتعيط روحتلها عشان افهم منها
أنا:ممكن اعرف ايه اللي بيحصل هنا
القمر بتتكلم بصعوبة :احنا كنا متولين مسئولية ارض من رجل اعمال كبير جدا ومشكلة الأرض أنها كانت كل ماتتزرع الزرع يموت بعد يومين وصاحب الشركة وعد أنه هيحلها لكنه معرفش يحلها فبلغ صاحب الأرض عن الشركه والحكومة جت عشان تقبض علي صاحب الشركة
أنا :طب ممكن اشوف ملفات بتاعت الأرض
القمر :بصفتك ايه وانت مين اصلا
أنا :أنا مروان هتعين جديد في الشركة وده أول يوم ليا ممكن بقي الملفات
القمر طلعت الملفات من شنتطها وقالت
القمر:اتفضل
أنا خدت الملفات منها واعدت اقرأ فيها وابدات اشك في حاجه وقولت لازم اتاكد منها
انا :أنا احتمال عرفت المشكلة فين بس لازم اتاكد هو مكان الأرض فين
القمر اول ما سمعت كده فرحت وقامت بسرعة
القمر:طب يلا قوم مستني ايه هي مش بعيد
أنا:حاضر يلا
ركبنا أنا وهي عربيتها ولسه هقرب علي الارض لقيتها زعقت
القمر:انت مجنون احتمال تكون الأرض ملوثة ممكن تموت لو لمستها خد الطقم ده متعقم وجاهز
أنا:خضتيني أنا بحسب فيه قنبلة ولاحاجه حاضر هاتي
وخدت منها الطقم ولبستها في دقيقة وطلعت من شنطة السفر بتاعتي جهاز للكشف عن السموم وخدت عينة من التربة بتاعت الأرض وفعلا طلع التحليل ايجابي واكتشفت أن في حد بيرش السموم يوميا وكان اخر مره كان امبارح
القمر:ايه عرفت الحل
أنا :اه يلا علي العربية حالا
القمر:طب فهمني عرفت ايه
أنا :هقولك في الطريق بس يلا بسرعة
وركبنا العربية وحكتلها أني عرفت أن الارض مسممه ومش بس كده لا ده كمان أنها بفعل فاعل واخر مره اتوزعت في السموم علي الارض كانت امبارح هي كانت فرحانه جدا
ووصلنا الشركه ولقينا مكلبشين صاحب الشركه ولسه هيركبوه العربية أنا جيت بسرعه عليهم ومسكت التقرير في أيدي وقولت
أنا:الشركة بريئه يافندم واتفضل الدليل اهو
الظابط خد مني الورق واداه الظابط التاني والظابط الثاني أعد يقرا في الملفات اللي كان فيها تقرير عن الأرض وحالتها ونتيجة الكشف عن السموم ولاقاه كلها صحيحة
الظابط٢:يافندم الملفات كلها صحيحة والمتهم فعلا برئ ومش بس كده ده فيه تقرير بيثبت أن الارض مسمومه وبفعل فاعل وتاريخ رشها بالسموم كان امبارح يافندم
الظابط١:تمام أطلقوا سراح المتهم لغاية ما نكمل التحقيق
العسكري راح علي صاحب الشركة وفك منه الكلبشات واول مافك صاحب الشركة صاحب الشركه جري وحضني وبيعيط في حضني والمفاجأة أنه كان بيتكلم عربي
صاحب الشركه :زين و*يامصري وهالجميل راح اشيلهولك علي الرأس طول العمر
أنا:ولا جميل ولاحاجه ده شغلي
صاحب الشركه:اتفضل اتفضل علي مكتبي
أنا:يزيد فضلك
دخلنا الشركه والحكومه مشيت والموظفين كلها رجعت الشغل علي طبيعتها وانا دخلت مع صاحب الشركه المكتب
صاحب الشركه :شو اسمك
أنا:مروان يافندم
صاحب الشركه :وانا فهد من العراق
وصف فهد
فهد من العراق متجوز واحده وهتعرفوها مع أحداث القصة
. العمر٦٦سنة ابيض البشره
أنا:اتشرفت بمعرفتك يافندم واتفضل ده الورق المطلوب مني
فهد:أنا اكتر و***وبالمناسبة انت مرتبك هيزيد للضعف يعني
هيبقي ٣٠٠٠٠جنية بالمصري وكمان انت اليوم إجازة مكافأة ليك كهدية مني وكمان اتفضل الشريحة ديه وهيكون عليها كل تعاملاتك في الشغل
أنا:متشكر جدا يافندم
فهد:يلا روح انت ريح جسمك
أنا:تمام مع السلامه
خرجت ولسه همشي لاقيت القمر بتنادي عليا
أنا روحتلها ولاقيتها غيرت هدومها وعملت ميكب وياللهوي علي الجمال لاقيتها لابسه چيبه يادوب مغطيه طيزها وكسها ولابسه تشيرت كده مبين نص بزازها وانا كنت اول مره اركز فيها وانا زبي اتنطر ووقف جامد ورجعت اتكلم انجليزي تاني وقولتلها
أنا:نعم ياقمر
القمر :ماشي ليه هما طردوك ولاايه
أنا:لا خدت مكافأة واجازه النهاردة
القمر:الف مبروك وممكن بقا اتعرف عليك
أنا:أنا مروان من مصر
القمر :اتشرفت بمعرفتك أنا لوجين من روسيا ومديرة الفرع هنا
وصف لوجين
لوجين من روسيا ناصعة البياض وشعرها دهبي وعيونها زرقه ومتوسطة الطول بزاز وطياز كبار حاجه كده كيرفي عود روسي بقا عايز ايه
أنا:وانا اكتر
لوجين بصة علي زبي وابتسمت ابتسامه صغيرة وقالت
لوجين :يلا بقي روح البيت استريح عشان شكلك تعبان اوي
أنا:قصدك ايه تعبان ازاي
لوجين شاورت علي زبي اللي كان حرفيا هيشق البنطلون
أنا في سري كسم زبي اللي هيوديني في داهية ده
أنا:حاضر مع السلامة
لوجين :سلام
ورحت البيت والشقة كانت في عمارة كبيرة وفي غاية الجمال والروعة وكنت اعد زهقان وعمال اقلب في الفون
لقيت الفون بيرن وكان رقم غريب علي الشريحة اللي ادهالي فهد رديت بالإنجليزي
أنا:اهلا مين معايا
لوجين : أنا لوجين وتعالا حالا المكتب
أنا:أنا مش قولتلك اني اجازه اجي ليه
لوجين:لما تيجي هتعرف كل حاجه سلام
أنا:ماشي سلام
قومت وروحت علي الشركة ودخلت ولاقيت أول ما دخلت الناس كلها بدأت اتكلم عليا وتشاور عليا ولا أكني سوبر هيرو زماني أنا تجاهلتهم وروحت علي مكتب لوجين
أنا:خير بقا في ايه
لوجين :هتعرف كل حاجه دلوقتي
لوجين راحت المكتب بتاع صاحب الشركه واتاخرت شوية
وبعد كده خرجت وقالتلي أني اخش وهفهم كل حاجه
دخلت المكتب لكن المفاجأة ملقتش فهد لقيت ست أعده مكانه ولابسه فستان اسود وعلي زخرفات بالدهب وسلسلة من الأحجار الكريمة وخاتم الماس والفستان اللي لابساه
يعري اكتر مايستر وشعرها اسود وجايباه علي وره وعينيها عسلي وملاك أعده ادامي بمعني الكلمة
الست:اتفضل يامروان اعد
أنا اتفاجات أنها اتكلمت مصري ودا معناه أنها مصرية
أنا :شكرا ممكن اعرف حضرتك مين
الست: أنا اسمي رحاب مصرية وصاحبة الشركة ومرات فهد واكبر مستثمره في مجال الزارعة
وصف رحاب
رحاب ٢٨سنة مصرية متوسطة البزاز وكبيرة الطياز وطويلة

أنا:اهلا اتشرفت بمعرفتك ممكن أعرف أنا موجود هنا ليه
رحاب:اولا انت موجود عشان اشكرك انك أنقذت جوزي من الحبس وانقذت شركتي وسمعة الشركة
أنا:العفو يافندم أنا ممعملتش حاجه ده شغلي
رحاب :ياأخي كسم تواضعك انت متصدر كل عنواين المجلات وكمان متصدر اكبر عنوان اكبر مجلة في الولايات كل الناس بتتكلم عن The Watchtower ذا واتش تاور
الفرعون المصري اللي انقذ شركة كارجيل وتقولي ده شغلي
أنا اتفاجات شوية من صراحتها في الكلام
أنا:ايه كل ده طب ده اولا يبقي ايه ثانيا
رحاب:ثانيا ياسيدي وهو السبب انك موجود هنا عشانه وسافرت من مصر مخصوص لهنا أن انت تروي وتشبع حرماني من النيك وفتحت عياط جامد اوي
أنا بعصبية :نعمممم انيييك مين
رحاب بصوت مسموع بالعافية:اهدا طيب أنا هحكيلك علي كل حاجه أنا لما كان عندي١٩سنة كنت عايشه في الصعيد و كنت من عيلة فقيرة ابويا جوزني لراجل غني جدا وكان عنده ٤٠سنة وانا مكنتش موافقه بسبب فرق السن اللي بينا بس في الاخر اتجوزته الراجل ده خدني نقضي شهر العسل في باريس وروحنا باريس ودخل عليا وفتحني لكن المفاجأة تاني يوم لاقيته جايب واحده وبيخوني وهينام معاها أنا روحت المطبخ واعدت افكر اعمل ايه في المصيبة ديه لغاية ما قررت اقتله واقتلها خدت السكينه من الدرج وروحت وقتلتهم واعدت انضف البصمات وبعد نص ساعة اتصلت علي البوليس وبلغت عنهم جم واعدوا يحققوا لغاية ما اتوصلوا أن واحد فيهم قتل التاني وكنت أنا الوريثة الوحيده ليه وخدت كل أملاكه وبقيت غنيه جدا وهربت وجيت هنا الولايات المتحدة الأمريكية وفتحت الشركه ديه ومن يومها وانا محدش لمسني وقررت أن اللي هيلمسني يكون يستحقني بجد
أنا :ازاي محدش لمسك وطب وفهد يبقي ايه
رحاب :فهد اتجوزته علي امل أنه يشبع رغباتي لكن للاسف طلع سالب
أنا:طب اشمعنا انا
رحاب:اولا لأن انت بتفكرني بنفسي وانا صغيره واول ماصحبتي اللي في مصر قالتلي عليك وافقت علطول لكن بص هوانا مش هيخليك تنيكني علطول عشان مغلطش نفس غلطة فهد انت هتنيك الاول لوجين ولو طلعت تمام يبقي تنيكني
أنا:اولا مين قالك أني موافق
رحاب:هتوافق عشان تعرف تدفع مصاريف اختك في الجامعة هتوافق عشان تدفع مصاريف اختك الصغيرة هتوافق عشان مترجعلش لامك زي ماروحت زي ماجيت
أنا أعدت افكر لاقيت فعلا أنا مغصوب ومينفعش ارفض
أنا:طب وايه ذنب لوجين عشان انيكها أنا لازم اسمع منها أن هي موافقة
رحاب بضحك جامد:ماهي اللي طلبت مني لما شافت زبك بس عشان تتأكد هروح اجيبهالك وتسمعها منها
رحاب راحت جابت لوجين
لوجين بكسوف وشها في الأرض :أنا موافقة
رحاب:حلو يبقي نبدا الشغل
راحت قفلت الباب بالمفتاح وقالت يلا أبدوا دلوقتي
أنا:هنا ازاي والصوت
رحاب:ياعم جمد قلبك بقا ومتقلقش حتان المكتب كلها عازلة للصوت يلا يالوجين
في ثانية لوجين كانت قالعت هدومها وكسم بزازها ولا طيزها الكبار وجسمها كان بيلمع بالمعنه وهجمت عليا ومسكت شفايفي مص ولحس زي المحرومة أنا اندمجت معاها علطول وبقينا بنتخانق مع بعض مين يلحس لسان التاني وبقيت اقفش في بزازها اللي زي الملبن وروحت قالبها من عليا واعدت أمص في شفايفها وروحت نازل علي رقبتها بوس ولحس ونزلت علي بزازها الملبن واعدت أمص فيهم واعضض في الحلمه بس براحه وروحت دفنت وشي بين بزازها ونازل لحس وبوس لحد ما وصلت لسرتها واعدت الف حواليها بلساني واول ما لمست سرتها بلساني اتشنجت جامد وجابت عسلها وروحت نازل علي زنبورها لحس فيه وعضضه علي الخفيف ونزلت علي كسها لحس وعضضه في الشفرات لغاية ما جابت عسلها للمره التاني هي راحت وقلعتني البنطلون والقميص ونزلت تلحس في زوبري من فوق البوكسر وانا زبي بيتنفض جامد قلعتني البوكسر زبي اتنطر جامد واخير خرج من سجنه هي هنا شهقت وقالت واو ده حجمه كبير جدا ونزلت مص فيه وبتلحب فيه لغاية ما حسيت اني هجيب وهي كانت غرقت زوبري روحت ماسك رأسها ونزلت مص علي شافيفها وحطيط زبي علي فتحت كسها وبدات ادخل زبي براحه وكسها كان دايق لحد ما دخل زبي في كسها واعدت أمص في بزازها لحد ماكسها خد علي زبي ولقيتها هي اللي بتحرك نفسها علي زبي وروحت قولت في سري اضرب في الحديد وهو سخن وقعدت ارزع جامد فيها لغاية ماعدي نص ساعة جيبت لبني في كسها ومسالتهاش ولا اي حاجه لاني مقدرتش امسك نفسي اصلا وهي كان مغمي عليها لأنها جابت ٦مرات وافتكرت أن معانا رحاب في المكتب لاقيتها أعده بتلعب في كسها وغرقت الدنيا من عسلها
أنا :طلام ما أنتي تعبانة اوي كده ماتيجي ارايحك
رحاب فاقت من اللي هي كانت فيه وقالت
رحاب: يخربيتك ده انت فشخت البنت لا متقلقش أنا دوري بكره
أنا:براحتك انتي الخسرانه
وبدأت البس هدومي ورحاب فوقت لوجين
لوجين:سيبيني أنا كنت طايره في الهوا
رحاب بضحك: قومي يخربيتك ده بهدلك خالص
لوجين قامت وبدأت البس هدومها
أنا:يلا اسيبكوا أنا وهروح أنام
رحاب :تروح فين انت هتنام عندي وفي حضني الليله
أنا:انتي مجنونة وفهد جوزك
رحاب:هوانا مقولتلكش أني خليته يطلقني
أنا:ليه طيب حصل ايه
رحاب:مفيش زهقت منه روحت طلبت منه الطلاق
أنا:ماشي يلابقا علشان عايز أنام
رحاب :اوكي يلا بينا ومتنسيش يالوجين تروقي المكتب
لوجين :حاضر
خرجت أنا ورحاب وروحنا بيتها واللي كان عباره عن فيلا بيضه وحولينها جنينة كبير ومدخل الفيلا كان مليان ورد
رحاب :ايه عجبتك للدرجاتي
أنا:اه ديه جامده فشخ
رحاب:طب أنا هروح اغير هدومي واخد دش ولو عايز تنام هتلاقي تاني أوضة علي ايدك اليمين
أنا:ماشي تصبحي علي خير
رحاب :وانت من اهل الخير
روحت ودخلت الاوضة أعدت اقلب في الفيس شوية وعيني بدأت تروح في النوم لغاية ماسمعت الباب بيتفتح وكانت رحاب واول ماعيني جت عليها زبي اتنطر جامد رحاب كانت لابسه قميص نوم اسود شفاف مبين جسمها كلها وواصل لحد كسها وعند البزاز شبكه لونها احمر و لابسه كلوت اسود باين فشخ بسبب القميص الشفاف أنا أول ماشوفت كده جريت عليها وهي جريت مني
رحاب:لالالا ابوس رجلك شقاوة لا بكرة اعمل اللي انت عاوزه
أنا:احا ازاي ده انا هتجنن بس ماشي بكره لما تيجي تحت زبري هفرتكك
وروحت الاوضه وفردت جسمي علي السرير رحاب جت ورايا ونمت علي السرير من غير ماتتكلم وادتني طيزها والقميص عشان قصير وصل لحد ضهرها أنا مش قادر اقاوم جمال طيزها وشعرها الحرير اللي كان مسرحها علي ورا وكان ريحت الشامبو تجنن روحت فكيت زرار البنطلون وسكت زبي واعدت احكه في طيزها وزبي بقا يقف اكتر ويتصلب جامد ولسه هقلعها الكلوت رحاب رحت اتقلبت والديني وشها وقالت
رحاب :وبعدين بقاا مش قلنا بلاش شقاوة وديني نايمه جمبك هو أنا هطير يعني
أنا :مش قادر يعني يكون قدامي الملاك ده ومعملش حاجه
رحاب:تعالي في حضني وانت هتنسي كل حاجه
رحاب حضتنتني وفعلا ومفيش خمس دقائق وبقيت في سابع نومه متقلوش ياجدعان الحضن السحري ولا حاجه
لكن قلقت علي وحد ماسك ايدي وعمال يمضيني علي ورق أنا قومت منفوض و وشي اصفر
أنا بغضب:انتي بتعملي ايه يارحاب
رحاب:مفيش صباح الخير حتي
أنا:متوهيش الموضوع بتزفتي ايه
رحاب:مفيش ياسيدي أنا كنت جايبه ورق مكتوب فيه أني هبيعلك نص املاكي بيع وشراء وانا كفاية عليا اني ابقي تحت زبرك ده بالدنيا كلها عندي وكمان عشان تمسك مكان فهد لاني مش بفهم في موضوع البيزنس ده اي حاجه وياريت مترفدش طلبي الوحيد لأن من غيرك هفلس كل فلوسي ها قولت ايه
أنا:امممم موافق بس بشرط
رحاب:عيوني ليك قول
أنا:تتجوزيني يارحاب
رحاب اول ماسمعت كده جريت عليا وحضنتني من الفرح رحاب :بجد انت عايز تتجوزني يامروان
أنا:اكيد يابنتي هو أنا هلاقي احسن ولا اجمل منك فين
رحاب:يلهوووي علي كلام
أنا:قولتي ايه موافقه ؟
رحاب:احا اكيد موافقة طبعااا
أنا: خلاص هتصل بأهلي وهقولهم اني هتجوز وهيقعدوا معاناا في مكان قريب من هنا عشان اطمن عليهم
رحاب:حلو اوي عقبال ما يوصلوا اكون عملت عملية تلقيح
أنا:عملية اي ديه
رحاب:ياسيدي ديه عمليه بعملها عشان ارجع بنت بنوت من تاني وانت تفتحني عشان تبقي رجلي وكسي ده يتشبع لبن لحد ما اموت من النيك
أنا:طب خلاص وانا رايح اتصل بامي
أنا اتصلت بامي وعرفتها وفرحت جدا اني هتجوز لكن لما عرفت فرق السن بينا زعلت شوية بس مبينتش وقولتلها أنها هتيجي عندي تعيش علطول هنا علشان اطمن عليها وعلي اخواتي اللي كانوا فرحانين ليا اوي وعدي اسبوع وامي وصلت المطار ومعاها اخواتي وكانت رحاب خفت من آثار العملية وروحت أنا ورحاب نتكتب كتابنا عن المأذون واتجوزها ومعملناش فرح ولا حاجه ووصلتها لبيتها وروحت أنا ورحاب مراتي بيتنا .

وهنا اكون حققت هدفي من هذه الحياة أن أكون من طبقة الأغنياء ولكن عن طريق زبي وانت ياصديقي لاتستسلم لهذا الفقر قاوم وعافر لكي تتمكن من أن تغلبه وليس من العيب ان تولد فقيرا ولكن من العيب أن تموت فقيرا
 

المرفقات

  • 1647136063555.png
    1647136063555.png
    3.8 MB · المشاهدات: 3,307
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: I love your mom's pussy و Bhzyman
خيالك واسع جدا، وليس هناك أي ترابط في أحداث القصة، ولا يوجد فيها منطق يجعلها مثيرة...القصص-يا عزيزي - لا تكتب بهذه الطريقة، وعليك أن تقرأ كثيرا لجهابذة الكتابة الجنسية من أمثال زياد شاهين وغيره لكي تتعلم كيفية كتابة القصص، فلا يكفي أن تقول ان زبك ليس له مثيل وأن المرأة التي تراه ترتمي بين رجليك، فهذا أسلوب الأطفال والمبتدئين، كما أنصحك بمحاولة ترتيب أحداث القصة وتسلسلها بصورة منطقية أو أقرب إلى الواقع بدلا من القفزات السريعة في الهواء....
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: meedo32, aisasad78, flfl512 و شخص آخر
قصه سخيفه اوي وبضان بطريقه فظيعه وكمان الكلام مش لائق علي بعضو صراحه انت زعلتي من القصه دي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: flfl512، النجم الصاعد 👑 و sami jaleel
ماشى يابرنس بس الفيزه لامريكا بتاخد اكتر من شهر مش من ساعه وانت عملت البسبور الزاى ولا هم اللى عملوه حلوه بس تقول انها خواطر حلوه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: flfl512، النجم الصاعد 👑 و sami jaleel
عاش
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: flfl512 و النجم الصاعد 👑
👍👍
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: flfl512 و النجم الصاعد 👑
القصة تحت المراجعة
انسخ رابط القصة وضعة في توقيعك
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512
خيالك واسع جدا، وليس هناك أي ترابط في أحداث القصة، ولا يوجد فيها منطق يجعلها مثيرة...القصص-يا عزيزي - لا تكتب بهذه الطريقة، وعليك أن تقرأ كثيرا لجهابذة الكتابة الجنسية من أمثال زياد شاهين وغيره لكي تتعلم كيفية كتابة القصص، فلا يكفي أن تقول ان زبك ليس له مثيل وأن المرأة التي تراه ترتمي بين رجليك، فهذا أسلوب الأطفال والمبتدئين، كما أنصحك بمحاولة ترتيب أحداث القصة وتسلسلها بصورة منطقية أو أقرب إلى الواقع بدلا من القفزات السريعة في الهواء....
لم اقل بتاتًا أن زبي ليس له مثيل بل قلت ان قدرتي الجنسية عالية واحداث القصة لا ترتمي تحت قدامي سواء لوجين وهذا كان هدفي وكان التنويع بين افكار القصة لكن شكرا لنصيحتك ساعمل علي اصلاح هذه الامور في القصص الآتية وشكرا❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Hus9 و flfl512
قصه سخيفه اوي وبضان بطريقه فظيعه وكمان الكلام مش لائق علي بعضو صراحه انت زعلتي من القصه دي
اسف والقادم افضل ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512 و sami jaleel
ماشى يابرنس بس الفيزه لامريكا بتاخد اكتر من شهر مش من ساعه وانت عملت البسبور الزاى ولا هم اللى عملوه حلوه بس تقول انها خواطر حلوه
أحييك جدا ياعزيزي القارئ تعليق جميل وهذا يدل علي ثقافتك في القصص وبالفعل كنت ساوضح هذه الامور بعض انتهاء المسابقة لان لو واضحتها لم تتوافق القصة مع قوانين النشر
والتوضيح هو أن هو فعلا هتكون رحاب بتراقبه من فتره وهي سبب عدم قبول الشركات لعمله وأنها اخذت من سكرتير في احدي الشركات مستنداتي عن طريق تصويرهم ليها وكانوا مقدمين علي الباسبور من فتره قبل ما اعرف اني مسافر الولايات المتحدة الأمريكية وشكرا ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512 و Wa7d moham
  • عجبني
التفاعلات: flfl512
ان كان للقصة جزء اخر فليكن اليوم او الغد كحد اقصي
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512
الابداع يتمثل في القدرة على التعبير وفي المحاولة والتكرار يتم التطور.
اظنك ابليت حسنا فقط لمجرد وجودك في هذا المكات . تقبل تحية تقدير واحترام لشخصك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: flfl512، Wa7d moham و النجم الصاعد 👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة استمر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: flfl512 و النجم الصاعد 👑
(تمت الموافقة وترفع للتصويت)
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512
لم اقل بتاتًا أن زبي ليس له مثيل بل قلت ان قدرتي الجنسية عالية واحداث القصة لا ترتمي تحت قدامي سواء لوجين وهذا كان هدفي وكان التنويع بين افكار القصة لكن شكرا لنصيحتك ساعمل علي اصلاح هذه الامور في القصص الآتية وشكرا❤️
إذا كنت ستكتب بنفس (الخيال) والأسلوب واللغة فأنصحك أن لا تفعل، وأرجوك أن تريح نفسك والمتابعين من عناء الكتابة التي لا شك ان لها أهلا يعرفون أصولها . مع الاحترام
 
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: flfl512 و النجم الصاعد 👑
إذا كنت ستكتب بنفس (الخيال) والأسلوب واللغة فأنصحك أن لا تفعل، وأرجوك أن تريح نفسك والمتابعين من عناء الكتابة التي لا شك ان لها أهلا يعرفون أصولها . مع الاحترام
مع كامل الاحترام لك فاانا حر أن أكمل كتابه بنفس الأسلوب ام لا كما انت حر في أن تقرأ القصة وتتابعها ام لاوادعوك لقراءة القصة أن كنت ترغب بعد انتهاء المسابقة فتستطيع أن تحكم عليها مثلما شئت 🤗👏
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512 و kurd
  • عجبني
التفاعلات: flfl512
لمن يريد أن يصوت للقصة يضغط علي الرابط ويكتب في التعليقات 16 الغربة ووعد مني أن هيكون في مكافأة إذا القصة اخذت أحد المراكز الأربعة الاولي
 
  • عجبني
التفاعلات: flfl512
بالتوفيق يا اخويا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: flfl512 و النجم الصاعد 👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%