NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا بطبقك مبدأك من ساعه ما علمتهولي لكن النهاردة يوم زبالة واتعديت منهم😂😂
يسطا انا عايز اقولك كلها شهر وهخلع من هنا مش علشان مقموص وزعلت مع حد والشغل دة لا لا لا لا
علشان هرجع لحياتي الطبيعية واركز في شغل واطور من نفسي وارجع الفورمة من تاني بس خليكي ماشة علي اللي قولتلك علية وحاولي تستمري علية وصدقيني هتكسبي نفسك🤝😂😂

يسطا انا عايز اقولك كلها شهر وهخلع من هنا مش علشان مقموص وزعلت مع حد والشغل دة لا لا لا لا
علشان هرجع لحياتي الطبيعية واركز في شغل واطور من نفسي وارجع الفورمة من تاني بس خليكي ماشة علي اللي قولتلك علية وحاولي تستمري علية وصدقيني هتكسبي نفسك🤝😂😂
بالتوفيق ياقمر هفتقدك و****

بحاول بس ناس عايزه الحرق😂😂

قول الإيجابي والسلبي
2و2
المكان هنا بتتاعمل فيه بحرية و بدون قيود
فيه كل حاجة تخطر علي بالك و متنوع و جديد و كمان تحس انه عالم حقيقي بس افتراضي
دا الايجابي
السلبي بقي
الكدب و الخداع مع انه عالم افتراضي
الي يخرج و يروح عامل اكونت جديد و يدخل تاني طب ليه ما تترمي تقعد و خلاص هيا ناقصة خايلة

تسلمي ي صاحبي وانا كمان هفتقد الكل
بعد الشر ي ستي *** يحفظك وتفرحي بالبيبي كدة لما يجي بالسلامة 🤝

المكان هنا بتتاعمل فيه بحرية و بدون قيود
فيه كل حاجة تخطر علي بالك و متنوع و جديد و كمان تحس انه عالم حقيقي بس افتراضي
دا الايجابي
السلبي بقي
الكدب و الخداع مع انه عالم افتراضي
الي يخرج و يروح عامل اكونت جديد و يدخل تاني طب ليه ما تترمي تقعد و خلاص هيا ناقصة خايلة
عاش ي ناروتو🤝

• بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
  • حبيته
التفاعلات: segma

لو فسيتي دماغك هتكسبي كتير اقسم *** 😂😂😂

تسلمي ي صاحبي وانا كمان هفتقد الكل
بعد الشر ي ستي *** يحفظك وتفرحي بالبيبي كدة لما يجي بالسلامة 🤝
تسلملي يا احمد يارب

• حبيته
  • بيضحكني
بصراحة المنتداء 10/10
لكن الأعضاء معظمهم يتقيمو 0/10
وفى أعضاء 9/10

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا سيجما يخويا بما انك فتحت موضوع كان نفسي اتكلم فيه من بدري اوي
المنتدى نفسه ف هو يعتبر 10/10
انما الاعضاء بقا الي ف المنتدى 2 أو 3/10 مثلا
كمية حك غير طبيعي بجد البنت تبقا بتتكلم مع واحد ف موضوع تلاقي زوبرميت واحد دخل وهزر ورد عليها ف احا حاجه مقرفة فشخ يعني ، المشكلة أنهم معروفين هنا فشخ ومحبوبين كمان قولت اجرب ابقا زيهم كدا واجي افتح موضوع مع حد من العدم كدا وحقيقي اتفرفت من نفسي نيككك معرفش هما مستحملين نفسهم كدا ازاي ياعم 😃

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و segma
  • بيضحكني
بص يا سيجما يخويا بما انك فتحت موضوع كان نفسي اتكلم فيه من بدري اوي
المنتدى نفسه ف هو يعتبر 10/10
انما الاعضاء بقا الي ف المنتدى 2 أو 3/10 مثلا
كمية حك غير طبيعي بجد البنت تبقا بتتكلم مع واحد ف موضوع تلاقي زوبرميت واحد دخل وهزر ورد عليها ف احا حاجه مقرفة فشخ يعني ، المشكلة أنهم معروفين هنا فشخ ومحبوبين كمان قولت اجرب ابقا زيهم كدا واجي افتح موضوع مع حد من العدم كدا وحقيقي اتفرفت من نفسي نيككك معرفش هما مستحملين نفسهم كدا ازاي ياعم 😃
انت ي بودا انا مش طبعي أني أنا ادخل نفسي في حاجات متخصنيش وماشي دايما بمبدأ البعيد عن طيزي محطش نفسي فية وفي ناس هنا بدون ذكر اسماهيم كانوا زعلانين وتعبانين نفسيا وانا مدرك يعني اي مرض نفسي او خذلان ف قولت اقف جمبهم وللعلم مكلمتش واحدة معرفهاش برايفت غير بتوع السيكيريت وفي ناس بنتكلم هنا بس لسة في البدايات بعد كلة دة والناس بتشوفة وانا فعلا حتي في برة المنتدي مدخلتش لواحدة قبل كدة برايفت مبحبش افرض نفسي علي غيري
ومش هتحصل هنا تاني وهفضل مفسي دماغي اللي عايزني يكلمني😂😂😂😂😂

انت ي بودا انا مش طبعي أني أنا ادخل نفسي في حاجات متخصنيش وماشي دايما بمبدأ البعيد عن طيزي محطش نفسي فية وفي ناس هنا بدون ذكر اسماهيم كانوا زعلانين وتعبانين نفسيا وانا مدرك يعني اي مرض نفسي او خذلان ف قولت اقف جمبهم وللعلم مكلمتش واحدة معرفهاش برايفت غير بتوع السيكيريت وفي ناس بنتكلم هنا بس لسة في البدايات بعد كلة دة والناس بتشوفة وانا فعلا حتي في برة المنتدي مدخلتش لواحدة قبل كدة برايفت مبحبش افرض نفسي علي غيري
ومش هتحصل هنا تاني وهفضل مفسي دماغي اللي عايزني يكلمني😂😂😂😂😂
بالظبط كدا دا الي انا بعمله بالظبط يعتبر مدخلتش لحد برايفيت نهائي غير ف الاول وكنت مفكر المنتدى دا اقلع ونط😂

بالظبط كدا دا الي انا بعمله بالظبط يعتبر مدخلتش لحد برايفيت نهائي غير ف الاول وكنت مفكر المنتدى دا اقلع ونط😂
**بتفهم😂😂🤝

• بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda
عاش رايك يحترم بس قول اي الإيجابي واي السلبي
الايجابى أن المنتداء بصراحة باشا جدا في كل حاجة
اما بالنسبة للسلبيات فان نص الأعضاء شيلينه على كتفهم وانا منهم والنص ده معظمهم اسلوبهم زفت
والنص التانى بيشيل من النص الاولنى اللى شيله على كتفهم وبعرصولهم فى الحورات كتير مش الميول في الحورات وكل واحد شاقت التانى وحتى لو تدخل في بوست او نقاش تبقى فيها تعريص وانا آسف على اسلوبى الزباله

• عجبني
التفاعلات: segma و خبير معتزل (الـــخـــال)

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%