NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

٢٩ سنه مش نكت ولا قفشت مع أن انا شكلي حلو وطبيعي نفسي انيك ولو مره وحده بس ومفيش فلوس اجوز في ايه الحل تنصحوني ب ايه ومش اعرف اجيب شرموطه لاني مش عارف وحده انا خاام
انداري الشرموطه تلاقيها بالشارع وبكل مكان فيه شوارع معروفه تروح لها تلاقيها بتستناك

• عجبني
التفاعلات: jjojja
٢٩ سنه مش نكت ولا قفشت مع أن انا شكلي حلو وطبيعي نفسي انيك ولو مره وحده بس ومفيش فلوس اجوز في ايه الحل تنصحوني ب ايه ومش اعرف اجيب شرموطه لاني مش عارف وحده انا خاام
يقلب امك دنتا حالتك صعبه ع الاخر 😂
مش عارفه اقول اي بس حالك من حال شباب ياما

انداري الشرموطه تلاقيها بالشارع وبكل مكان فيه شوارع معروفه تروح لها تلاقيها بتستناك
اتفق بتقول حكم😂 تلاقيك انت المش مدردح

• أتفق
التفاعلات: عراب الغرام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتفق بتقول حكم😂 تلاقيك انت المش مدردح
مدردح شو علاقته بالموضوع هو بده شرموطه يعني النيك مقابل ثمن مش بده يتعرف او علاقه هي نيكه يجرب وخلص 🙊

بتبقي تىزاق لو ليك نصيب هيجيلك بس متفكرش الي بينيك بعبقي حياته مرتاحه دا في خمسميت حاجه تانيه مبوظه حياته ونصيحه مني خليكك لما تتجوز

مدردح شو علاقته بالموضوع هو بده شرموطه يعني النيك مقابل ثمن مش بده يتعرف او علاقه هي نيكه يجرب وخلص 🙊
ولي ينيك شراميط فتحنها سبيل؟

• عجبني
ولي ينيك شراميط فتحنها سبيل؟
مهي الشرموطه ما كسبت لقب شرموطه من فراغ اكيد لازم تفتحها سبيل حتى تفوز باللقب "شرموطه" 😅😅😅
كلامه هو انه بده شرموطه

• عجبني
مهي الشرموطه ما كسبت لقب شرموطه من فراغ اكيد لازم تفتحها سبيل حتى تفوز باللقب "شرموطه" 😅😅😅
كلامه هو انه بده شرموطه
ادام هو خام مش هينفع معاه شرموطه...🙂

ادام هو خام مش هينفع معاه شرموطه...🙂
بالعكس دامه خام مش رح ينفع معه الا شرموطه
مستحيل يقدر يتعرف فبنت ويقنعها
والخبره الها دورها طبعا رح تعرف تتعامل معه وتخليه يتهنى على قد فلوسه 🙊🙈

• عجبني
بالعكس دامه خام مش رح ينفع معه الا شرموطه
مستحيل يقدر يتعرف فبنت ويقنعها
والخبره الها دورها طبعا رح تعرف تتعامل معه وتخليه يتهنى على قد فلوسه 🙊🙈
اممم وجهه نظر بردو

• عجبني
أنا زايك برضو مش عارف اجيب اي حد ❤️

يعني بلاش تنيك شراميط نيك بنات كويسه مش لازم وحشين عشان شراميط بيبقي هدف يبسطوك.عشام الفلوس الاحساس مش حلو

يعني بلاش تنيك شراميط نيك بنات كويسه مش لازم وحشين عشان شراميط بيبقي هدف يبسطوك.عشام الفلوس الاحساس مش حلو
هو انا لاقي هم فين

فيه رجالة ٤٠ سنة ولسه فيرجن

هو انا لاقي هم فين
تلاقي اي يا حبيبي دي علاقاتك عادي اتعرف ع بنات عادي كصحاب ولو بنت اعجبت بيك افتح معاهاا حوار بس واحده واحده مش ثور هائج بنتقفل منكم

فيه رجالة ٤٠ سنة ولسه فيرجن
أنا بعرف واحد قرب على الأربعين وأشقر بعيون زرقاء لكن جحش ومش حيعرف يتجوز بطريقة تفكيره الغبية

خليك خام لحد لما تتجوز احسن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%