NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه ‏سيبي رساله لجوزك او سيب رساله لمراتك

صعب النسيان

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
‏سيبي رساله لجوزك او سيب رساله لمراتك في الكومنتات نفسك تقوليهاله ومش قادره تقوليها في الحقيقه
....
.
.
.

image

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: لولو كوكي, Ragho, MADAM SOSO و 2 آخرين
زوجتي الحبيبة
تمتعي بوقتك وانتاكي على كيفك فالمتعة حق اك

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: بعشق مراتي, الجنتل حوده, Ragho و 2 آخرين
مرتي الحبيبة، انا بعشقك و بعشق كل حته بجسمك. أنوثتك لا مثيل لها، بزازك و كسك و طيزك الذ متعة بالدنيا و لا مثيل لهم، مؤسف انو كل هالروعة بس يحصل عليها انسان واحد، من حق كل انسان ان يستمع بروعتك و لذة جسمك يا حبيبتي. و اختك مثلك، مؤسف ان لا تكون مصدر متعه لي و لغيري من الذين يحبون اغراقكم باللذه و المتعه.

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: بعشق مراتي, الجنتل حوده, asaad2024 و 5 آخرين
مرتي الحبيبة، انا بعشقك و بعشق كل حته بجسمك. أنوثتك لا مثيل لها، بزازك و كسك و طيزك الذ متعة بالدنيا و لا مثيل لهم، مؤسف انو كل هالروعة بس يحصل عليها انسان واحد، من حق كل انسان ان يستمع بروعتك و لذة جسمك يا حبيبتي. و اختك مثلك، مؤسف ان لا تكون مصدر متعه لي و لغيري من الذين يحبون اغراقكم باللذه و المتعه.
رساله فيها كل معاني التحرير

• حبيته
التفاعلات: asaad2024
نفسي اشوفك كده وتوافقي بقا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الجنتل حوده, 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯, صعب النسيان و 2 آخرين
من حقي أستمتع بمراتك نفسي فيها

هي تستحق المتعه والسعاده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
‏سيبي رساله لجوزك او سيب رساله لمراتك في الكومنتات نفسك تقوليهاله ومش قادره تقوليها في الحقيقه
....
.
.
.

image
زوجتى الحبيبة اتمتعى وجربى ازبار تانية كسك من حقه يغرق لبن ليل نهار ويمتعت بازر جديده

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده و asaad2024

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%