NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي سبب ان البنات تشيل فكره الولاد من دماغها خالص وتتجه لوحده من جنسها علشان تشبع رغباتها واي سبب ان الرجاله تعمل نفس الكلام
وليه في حد بيحب يكون الاتنين؟

• عجبني
التفاعلات: Aol, el-korsan, Kokik و شخص آخر
أنا مش عارفة هو ليه يعمل كدا
بصو هو انا مش منهم بس نفس السبب اللي يخليكي بتحبي الليز هما برضو شهوتهم خلتهم يحبو كدا برضو في مجال التغيير

بصو هو انا مش منهم بس نفس السبب اللي يخليكي بتحبي الليز هما برضو شهوتهم خلتهم يحبو كدا برضو في مجال التغيير
تغير يبقا مع واحد زيه مش يروح لواحده
تانى حاجة الليز بالنسبالى تجربة مش اكتر

تغير يبقا مع واحد زيه مش يروح لواحده
تانى حاجة الليز بالنسبالى تجربة مش اكتر
هما بقا عشان لسا مجربوش وعادي في بنات بتحب تتشتم في العلاقه وبتحب العنف واللي اعتقد انتي منهم زي ما قولتي في منشور تاني وكان قصدك في العلاقه مع راجل مش مع ست زيك

هما بقا عشان لسا مجربوش وعادي في بنات بتحب تتشتم في العلاقه وبتحب العنف واللي اعتقد انتي منهم زي ما قولتي في منشور تاني وكان قصدك في العلاقه مع راجل مش مع ست زيك
أنا مبحبش العنف عموما

اي سبب ان البنات تشيل فكره الولاد كن دماغها خالص وتتجه لوحده من جنسها علشان تشبع رغباتها واي سبب ان الرجاله تعمل نفس الكلام
اهم الاسباب اننا مبنبقاش خايفين بتبقي امان اكتر ومتاحه اكتر وفيه شعور باللذه اكتر

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
تمام بس ستيل لسا بتحبي تتشتمي وبتحبي حاجه منهم ف هي الشهوه اللي بتتحكم فيهم اغلبهم كاره كدا اصلا وفي فعلا منهم مقرفين اللي هما بتوع بطاطس تحت رجلك وتفي ونكيني وشخي عليا وكدا

أنا مش عارفة هو ليه يعمل كدا
حاجه اثرت علي شخصيته خليتهم كدا سواء ليز او جاي وشهوه ف نفس الوقت

يسطا طب رد علي سؤالي داخل تحك وتقولها كلام هي متعرفوش اصلا علي طول 😂؟

اهم الاسباب اننا مبنبقاش خايفين بتبقي امان اكتر ومتاحه اكتر وفيه شعور باللذه اكتر
اكيد ده من ضمن الاسباب بس برضو اي اللي بدا الحكايه ف الاول انك تنجزبي لبنت زيك

احك اي يسطا انا شوفت الكومنت وحبيت ارود ما لو عايز احك كنت دخلت عملت كومنت ونبي ردي خاص ؟

بلاش تخش فقره الروشنه عليا انا عشان تكسب بونت ونبي😂

هي لو عايزه تكسفيني كانت قالت انت مالك كنت هسكت وخلاص

لا لا فهمتني غلط انا مش بتاع بونطات ماشي؟ دي اولا ثانيا انك داخل تحك فعلا مردتش ع السؤال من الاصل وداخل تقولها بتحبي العنف و الشتيمه ومش شرط تقولك انت مالك عايز تحك يصحبي روح بعيد عن بوستاتي تمام؟😂 وانضج

ولله ولله يبني انت فاهمني غلط تلاقيك قد ابويا اصلا ولسا انت اللي عايز تنضج و لا انت بتاع بونطات وطريقتك هبله وقديمه عشان تبان روش وحلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي سبب ان البنات تشيل فكره الولاد كن دماغها خالص وتتجه لوحده من جنسها علشان تشبع رغباتها واي سبب ان الرجاله تعمل نفس الكلام
بص هي ميول و متعه
في رجاله روتينيه او بمعني اصح مش بتعرف تمتع الست الي معاها ف الست بتدور علي حد يمتعها من ناحيه و تفضل ل زوجها من ناحيه
و البنت كذالك بتدور علي حد يمتعها و تفضل بنت ف بيتجهو ل البنات الي زيهم
و حاجه تانيه البنت عارفه اماكن الاثاره في جسمها اكتر من الراجل ما عارف ف تلاقي البنت بتمتع البنت و بتثيرها اكتر من ما الراجل بيعمل
بس بردو في ستات اجوازتهم قايمين ب الواجب و زياده ف مش بيبصو ل البنات

ولله ولله يبني انت فاهمني غلط تلاقيك قد ابويا اصلا ولسا انت اللي عايز تنضج و لا انت بتاع بونطات وطريقتك هبله وقديمه عشان تبان روش وحلو
يعني ايه بتاع بونطات انت عبيط يبني؟ 😂 وانا سني من سنك ويمكن اكبر منك ي مراهق ومش محتاج ابان روش لاني مش كحتاجفاثبت حاجه لحد ف كبر دماغك بقي ومتكررهاش عايز تعلق علق زي الناس في غيرها خمسين واحد معلق علي فكره وقايل نفس الكلام متحكهاش بقي واكبر

بص هي ميول و متعه
في رجاله روتينيه او بمعني اصح مش بتعرف تمتع الست الي معاها ف الست بتدور علي حد يمتعها من ناحيه و تفضل ل زوجها من ناحيه
و البنت كذالك بتدور علي حد يمتعها و تفضل بنت ف بيتجهو ل البنات الي زيهم
و حاجه تانيه البنت عارفه اماكن الاثاره في جسمها اكتر من الراجل ما عارف ف تلاقي البنت بتمتع البنت و بتثيرها اكتر من ما الراجل بيعمل
بس بردو في ستات اجوازتهم قايمين ب الواجب و زياده ف مش بيبصو ل البنات
بتكلم ع اللي وخداها هوايه مش اللي مضطره ي رايق ده في ناس جوازها مكيفاها وبتاعمل عادي مع بنات 😂

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%