NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🎯🧿العــــادة الســــــريــة🧿🎯

ولا انت بتكسب اي حاجه في سكتك
طيب استئذن حضرتك عرفنا خلاص انو ولد ممكن حضرتك هتكتب اي كومنت يبقى في نطاق الموضوع مش هتكتب حاجه في نطاق الموضوع يبقى متتكلمش فيه تاني

طيب استئذن حضرتك عرفنا خلاص انو ولد ممكن حضرتك هتكتب اي كومنت يبقى في نطاق الموضوع مش هتكتب حاجه في نطاق الموضوع يبقى متتكلمش فيه تاني
و انت زعلان ليه انا ولا وجهت لك كلام ولا عملت لك حاجه انت عامل موضوع كل واحد يرد فيه براحته بعد كده يبقي حدد القوانين بتاعت الرد و اتكلم بي اسلوب احسن من كذه

ولا انت بتكسب اي حاجه في سكتك
تصدق انتا اثبت دلوقتي ان اى حد يعبرك اصلا يبقا غلطان **** يسهلك ي حبيبي

• بيضحكني
التفاعلات: JO277
تصدق انتا اثبت دلوقتي ان اى حد يعبرك اصلا يبقا غلطان **** يسهلك ي حبيبي
يعني بتغلط فيا و من ظهري و ماشي مع الموجه بوص يبقي خلي ليك مبدا المشي ورا الحريم او الموجه في الاخر هتقع على بوزك في الاول كنت بتكلم بي احترام و احترمتك رغم انك مختلف معايا دلوقتي اهو بتشبك اي و اضحك معلش المره يبقي شوفلك حد تشقط بيه غيري عالم تعبانه

و انت زعلان ليه انا ولا وجهت لك كلام ولا عملت لك حاجه انت عامل موضوع كل واحد يرد فيه براحته بعد كده يبقي حدد القوانين بتاعت الرد و اتكلم بي اسلوب احسن من كذه
يبقى ترد بدون تجريح في حد وفي نطاق الموضوع غير كدا شكرا

يبقى ترد بدون تجريح في حد وفي نطاق الموضوع غير كدا شكرا
شكرا او لا انا مش مجبور اني ارد او لا غير انا موجهتش لحضرتك انا موقف حصل معايا و قولته بس و لو جرحت في حد هوا يقدر يرد بنفسه احنا مش في حضانه

للاسف انا مش قادر اسيبها وااقع فيها بس في نقطه حضرتك عايز اتكلم فيها ان فلا تزنى ولا تمارس العاده تاخد الزنب الكبير ولا الصغير لا الصغير افضل من الكبير دى حاجه والحاجه التانيه ان المتزوجين بيمارسوها لو مراتو مثلا مش راضيه تخليه ينيك طيزها وهو بيشتهى طيز مراتو عادى جدا فا بيتخيل ويمارس العاده على طيز مراتو وفى ازواج واسر كتير بتتطلق بسبب موضوع نيك الطيز دا لكن العاده السريه نفسها زى الى بينيك لو نكت اكتر من مره ليها اضرار طبيه ولكن لو مره مثلا عادى ملهاش تاثير طبى على سرعه القذف او ضعف الانتصاب او نمو حجم القضيب مش بتأثر ابدا بس وشكرا على مجهودك الرائع وشرحك المنطقى لكن انا بجد مش قادر اسيبها

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بص انا زى ما قلت 19 سنه بس مريض سكرى. هل فيه ضرر عليا ولو بمارس العاده؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني بتغلط فيا و من ظهري و ماشي مع الموجه بوص يبقي خلي ليك مبدا المشي ورا الحريم او الموجه في الاخر هتقع على بوزك في الاول كنت بتكلم بي احترام و احترمتك رغم انك مختلف معايا دلوقتي اهو بتشبك اي و اضحك معلش المره يبقي شوفلك حد تشقط بيه غيري عالم تعبانه
طيب بعد ازنك حضرتك شرحت الموقف الي حصل معاك وعرفنا انو ولد وحضرتك مشكور وعملت مجهود جبار عشان تعرفنا انو ولد أنا بشكر حضرتك جدا لو سمحت لو هتتكلم في صلب الموضوع اهلا وسهلا بيك مش هتتكلم في يبقى خليك ساكت دا بعد اذنك

طيب بعد ازنك حضرتك شرحت الموقف الي حصل معاك وعرفنا انو ولد وحضرتك مشكور وعملت مجهود جبار عشان تعرفنا انو ولد أنا بشكر حضرتك جدا لو سمحت لو هتتكلم في صلب الموضوع اهلا وسهلا بيك مش هتتكلم في يبقى خليك ساكت دا بعد اذنك
لو ملقتش حاجه ارد عليها هبقى اسكت ان شاء **** عاوز حاجه تانيه يا حبيبي ؟

• عجبني
موضوع مميز جدا صديقي
احسنت النشر

انا مبغلطش ف حد ف ضهره ولا حى هنا لشقك انتا بس متعرفنيش انا هنا حى اضحك واهزر واضيع وقت وكلنا هنا بنحترم بعض ف مفيش غلط ولا حاجه

انا مبغلطش ف حد ف ضهره ولا حى هنا لشقك انتا بس متعرفنيش انا هنا حى اضحك واهزر واضيع وقت وكلنا هنا بنحترم بعض ف مفيش غلط ولا حاجه
ممكن خلاص ونقفل الموضوع دا

• حبيته
  • حبيته
  • لا تعليق
  • بيضحكني
التفاعلات: وهم الأقنعه، 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷 و مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%