NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
5,808
مستوى التفاعل
3,916
الإقامة
القاهره
نقاط
14,813
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصه النهارده مع واحده عرفتها كانت حابه تجرب التحرش ومستغربه اني بعمل كده ازاي المهم جتلي المنطقه مترو قابلتها روحنا ركبنا عربيه روحنا نشتري اكل من محل بيتزا معروف عندنا والعربيه دي بتبقي فاضيه نسبيا بس معملتش حاجه غير اننا كنا بنتكلم عادي وبنهزر جبنا الاكل وواحنا رجعين ركبنا العربيه والاكل علي رجلي مداري بيه وحطيت ايدي مشيتها علي فخادها اتنفضت خفت عليها بصراحه 😂😂 وهديتها ومرضيتش اتكلم المهم روحنا كافيه وقعدنا كلنا وشربنا ولعبنا سوه دومنه وطاوله وبعد كده علي الساعه 9بليل خذتها اروحها قولتلها اركبك دائري ركبنا اتوبيس للدائري والصراحه راجل بان اقعد في الاخر وبن علينا معرفناش نعمل حاجه ف قولتلها متيجي نرجع واركبك. مترو قالتلي ماشي وهنا ركبنا اتوبيس حرفيا مفيهوش غير 6 بس وقعدين في الاول قريب من السواق واحنا ركبنا وراه وهنا بدات المتعه بقي بدات امشي ايدي علي فخادها وهي بدات تتنفض تاني بس قولتلها اهدي هتفضحينا وهديتها وبدات امشي ايدي علي فخادها لحد موصلت لكها علي الهدوم وهي ساحت ومش قادره وبتتنفض وبحسس علي صدها وهي تعبت وبعدين قمت شويه وقعدت علي ايدي وبدات اللعب انا فيها من وراه وهي تاخد الب*بوص من هنا وتتنفض وتتنطر وخليتها قامت شويه ودخلت ايدي جوه البنطلون والاندر وبقيت علي اللحم ودخلتها مشيتها بين الفلقتين وبعدها رجعت اللعب جواه تاني واحرك صباعي علي الخرم وهي بتتلوي في الاتوبيس ومسكت ايديها حطيتها علي بتاعي بقت تدعك فيه ومستمتعه علي الاخر وروحت صورتلي الاندر وهو غرقان بسبب اللي عملته
القصه حقيقيه و****
اتمني تدعموني عشان اقدر اكمل واي بنت حابه تجرب او تخش جروب البنات اللي هيكون مخصص للبنات بس للمقابلات او الحكيات يبعتلي خاص شرط هتاكد منها الاول
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: Sina, mido013, 7mada_sexy_sexy و 21 آخرين
قصه النهارده مع واحده عرفتها كانت حابه تجرب التحرش ومستغربه اني بعمل كده ازاي المهم جتلي المنطقه مترو قابلتها روحنا ركبنا عربيه روحنا نشتري اكل من محل بيتزا معروف عندنا والعربيه دي بتبقي فاضيه نسبيا بس معملتش حاجه غير اننا كنا بنتكلم عادي وبنهزر جبنا الاكل وواحنا رجعين ركبنا العربيه والاكل علي رجلي مداري بيه وحطيت ايدي مشيتها علي فخادها اتنفضت خفت عليها بصراحه 😂😂 وهديتها ومرضيتش اتكلم المهم روحنا كافيه وقعدنا كلنا وشربنا ولعبنا سوه دومنه وطاوله وبعد كده علي الساعه 9بليل خذتها اروحها قولتلها اركبك دائري ركبنا اتوبيس للدائري والصراحه راجل بان اقعد في الاخر وبن علينا معرفناش نعمل حاجه ف قولتلها متيجي نرجع واركبك. مترو قالتلي ماشي وهنا ركبنا اتوبيس حرفيا مفيهوش غير 6 بس وقعدين في الاول قريب من السواق واحنا ركبنا وراه وهنا بدات المتعه بقي بدات امشي ايدي علي فخادها وهي بدات تتنفض تاني بس قولتلها اهدي هتفضحينا وهديتها وبدات امشي ايدي علي فخادها لحد موصلت لكها علي الهدوم وهي ساحت ومش قادره وبتتنفض وبحسس علي صدها وهي تعبت وبعدين قمت شويه وقعدت علي ايدي وبدات اللعب انا فيها من وراه وهي تاخد الب*بوص من هنا وتتنفض وتتنطر وخليتها قامت شويه ودخلت ايدي جوه البنطلون والاندر وبقيت علي اللحم ودخلتها مشيتها بين الفلقتين وبعدها رجعت اللعب جواه تاني واحرك صباعي علي الخرم وهي بتتلوي في الاتوبيس ومسكت ايديها حطيتها علي بتاعي بقت تدعك فيه ومستمتعه علي الاخر وروحت صورتلي الاندر وهو غرقان بسبب اللي عملته
القصه حقيقيه و****
اتمني تدعموني عشان اقدر اكمل واي بنت حابه تجرب او تخش جروب البنات اللي هيكون مخصص للبنات بس للمقابلات او الحكيات يبعتلي خاص شرط هتاكد منها الاول
قصه حلوة ياريت لو في مغامرات تانيه معاها تحكيلنا
 
قصه النهارده مع واحده عرفتها كانت حابه تجرب التحرش ومستغربه اني بعمل كده ازاي المهم جتلي المنطقه مترو قابلتها روحنا ركبنا عربيه روحنا نشتري اكل من محل بيتزا معروف عندنا والعربيه دي بتبقي فاضيه نسبيا بس معملتش حاجه غير اننا كنا بنتكلم عادي وبنهزر جبنا الاكل وواحنا رجعين ركبنا العربيه والاكل علي رجلي مداري بيه وحطيت ايدي مشيتها علي فخادها اتنفضت خفت عليها بصراحه 😂😂 وهديتها ومرضيتش اتكلم المهم روحنا كافيه وقعدنا كلنا وشربنا ولعبنا سوه دومنه وطاوله وبعد كده علي الساعه 9بليل خذتها اروحها قولتلها اركبك دائري ركبنا اتوبيس للدائري والصراحه راجل بان اقعد في الاخر وبن علينا معرفناش نعمل حاجه ف قولتلها متيجي نرجع واركبك. مترو قالتلي ماشي وهنا ركبنا اتوبيس حرفيا مفيهوش غير 6 بس وقعدين في الاول قريب من السواق واحنا ركبنا وراه وهنا بدات المتعه بقي بدات امشي ايدي علي فخادها وهي بدات تتنفض تاني بس قولتلها اهدي هتفضحينا وهديتها وبدات امشي ايدي علي فخادها لحد موصلت لكها علي الهدوم وهي ساحت ومش قادره وبتتنفض وبحسس علي صدها وهي تعبت وبعدين قمت شويه وقعدت علي ايدي وبدات اللعب انا فيها من وراه وهي تاخد الب*بوص من هنا وتتنفض وتتنطر وخليتها قامت شويه ودخلت ايدي جوه البنطلون والاندر وبقيت علي اللحم ودخلتها مشيتها بين الفلقتين وبعدها رجعت اللعب جواه تاني واحرك صباعي علي الخرم وهي بتتلوي في الاتوبيس ومسكت ايديها حطيتها علي بتاعي بقت تدعك فيه ومستمتعه علي الاخر وروحت صورتلي الاندر وهو غرقان بسبب اللي عملته
القصه حقيقيه و****
اتمني تدعموني عشان اقدر اكمل واي بنت حابه تجرب او تخش جروب البنات اللي هيكون مخصص للبنات بس للمقابلات او الحكيات يبعتلي خاص شرط هتاكد منها الاول
حلوة
 
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: خالد العنيف
ياعم **** يسهلك الحال اشجينا بقي بمغامراتك 😂
عارف لو يعملو الواحد يحكي القصص صوت كان هيبقي احلي انا بزهق من الكتابه الكتير 😂😂
 
قصه النهارده مع واحده عرفتها كانت حابه تجرب التحرش ومستغربه اني بعمل كده ازاي المهم جتلي المنطقه مترو قابلتها روحنا ركبنا عربيه روحنا نشتري اكل من محل بيتزا معروف عندنا والعربيه دي بتبقي فاضيه نسبيا بس معملتش حاجه غير اننا كنا بنتكلم عادي وبنهزر جبنا الاكل وواحنا رجعين ركبنا العربيه والاكل علي رجلي مداري بيه وحطيت ايدي مشيتها علي فخادها اتنفضت خفت عليها بصراحه 😂😂 وهديتها ومرضيتش اتكلم المهم روحنا كافيه وقعدنا كلنا وشربنا ولعبنا سوه دومنه وطاوله وبعد كده علي الساعه 9بليل خذتها اروحها قولتلها اركبك دائري ركبنا اتوبيس للدائري والصراحه راجل بان اقعد في الاخر وبن علينا معرفناش نعمل حاجه ف قولتلها متيجي نرجع واركبك. مترو قالتلي ماشي وهنا ركبنا اتوبيس حرفيا مفيهوش غير 6 بس وقعدين في الاول قريب من السواق واحنا ركبنا وراه وهنا بدات المتعه بقي بدات امشي ايدي علي فخادها وهي بدات تتنفض تاني بس قولتلها اهدي هتفضحينا وهديتها وبدات امشي ايدي علي فخادها لحد موصلت لكها علي الهدوم وهي ساحت ومش قادره وبتتنفض وبحسس علي صدها وهي تعبت وبعدين قمت شويه وقعدت علي ايدي وبدات اللعب انا فيها من وراه وهي تاخد الب*بوص من هنا وتتنفض وتتنطر وخليتها قامت شويه ودخلت ايدي جوه البنطلون والاندر وبقيت علي اللحم ودخلتها مشيتها بين الفلقتين وبعدها رجعت اللعب جواه تاني واحرك صباعي علي الخرم وهي بتتلوي في الاتوبيس ومسكت ايديها حطيتها علي بتاعي بقت تدعك فيه ومستمتعه علي الاخر وروحت صورتلي الاندر وهو غرقان بسبب اللي عملته
القصه حقيقيه و****
اتمني تدعموني عشان اقدر اكمل واي بنت حابه تجرب او تخش جروب البنات اللي هيكون مخصص للبنات بس للمقابلات او الحكيات يبعتلي خاص شرط هتاكد منها الاول
حلوة قوي نفسي تكون مع وحدة اعرفها
 
عارف لو يعملو الواحد يحكي القصص صوت كان هيبقي احلي انا بزهق من الكتابه الكتير 😂😂
مش هاتبقي مثيره زي الكتابه تبقي مثيره في حاله واحده بس لما تكون بنت اللي بتحكي لكن راجل اللي بيحكي مش هاتبقي مثيره خالص هاتوصل احساس الانثي ازاي هاتقول الاه و الاوف والاح ازاي تخيلها كدا 😂😂
 
مش هاتبقي مثيره زي الكتابه تبقي مثيره في حاله واحده بس لما تكون بنت اللي بتحكي لكن راجل اللي بيحكي مش هاتبقي مثيره خالص هاتوصل احساس الانثي ازاي هاتقول الاه و الاوف والاح ازاي تخيلها كدا 😂😂
شكرا ياسطي 😂😂
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: mo salah ali
خديني معاك دا انا اخوك الصغير😂
 
  • هممم
التفاعلات: بيشوو
قصه النهارده مع واحده عرفتها كانت حابه تجرب التحرش ومستغربه اني بعمل كده ازاي المهم جتلي المنطقه مترو قابلتها روحنا ركبنا عربيه روحنا نشتري اكل من محل بيتزا معروف عندنا والعربيه دي بتبقي فاضيه نسبيا بس معملتش حاجه غير اننا كنا بنتكلم عادي وبنهزر جبنا الاكل وواحنا رجعين ركبنا العربيه والاكل علي رجلي مداري بيه وحطيت ايدي مشيتها علي فخادها اتنفضت خفت عليها بصراحه 😂😂 وهديتها ومرضيتش اتكلم المهم روحنا كافيه وقعدنا كلنا وشربنا ولعبنا سوه دومنه وطاوله وبعد كده علي الساعه 9بليل خذتها اروحها قولتلها اركبك دائري ركبنا اتوبيس للدائري والصراحه راجل بان اقعد في الاخر وبن علينا معرفناش نعمل حاجه ف قولتلها متيجي نرجع واركبك. مترو قالتلي ماشي وهنا ركبنا اتوبيس حرفيا مفيهوش غير 6 بس وقعدين في الاول قريب من السواق واحنا ركبنا وراه وهنا بدات المتعه بقي بدات امشي ايدي علي فخادها وهي بدات تتنفض تاني بس قولتلها اهدي هتفضحينا وهديتها وبدات امشي ايدي علي فخادها لحد موصلت لكها علي الهدوم وهي ساحت ومش قادره وبتتنفض وبحسس علي صدها وهي تعبت وبعدين قمت شويه وقعدت علي ايدي وبدات اللعب انا فيها من وراه وهي تاخد الب*بوص من هنا وتتنفض وتتنطر وخليتها قامت شويه ودخلت ايدي جوه البنطلون والاندر وبقيت علي اللحم ودخلتها مشيتها بين الفلقتين وبعدها رجعت اللعب جواه تاني واحرك صباعي علي الخرم وهي بتتلوي في الاتوبيس ومسكت ايديها حطيتها علي بتاعي بقت تدعك فيه ومستمتعه علي الاخر وروحت صورتلي الاندر وهو غرقان بسبب اللي عملته
القصه حقيقيه و****
اتمني تدعموني عشان اقدر اكمل واي بنت حابه تجرب او تخش جروب البنات اللي هيكون مخصص للبنات بس للمقابلات او الحكيات يبعتلي خاص شرط هتاكد منها الاول
جميل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%