NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3 في اتوبيس واحد الصبح

مش هينفع في ناس الشقق اتعملت للنيك 😂
هو قولتلك نيكهم تبقا نيكهم حرفينا يعني افشخهما اكتر مانت فشختهما
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياجماعه انا حد يوصلني الصبح بدل الموصلات واللي بيحصل في الموصلات والواحد تعبان خلقه من الحريم الجامده
القصه دي حقيقيه وليه حصلها دلوقت حالا
المهم 😂
الصبح بركب عادي زي اي يوم ف قعدت علي الكرسي اللي قبل الكنبه اللي في الاخر كده والاتوبيس ده اقل من الاتوبيس العادي ف اصلا العمليه فيه صعبه المهم الاولي دي طلعت وهي معديه حكت في ايدي ب طيزها وقعدت الاتوبيس بدا يتزحم وكان في بت عماله تقرب عليا تقرب عليا البت كانت بطل الصراحه فخادها كبيره وحلوه ولابسه بنطلون ميلتون مسهل الدنيا خالص المهم دي وقفت قدامي ومش عارفه تروح فين ومدياني وشها ومفيش مكان ترجع وتبعد عني عشان اللي وراها المهم هي فخدتها لازقه حرفيا ف كتفي وانا بدات اسخن بدات اعمل بعدل نفسي واحك وبتاع وهي سيبه نفسها واحده واحده مشيت ايدي علي فخادها وهي سايبه نفسها قعدت اللعب فيها من قدام وهي مستسلمه خالص المهم فضي مكان وقعدت وواحده مسيحيه ميلف جت بس مدياني ضهرها وفي مساحه قدامها ومع ذلك بترجع بطيزها عليا معرفش هي هايجه ولا شافت البت قالت تتمتع المهم طيزها عماله تخبط في كتفي قولت هي بتستهبل مبدهاش بقي بدات امشي ايدي علي طيزها من وراه وهي متمتعه وبترجع بضهرها اكتر لوره لحد لازقه عشان محدش يشوف حاجه وانا شغال بعابيص في بنطلونها الجينز اه كان مضيقني بس كفايا اللعب فيها وشويه وراحت نازله وهي سايحه علي الاخر المهم ركبت ست كبيره ف الست اللي خبطت بطيزها في كتفي ف الاول قامت وقعدتها مكانها وانا فهمت اللي فيها لما جت وقفت قدامي وصدرت طيزها الكبيره واشتغلت بعبصه اللي بتعرصلي البت اللي كانت في الاول وقعدت جمبها
انا مش مصدق اني اعمل كده في يوم واحد انا ممكن واحده اتنين انما هو في ايه ي جدعان كل دول هيجانين
اللي حابه تجرب تكلمني خاص وهتتمتع احلي متعه
يابختك
 
  • عجبني
التفاعلات: مجدي ٢٧
ياجماعه انا حد يوصلني الصبح بدل الموصلات واللي بيحصل في الموصلات والواحد تعبان خلقه من الحريم الجامده
القصه دي حقيقيه وليه حصلها دلوقت حالا
المهم 😂
الصبح بركب عادي زي اي يوم ف قعدت علي الكرسي اللي قبل الكنبه اللي في الاخر كده والاتوبيس ده اقل من الاتوبيس العادي ف اصلا العمليه فيه صعبه المهم الاولي دي طلعت وهي معديه حكت في ايدي ب طيزها وقعدت الاتوبيس بدا يتزحم وكان في بت عماله تقرب عليا تقرب عليا البت كانت بطل الصراحه فخادها كبيره وحلوه ولابسه بنطلون ميلتون مسهل الدنيا خالص المهم دي وقفت قدامي ومش عارفه تروح فين ومدياني وشها ومفيش مكان ترجع وتبعد عني عشان اللي وراها المهم هي فخدتها لازقه حرفيا ف كتفي وانا بدات اسخن بدات اعمل بعدل نفسي واحك وبتاع وهي سيبه نفسها واحده واحده مشيت ايدي علي فخادها وهي سايبه نفسها قعدت اللعب فيها من قدام وهي مستسلمه خالص المهم فضي مكان وقعدت وواحده مسيحيه ميلف جت بس مدياني ضهرها وفي مساحه قدامها ومع ذلك بترجع بطيزها عليا معرفش هي هايجه ولا شافت البت قالت تتمتع المهم طيزها عماله تخبط في كتفي قولت هي بتستهبل مبدهاش بقي بدات امشي ايدي علي طيزها من وراه وهي متمتعه وبترجع بضهرها اكتر لوره لحد لازقه عشان محدش يشوف حاجه وانا شغال بعابيص في بنطلونها الجينز اه كان مضيقني بس كفايا اللعب فيها وشويه وراحت نازله وهي سايحه علي الاخر المهم ركبت ست كبيره ف الست اللي خبطت بطيزها في كتفي ف الاول قامت وقعدتها مكانها وانا فهمت اللي فيها لما جت وقفت قدامي وصدرت طيزها الكبيره واشتغلت بعبصه اللي بتعرصلي البت اللي كانت في الاول وقعدت جمبها
انا مش مصدق اني اعمل كده في يوم واحد انا ممكن واحده اتنين انما هو في ايه ي جدعان كل دول هيجانين
اللي حابه تجرب تكلمني خاص وهتتمتع احلي متعه
اعسق مواصلات بس انا اعسق شباب ودايما كمان كثار اللي بيكونوقدام زبي واحك في طيزو منهن بيرجع بطيزو ع زبي منهن بيضل عادي
 
ياجماعه انا حد يوصلني الصبح بدل الموصلات واللي بيحصل في الموصلات والواحد تعبان خلقه من الحريم الجامده
القصه دي حقيقيه وليه حصلها دلوقت حالا
المهم 😂
الصبح بركب عادي زي اي يوم ف قعدت علي الكرسي اللي قبل الكنبه اللي في الاخر كده والاتوبيس ده اقل من الاتوبيس العادي ف اصلا العمليه فيه صعبه المهم الاولي دي طلعت وهي معديه حكت في ايدي ب طيزها وقعدت الاتوبيس بدا يتزحم وكان في بت عماله تقرب عليا تقرب عليا البت كانت بطل الصراحه فخادها كبيره وحلوه ولابسه بنطلون ميلتون مسهل الدنيا خالص المهم دي وقفت قدامي ومش عارفه تروح فين ومدياني وشها ومفيش مكان ترجع وتبعد عني عشان اللي وراها المهم هي فخدتها لازقه حرفيا ف كتفي وانا بدات اسخن بدات اعمل بعدل نفسي واحك وبتاع وهي سيبه نفسها واحده واحده مشيت ايدي علي فخادها وهي سايبه نفسها قعدت اللعب فيها من قدام وهي مستسلمه خالص المهم فضي مكان وقعدت وواحده مسيحيه ميلف جت بس مدياني ضهرها وفي مساحه قدامها ومع ذلك بترجع بطيزها عليا معرفش هي هايجه ولا شافت البت قالت تتمتع المهم طيزها عماله تخبط في كتفي قولت هي بتستهبل مبدهاش بقي بدات امشي ايدي علي طيزها من وراه وهي متمتعه وبترجع بضهرها اكتر لوره لحد لازقه عشان محدش يشوف حاجه وانا شغال بعابيص في بنطلونها الجينز اه كان مضيقني بس كفايا اللعب فيها وشويه وراحت نازله وهي سايحه علي الاخر المهم ركبت ست كبيره ف الست اللي خبطت بطيزها في كتفي ف الاول قامت وقعدتها مكانها وانا فهمت اللي فيها لما جت وقفت قدامي وصدرت طيزها الكبيره واشتغلت بعبصه اللي بتعرصلي البت اللي كانت في الاول وقعدت جمبها
انا مش مصدق اني اعمل كده في يوم واحد انا ممكن واحده اتنين انما هو في ايه ي جدعان كل دول هيجانين
اللي حابه تجرب تكلمني خاص وهتتمتع احلي متعه
عقبالنا يارب 😂😂
 
ياجماعه انا حد يوصلني الصبح بدل الموصلات واللي بيحصل في الموصلات والواحد تعبان خلقه من الحريم الجامده
القصه دي حقيقيه وليه حصلها دلوقت حالا
المهم 😂
الصبح بركب عادي زي اي يوم ف قعدت علي الكرسي اللي قبل الكنبه اللي في الاخر كده والاتوبيس ده اقل من الاتوبيس العادي ف اصلا العمليه فيه صعبه المهم الاولي دي طلعت وهي معديه حكت في ايدي ب طيزها وقعدت الاتوبيس بدا يتزحم وكان في بت عماله تقرب عليا تقرب عليا البت كانت بطل الصراحه فخادها كبيره وحلوه ولابسه بنطلون ميلتون مسهل الدنيا خالص المهم دي وقفت قدامي ومش عارفه تروح فين ومدياني وشها ومفيش مكان ترجع وتبعد عني عشان اللي وراها المهم هي فخدتها لازقه حرفيا ف كتفي وانا بدات اسخن بدات اعمل بعدل نفسي واحك وبتاع وهي سيبه نفسها واحده واحده مشيت ايدي علي فخادها وهي سايبه نفسها قعدت اللعب فيها من قدام وهي مستسلمه خالص المهم فضي مكان وقعدت وواحده مسيحيه ميلف جت بس مدياني ضهرها وفي مساحه قدامها ومع ذلك بترجع بطيزها عليا معرفش هي هايجه ولا شافت البت قالت تتمتع المهم طيزها عماله تخبط في كتفي قولت هي بتستهبل مبدهاش بقي بدات امشي ايدي علي طيزها من وراه وهي متمتعه وبترجع بضهرها اكتر لوره لحد لازقه عشان محدش يشوف حاجه وانا شغال بعابيص في بنطلونها الجينز اه كان مضيقني بس كفايا اللعب فيها وشويه وراحت نازله وهي سايحه علي الاخر المهم ركبت ست كبيره ف الست اللي خبطت بطيزها في كتفي ف الاول قامت وقعدتها مكانها وانا فهمت اللي فيها لما جت وقفت قدامي وصدرت طيزها الكبيره واشتغلت بعبصه اللي بتعرصلي البت اللي كانت في الاول وقعدت جمبها
انا مش مصدق اني اعمل كده في يوم واحد انا ممكن واحده اتنين انما هو في ايه ي جدعان كل دول هيجانين
اللي حابه تجرب تكلمني خاص وهتتمتع احلي متعه
اتوبيس 1111؟
 
اعسق مواصلات بس انا اعسق شباب ودايما كمان كثار اللي بيكونوقدام زبي واحك في طيزو منهن بيرجع بطيزو ع زبي منهن بيضل عادي
انت ديوث ولا ايه 😂
 
ياجماعه انا حد يوصلني الصبح بدل الموصلات واللي بيحصل في الموصلات والواحد تعبان خلقه من الحريم الجامده
القصه دي حقيقيه وليه حصلها دلوقت حالا
المهم 😂
الصبح بركب عادي زي اي يوم ف قعدت علي الكرسي اللي قبل الكنبه اللي في الاخر كده والاتوبيس ده اقل من الاتوبيس العادي ف اصلا العمليه فيه صعبه المهم الاولي دي طلعت وهي معديه حكت في ايدي ب طيزها وقعدت الاتوبيس بدا يتزحم وكان في بت عماله تقرب عليا تقرب عليا البت كانت بطل الصراحه فخادها كبيره وحلوه ولابسه بنطلون ميلتون مسهل الدنيا خالص المهم دي وقفت قدامي ومش عارفه تروح فين ومدياني وشها ومفيش مكان ترجع وتبعد عني عشان اللي وراها المهم هي فخدتها لازقه حرفيا ف كتفي وانا بدات اسخن بدات اعمل بعدل نفسي واحك وبتاع وهي سيبه نفسها واحده واحده مشيت ايدي علي فخادها وهي سايبه نفسها قعدت اللعب فيها من قدام وهي مستسلمه خالص المهم فضي مكان وقعدت وواحده مسيحيه ميلف جت بس مدياني ضهرها وفي مساحه قدامها ومع ذلك بترجع بطيزها عليا معرفش هي هايجه ولا شافت البت قالت تتمتع المهم طيزها عماله تخبط في كتفي قولت هي بتستهبل مبدهاش بقي بدات امشي ايدي علي طيزها من وراه وهي متمتعه وبترجع بضهرها اكتر لوره لحد لازقه عشان محدش يشوف حاجه وانا شغال بعابيص في بنطلونها الجينز اه كان مضيقني بس كفايا اللعب فيها وشويه وراحت نازله وهي سايحه علي الاخر المهم ركبت ست كبيره ف الست اللي خبطت بطيزها في كتفي ف الاول قامت وقعدتها مكانها وانا فهمت اللي فيها لما جت وقفت قدامي وصدرت طيزها الكبيره واشتغلت بعبصه اللي بتعرصلي البت اللي كانت في الاول وقعدت جمبها
انا مش مصدق اني اعمل كده في يوم واحد انا ممكن واحده اتنين انما هو في ايه ي جدعان كل دول هيجانين
اللي حابه تجرب تكلمني خاص وهتتمتع احلي متعه
انا عملت زيك كده نزلت لقيت جيوبى كلها فاضية . اتنشلت يا صاحبى .
 
انا عملت زيك كده نزلت لقيت جيوبى كلها فاضية . اتنشلت يا صاحبى .
فلوسي كلها في شنطه كروس وقدامي الشنطه محدش هيعرف يمد ايده عيب عليك 😂😂
 
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
لا اتوبيس بيومي عتبه
كنت في اتوبيس 1111
وحصلي جزء من موقفك
واحده كبيره مش اوي يعني قول 45
كانت عمالة تحك بزها جامد في كتفي
بس انا للامانه كان ورايا محاضرة
 
كنت في اتوبيس 1111
وحصلي جزء من موقفك
واحده كبيره مش اوي يعني قول 45
كانت عمالة تحك بزها جامد في كتفي
بس انا للامانه كان ورايا محاضرة
😂😂😂😂 دوس ي باشا ولا يهمك
 
وبعديها صحيت من النوم
 
ياجماعه انا حد يوصلني الصبح بدل الموصلات واللي بيحصل في الموصلات والواحد تعبان خلقه من الحريم الجامده
القصه دي حقيقيه وليه حصلها دلوقت حالا
المهم 😂
الصبح بركب عادي زي اي يوم ف قعدت علي الكرسي اللي قبل الكنبه اللي في الاخر كده والاتوبيس ده اقل من الاتوبيس العادي ف اصلا العمليه فيه صعبه المهم الاولي دي طلعت وهي معديه حكت في ايدي ب طيزها وقعدت الاتوبيس بدا يتزحم وكان في بت عماله تقرب عليا تقرب عليا البت كانت بطل الصراحه فخادها كبيره وحلوه ولابسه بنطلون ميلتون مسهل الدنيا خالص المهم دي وقفت قدامي ومش عارفه تروح فين ومدياني وشها ومفيش مكان ترجع وتبعد عني عشان اللي وراها المهم هي فخدتها لازقه حرفيا ف كتفي وانا بدات اسخن بدات اعمل بعدل نفسي واحك وبتاع وهي سيبه نفسها واحده واحده مشيت ايدي علي فخادها وهي سايبه نفسها قعدت اللعب فيها من قدام وهي مستسلمه خالص المهم فضي مكان وقعدت وواحده مسيحيه ميلف جت بس مدياني ضهرها وفي مساحه قدامها ومع ذلك بترجع بطيزها عليا معرفش هي هايجه ولا شافت البت قالت تتمتع المهم طيزها عماله تخبط في كتفي قولت هي بتستهبل مبدهاش بقي بدات امشي ايدي علي طيزها من وراه وهي متمتعه وبترجع بضهرها اكتر لوره لحد لازقه عشان محدش يشوف حاجه وانا شغال بعابيص في بنطلونها الجينز اه كان مضيقني بس كفايا اللعب فيها وشويه وراحت نازله وهي سايحه علي الاخر المهم ركبت ست كبيره ف الست اللي خبطت بطيزها في كتفي ف الاول قامت وقعدتها مكانها وانا فهمت اللي فيها لما جت وقفت قدامي وصدرت طيزها الكبيره واشتغلت بعبصه اللي بتعرصلي البت اللي كانت في الاول وقعدت جمبها
انا مش مصدق اني اعمل كده في يوم واحد انا ممكن واحده اتنين انما هو في ايه ي جدعان كل دول هيجانين
اللي حابه تجرب تكلمني خاص وهتتمتع احلي متعه
احا بتركب من فين لفين في شبرا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%