NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور 🔥🔥جديد طيزي الابيض الملبن المحلبية

نظفتها بس وجعاني
نظافة الجسم وازالة الشعر منه أو نظافة خرم طيزك وجوّه الخرم / نظاف وازالة الشعر افضل حاجة الحلاوة ونظافة الخرم من جوه بالمياه بها قليل من الدفء / وأي سالب خول يتناك مني أنا اللي بخليه ينظف خرمه من جوّه قدامي وتحت اشرافي لعند ما تطلع الميه صافيه كما تم حقنها وبعديعا بحقنه في خرم طيزه بــكوب ماء ورد

• حبيته
التفاعلات: big ass shy
نظافة الجسم وازالة الشعر منه أو نظافة خرم طيزك وجوّه الخرم / نظاف وازالة الشعر افضل حاجة الحلاوة ونظافة الخرم من جوه بالمياه بها قليل من الدفء / وأي سالب خول يتناك مني أنا اللي بخليه ينظف خرمه من جوّه قدامي وتحت اشرافي لعند ما تطلع الميه صافيه كما تم حقنها وبعديعا بحقنه في خرم طيزه بــكوب ماء ورد
طب ممكن تعملي كده

ان
ايه الحل
انك تراساني على حسابي ف ي س ب و ك على الرابط التالي
وحتستفيد يا :..............................................

• ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر
لا ياحبيبي
حبيبي اكيد مزيل الشعر او ف الحلاوة وانت كيف بتشيله
هي طيزي طبيعي مم غير شعر ناعمة ولا تشوف كل مناشيري حتلاحظ ذلك

• حبيته
احححححح 🥺 سخنت

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%