NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي سبب ان البنات تشيل فكره الولاد من دماغها خالص وتتجه لوحده من جنسها علشان تشبع رغباتها واي سبب ان الرجاله تعمل نفس الكلام
وليه في حد بيحب يكون الاتنين؟

• عجبني
التفاعلات: Aol, el-korsan, Kokik و شخص آخر
يعني ايه بتاع بونطات انت عبيط يبني؟ 😂 وانا سني من سنك ويمكن اكبر منك ي مراهق ومش محتاج ابان روش لاني مش كحتاجفاثبت حاجه لحد ف كبر دماغك بقي ومتكررهاش عايز تعلق علق زي الناس في غيرها خمسين واحد معلق علي فكره وقايل نفس الكلام متحكهاش بقي واكبر
بص انت شكلك راكب دماغك في حوار الحك علي العموم انت صح انا غلطان من الاول سوري ياعم واه انت اكبر مني اكيد

• أتفق
التفاعلات: Kιɳg Jr
الحوار ليه ابعاد كتير مثلا موقف حصل معايا وانا صغير
او بتبقي كبت ومش عارف تطلعه فبتروح لاقرب حاجه ليك وهو نفس جنسك لان محدش هيشك في اتنين بنات او اولاد ماشيين مع بعض بيزوروا بعض وهكذا...

الفضول هو اكبر حافز

الميول يا صديقي تدفع الشخص لفعل ما يناسب تفكيره وإنشغاله ونحن جميعا نحترم ميول الآخرين ...🧡

• حبيته
الحوار ليه ابعاد كتير مثلا موقف حصل معايا وانا صغير
او بتبقي كبت ومش عارف تطلعه فبتروح لاقرب حاجه ليك وهو نفس جنسك لان محدش هيشك في اتنين بنات او اولاد ماشيين مع بعض بيزوروا بعض وهكذا...
صح وممكن يكون ده اكبر عامل ف الحوار كله احسنت الشرح ❤️

• عجبني
التفاعلات: #mh#
الميول يا صديقي تدفع الشخص لفعل ما يناسب تفكيره وإنشغاله ونحن جميعا نحترم ميول الآخرين ...🧡
طبعا بنحترم اراء كل الناس
ممكن ميكونش الميول او الشهوه بتبقي ليها كذا عامل علشان تكون الشخصيه دي وتاثر عليها
شرفتني بتعليقك ❤️

اهم الاسباب اننا مبنبقاش خايفين بتبقي امان اكتر ومتاحه اكتر وفيه شعور باللذه اكتر
ازاي لزة اكتر دا ما احنا بنعمل كل حاجه زيهم الفرق انها بتحك كسها معاكي بس انما مص لحس بوس و كل دا ما احنا بنعملو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملهاش سبب محدد دي ميول وخلاص والواحد بيعيش معها
انا عن نفسي بحب الستات بس ليا ميول للراجل الفحل ومش لاقي سبب

اي سبب ان البنات تشيل فكره الولاد من دماغها خالص وتتجه لوحده من جنسها علشان تشبع رغباتها واي سبب ان الرجاله تعمل نفس الكلام
ليه البنات بتعمل كده اغلبه امان ليهم اكتر من الشباب عشان في منيكه بتحصل من شباب كتير والمنتدي مليان من ده كتير وبتشوف تاني حاجه الولاد بتعمل كده ليه عشان مش بيلاقي بنات وبيلاقي طيز حلوه ف بينيك

ليه البنات بتعمل كده اغلبه امان ليهم اكتر من الشباب عشان في منيكه بتحصل من شباب كتير والمنتدي مليان من ده كتير وبتشوف تاني حاجه الولاد بتعمل كده ليه عشان مش بيلاقي بنات وبيلاقي طيز حلوه ف بينيك
لخصت الحوار حرفيا 😂❤️

• بيضحكني
اللسبين اللي اعرفها كانت بتقول عشان هما بنات زي بعض سهل يكونوا مع بعض وفي نفس الوقت مش بيفرق معاها تكوين جسم اللي معاها كدا كدا هي عايزه ايدين وبوق عشان تستمتع فقط مش حابة تتفتح ولا انها تبقي حامل بدون قصد حتي لو اتجوزت هتحاول متخلفش غير لما تكون مستعده نفسياً وجسدياً غير كدا بتفضل المتعة فموي بوس مص لحس هكذا كنت بخليها تجيبهم كذا مرة وهي بتترعش وحتي في قمة المتعة مش متقبلة الفكره غير أنها تستمتع فموي فقط فا كنا بنظبط بعض فمو بس حرفياً فنانة بلوجوب بس خلاص سيبتها عشان مبقتش فاضي اغلب وقتي مسافر🚶🏻‍♂️

طب ما تشبع رغباتك مع الولد اشمعنا عاوزة تشبعي رغباتك مع البنت ؟لو علي الفتح سهلة ممكن تتفقي مع الولد انه ميفتحكيش وفي رجالة صادقة لكن البنت مع البنت صعب جدا بعدين لما تتجوزي هتتعودي ومش هتكوني مستمتعة مع جوزك لان الولد اساسه البنت والبنت اساسه الولد اللي بيعمل عكس كده بنت او ولد بيقي غبي جدا بجد بيبوظ حياته الجاية عشان لحظةخ

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%