NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه ‏سيبي رساله لجوزك او سيب رساله لمراتك

صعب النسيان

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
‏سيبي رساله لجوزك او سيب رساله لمراتك في الكومنتات نفسك تقوليهاله ومش قادره تقوليها في الحقيقه
....
.
.
.

image

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: لولو كوكي, Ragho, MADAM SOSO و 2 آخرين
زوجتي الحبيبة
تمتعي بوقتك وانتاكي على كيفك فالمتعة حق اك

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: بعشق مراتي, الجنتل حوده, Ragho و 2 آخرين
مرتي الحبيبة، انا بعشقك و بعشق كل حته بجسمك. أنوثتك لا مثيل لها، بزازك و كسك و طيزك الذ متعة بالدنيا و لا مثيل لهم، مؤسف انو كل هالروعة بس يحصل عليها انسان واحد، من حق كل انسان ان يستمع بروعتك و لذة جسمك يا حبيبتي. و اختك مثلك، مؤسف ان لا تكون مصدر متعه لي و لغيري من الذين يحبون اغراقكم باللذه و المتعه.

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: بعشق مراتي, الجنتل حوده, asaad2024 و 5 آخرين
مرتي الحبيبة، انا بعشقك و بعشق كل حته بجسمك. أنوثتك لا مثيل لها، بزازك و كسك و طيزك الذ متعة بالدنيا و لا مثيل لهم، مؤسف انو كل هالروعة بس يحصل عليها انسان واحد، من حق كل انسان ان يستمع بروعتك و لذة جسمك يا حبيبتي. و اختك مثلك، مؤسف ان لا تكون مصدر متعه لي و لغيري من الذين يحبون اغراقكم باللذه و المتعه.
رساله فيها كل معاني التحرير

• حبيته
التفاعلات: asaad2024
نفسي اشوفك كده وتوافقي بقا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الجنتل حوده, 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯, صعب النسيان و 2 آخرين
من حقي أستمتع بمراتك نفسي فيها

هي تستحق المتعه والسعاده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
‏سيبي رساله لجوزك او سيب رساله لمراتك في الكومنتات نفسك تقوليهاله ومش قادره تقوليها في الحقيقه
....
.
.
.

image
زوجتى الحبيبة اتمتعى وجربى ازبار تانية كسك من حقه يغرق لبن ليل نهار ويمتعت بازر جديده

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده و asaad2024
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%